|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou en? Hij lijkt me ook wel wat verwend, lijkt me ook niet iemand die in zijn riante jeugd vaak "nee" gehoord heeft. En wat dan nog? Zelfs de grootste psychopaat gun ik geen Zuid-Amerikaanse gevangenis. Ik ken iemand die drie jaar in die contreien heeft gezeten wegens drugssmokkel. Stom ja. Maar knettergestoord teruggekomen in Nederland, komt nooit meer goed ook. Dat iedereen die zijn primitieve gevoelens laat prevaleren boven gezond verstand betreffende misdaad en het gevangeniswezen maar naar de VS gaat emigreren dan. Daar beslist de jury, zijn de straffen strenger, wordt de doodstraf soms nog gehandhaafd en is levenslang ook echt levenslang. En niet toevalligerwijs zijn er daar gemiddeld vier keer zoveel gevangenen gemiddeld gezien als in een dictatuur als China. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
blame the parents signature |
|
quote: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386606.ece/Prototype_van_een_klassieke_psychopaat en Peter R. de Vries zegt het, dus het zal wel niet waar zijn he Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Wat een speculatief artikel zeg. Dat kan ik ook wel allemaal beweren. Dat wetenschappers zich voor dit soort gelul lenen, daar ergerde ik me toen bij Volkert van der G. ook al aan. Toen was Asperger in de mode, en gezien zijn gebrek aan empathie zou Volkert daaronder vallen. Laten die gedragskundigen (hoogleraren zelfs) zich maar eens met de praktijk bemoeien, i.p.v. hun "deskundige" oordeel te baseren op feiten die ze slechts uit media en "van horen zeggen" kennen. Mocht ik de subsidieverstrekker van deze wetenschapper zijn, dan zou dat geldlijntje per direct gestopt worden wegens dit soort uitlatingen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-06-2010 21:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ali b heeft adhd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dubbel prijs dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Niet gelijk zo in de verdediging schieten, knul, ik vroeg het me alleen maar af. |
|
quote: nee ff serieus dan Ik snap heel goed wat je bedoeld denk ik. Het is daarnaast ook uber menselijk om het onverklaarbare te verklaren en daarom nogal voorbarig/overschat en in de media vaak onredelijk te redeneren wanneer de duivel een pionnetje beweegt op het mens erger je niet bord. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Tja met zo'n instelling kun je dus nooit eens even je gedachten laten gaan over iemands psyche. Ik vind het wel leuk om het doen en laten van types die over de grens gaan beetje te "analyseren". Het blijft vaak bij pseudo-psychologische praatjes van de koude grond, so what. Wat betreft die gedragsdeskundigen, daar ga je wat mij betreft wat te kort door de bocht. Er is voor hen genoeg materiaal voor handen om er iets zinnigs over te zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-06-2010 23:34] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Indd. Zeer gevaarlijk mannetje die de Vries. Zou z'n eigen moeder nog 'verkopen' als kinderverkrachter om vijf minuten bij HvN in beeld te zijn. quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: (beide SN) En HAHAHAHAHAHAHA @ dat laatste bericht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: +100 Maar ja de meeste mensen schijnen tegenwoordig te denken dat misdrijven zo hard mogelijk moeten worden vergolden en op welke manier is niet zo belangrijk, als ze maar pijn lijden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi om te zien hoe dit soort weinig nieuwswaardige berichten (afgezien van sensatiefactor) de holmens in menig forumlid wakker maakt. Ik heb bijna het idee dat sommige mensen zich zitten af te trekken op het idee van een verkrachte Joran. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hmmmm hoe veel jaar heeft hij gekregen eigenlijk? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:idd, dat gun je niemand. Ik denk trouwens dat hij nog genoeg centen heeft om zich daar een redelijk plekje te kunnen kopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Las ergens dat hij in een aparte vleugel voor buitenlanders komt en niet bij de rest. En video's zijn leuk. http://www.zie.nl/video/ingezonden/Eerste-verhoor-Joran/m1bz13vfisvt ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat een ophef allemaal. Gebeurt er dezer dagen niks interessants meer in Nederland of zo? Ik dacht dat er een verkiezing aan kwam She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Maar heeft ie er iets van geleerd dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is "komt nooit meer goed ook" niet duidelijk genoeg? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Voor mij wel ja. Maar zie een hoop mensen die alleen maar denken aan die "arme man die nu de weg kwijt is" in plaats van dat ze kijken naar wat ie beter had kunnen laten. Of, zoals een collega van me zegt; you choose the behaviour, you choose the consequences. Ik zie het probleem niet zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik wel, de kerel met wie "het nooit meer goed komt" moet ook ergens sociaal opgevangen worden, al eens berekend wat dat kost? Ik ben een voorstander van strengere straffen, maar wel ff duidelijk kijken of je dan je doel niet voorbij schiet. |
|
quote: Ja, daar heb je (of je collega dan) an sich ook wel gelijk in. Maar dat was het punt niet. Wat je alleen eventjes vergeet is dat wij als maatschappij er ook geen flikker aan hebben dat zo iemand er slechter uitkomt dan er inging. Als zo iemand nu de rest van zijn leven niet meer functioneert, geen werk heeft, et cetera et cetera kost dat de maatschappij misschien wel meer dan dat hij gewoon lekker was blijven drugs smokkelen. En ook als dat niet zo is, was een manier van straffen waarbij hij niet als geflipte mafketel terug kwam een stuk beter geweest. Als wij het "behaviour" gaan aanhangen dat wij onze criminelen nog leiper maken dan ze al zijn zullen we daar ook de "consequences" van moeten dragen. Dan zie ik achteraf ook het probleem niet meer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het probleem is dat mensen voor de rest van hun leven knettergestoord maken of er voor zorgen dat 'het nooit meer goed komt' niet een doel is van strafrecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |