IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hoe Joran v/d Sloot de komende 25 jaar zeepjes mag rapen in Sarita Colonia Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-06-2010 21:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 17:54 schreef flebbie het volgende:
http://nos.nl/video/162377-bewakingsbeelden-hotel-joran.html

Die beelden laten zien dat hij als enige in de kamer is geweest. Het is gewoon een psychopatisch mannetje die geen "nee" kan accepteren en zijn agressie niet onder controle heeft. Hij liep vroeger bij een psycholoog omdat hij zijn broertje mishandelde. Later is hij opgepakt omdat hij een zwerver van een brug af had gegooid. Ik hoop voor hem dat ie zijn bilspieren wat beter onder controle heeft.


Nou en? Hij lijkt me ook wel wat verwend, lijkt me ook niet iemand die in zijn riante jeugd vaak "nee" gehoord heeft.
En wat dan nog? Zelfs de grootste psychopaat gun ik geen Zuid-Amerikaanse gevangenis. Ik ken iemand die drie jaar in die contreien heeft gezeten wegens drugssmokkel. Stom ja. Maar knettergestoord teruggekomen in Nederland, komt nooit meer goed ook.
Dat iedereen die zijn primitieve gevoelens laat prevaleren boven gezond verstand betreffende misdaad en het gevangeniswezen maar naar de VS gaat emigreren dan. Daar beslist de jury, zijn de straffen strenger, wordt de doodstraf soms nog gehandhaafd en is levenslang ook echt levenslang. En niet toevalligerwijs zijn er daar gemiddeld vier keer zoveel gevangenen gemiddeld gezien als in een dictatuur als China.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2010 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blame the parents


signature


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-06-2010 21:23 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 6 juni 2010 20:31 schreef nuclearwarfare het volgende:
He? Hoe kom jij aan deze informatie? Bekende van de knul?


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386606.ece/Prototype_van_een_klassieke_psychopaat en Peter R. de Vries zegt het, dus het zal wel niet waar zijn he


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 21:26 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 juni 2010 21:22 schreef Hypnos het volgende:
blame the parents



yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-06-2010 21:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:23 schreef flebbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386606.ece/Prototype_van_een_klassieke_psychopaat en Peter R. de Vries zegt het, dus het zal wel niet waar zijn he
Wat een speculatief artikel zeg. Dat kan ik ook wel allemaal beweren. Dat wetenschappers zich voor dit soort gelul lenen, daar ergerde ik me toen bij Volkert van der G. ook al aan. Toen was Asperger in de mode, en gezien zijn gebrek aan empathie zou Volkert daaronder vallen.
Laten die gedragskundigen (hoogleraren zelfs) zich maar eens met de praktijk bemoeien, i.p.v. hun "deskundige" oordeel te baseren op feiten die ze slechts uit media en "van horen zeggen" kennen. Mocht ik de subsidieverstrekker van deze wetenschapper zijn, dan zou dat geldlijntje per direct gestopt worden wegens dit soort uitlatingen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-06-2010 21:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 21:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ali b heeft adhd.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-06-2010 21:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:34 schreef Black Jew het volgende:
ali b heeft adhd.
Dubbel prijs dus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-06-2010 21:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:23 schreef flebbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386606.ece/Prototype_van_een_klassieke_psychopaat en Peter R. de Vries zegt het, dus het zal wel niet waar zijn he


Niet gelijk zo in de verdediging schieten, knul, ik vroeg het me alleen maar af.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-06-2010 21:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 juni 2010 21:35 schreef bastianus het volgende:
Dubbel prijs dus.


nee ff serieus dan

Ik snap heel goed wat je bedoeld denk ik. Het is daarnaast ook uber menselijk om het onverklaarbare te verklaren en daarom nogal voorbarig/overschat en in de media vaak onredelijk te redeneren wanneer de duivel een pionnetje beweegt op het mens erger je niet bord.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-06-2010 23:22 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 6 juni 2010 21:30 schreef bastianus het volgende:
Wat een speculatief artikel zeg. Dat kan ik ook wel allemaal beweren. Dat wetenschappers zich voor dit soort gelul lenen, daar ergerde ik me toen bij Volkert van der G. ook al aan. Toen was Asperger in de mode, en gezien zijn gebrek aan empathie zou Volkert daaronder vallen.
Laten die gedragskundigen (hoogleraren zelfs) zich maar eens met de praktijk bemoeien, i.p.v. hun "deskundige" oordeel te baseren op feiten die ze slechts uit media en "van horen zeggen" kennen. Mocht ik de subsidieverstrekker van deze wetenschapper zijn, dan zou dat geldlijntje per direct gestopt worden wegens dit soort uitlatingen.


Tja met zo'n instelling kun je dus nooit eens even je gedachten laten gaan over iemands psyche. Ik vind het wel leuk om het doen en laten van types die over de grens gaan beetje te "analyseren". Het blijft vaak bij pseudo-psychologische praatjes van de koude grond, so what.

Wat betreft die gedragsdeskundigen, daar ga je wat mij betreft wat te kort door de bocht. Er is voor hen genoeg materiaal voor handen om er iets zinnigs over te zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-06-2010 23:34]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-06-2010 10:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:23 schreef flebbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1386606.ece/Prototype_van_een_klassieke_psychopaat en Peter R. de Vries zegt het, dus het zal wel niet waar zijn he
Indd. Zeer gevaarlijk mannetje die de Vries. Zou z'n eigen moeder nog 'verkopen' als kinderverkrachter om vijf minuten bij HvN in beeld te zijn.

quote:
Op 3 juni 2010 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
'Joran gebruikte verkrachtingspillen'

Hier geloof ik dus geen fuck van. Foto's van dat ding gezien, iemand? Eerder waarschijnlijk dat zij probeerde Joran te verkrachten en dat hij tijdens zijn fysieke verdediging tegen deze Kenau perongeluk het gedrocht om het leven bracht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-06-2010 13:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
'Stephany niet verkracht'

Stephany Flores heeft voorafgaand aan haar dood geen seksueel contact gehad. Het Peruaanse meisje dat vermoedelijk door Joran van der Sloot is vermoord, is dus niet verkracht.

Dat zegt de vader van Stephany in de Peruaanse krant El Comercio vandaag. Ricardo Flores baseert zich op de autopsie die op het lichaam van zijn dochter is uitgevoerd. Daaruit blijkt verder dat Stephany niet is gedrogeerd.

Het 21-jarige meisje zou zijn vermoord met een tennisracket, meldde de Telegraaf vanochtend op grond van een politierapport.
quote:
'Joran naar Castro Castro-gevangenis'

Als Joran van der Sloot na een week uit de politiecel wordt vrijgelaten, wordt hij naar de Castro Castro-gevangenis in de Peruaanse hoofstad Lima overgeplaatst, aldus Peruaanse media. In Castro Castro zitten de zware criminelen, die schuldig zijn bevonden aan verkrachting en moord.

De krant Correo beschreef een paar jaar geleden hoe een aantal verkrachters van minderjarigen in Castro Castro aan hun eind komen door toedoen van medegevangenen. Psychologen verklaarden aan de krant hoe dat te verklaren is: "Er bestaat een pikorde in de wereld van zware misdadigers. Misdrijven tegen kinderen en vrouwen die zich niet kunnen verweren zijn laf. Dat moet worden bestraft.''

De Castro Castro gevangenis ligt helemaal aan de rand van de stad, in een sloppenwijk, tegen een droge stoffige berg. Taxichauffeur Edgar waarschuwt om daar niet rond te gaan lopen. "Als jullie beroofd worden, komt de politie over twintig uur eens kijken.''


Twee straffen

Foto's maken mag niet van de gevangenbewaarders, alleen een beetje bij de ingang waar een paar handjesvol mannen en jongens wacht om naar binnen te gaan. Zondag is bezoekdag voor mannen. Op woensdag en zaterdag mag het vrouwelijke bezoek naar binnen.

Binnen zitten vierduizend gevangenen. Zij die geld hebben, huren een eigen cel, zij die dat niet hebben, slapen op de gang. Vaak moeten meerdere mannen een bed delen.

Taxichauffeur Edgar is ervan overtuigd dat Joran van der Sloot twee straffen te wachten staan: "Die van justitie en die van de straat, dat wil zeggen van zijn medegevangenen. "Hij heeft een Peruaans meisje vermoord. Ze zullen het hem betaald zetten.''

(beide SN)

En HAHAHAHAHAHAHA @ dat laatste bericht.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 13:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:19 schreef bastianus het volgende:
En wat dan nog? Zelfs de grootste psychopaat gun ik geen Zuid-Amerikaanse gevangenis. Ik ken iemand die drie jaar in die contreien heeft gezeten wegens drugssmokkel. Stom ja. Maar knettergestoord teruggekomen in Nederland, komt nooit meer goed ook.


+1


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 14:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
+1


+100

Maar ja de meeste mensen schijnen tegenwoordig te denken dat misdrijven zo hard mogelijk moeten worden vergolden en op welke manier is niet zo belangrijk, als ze maar pijn lijden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-06-2010 14:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Mooi om te zien hoe dit soort weinig nieuwswaardige berichten (afgezien van sensatiefactor) de holmens in menig forumlid wakker maakt. Ik heb bijna het idee dat sommige mensen zich zitten af te trekken op het idee van een verkrachte Joran.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-06-2010 14:04 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

hmmmm hoe veel jaar heeft hij gekregen eigenlijk?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-06-2010 14:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
+1
idd, dat gun je niemand. Ik denk trouwens dat hij nog genoeg centen heeft om zich daar een redelijk plekje te kunnen kopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-06-2010 14:24 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Las ergens dat hij in een aparte vleugel voor buitenlanders komt en niet bij de rest.

En video's zijn leuk.
http://www.zie.nl/video/ingezonden/Eerste-verhoor-Joran/m1bz13vfisvt


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2010 14:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat een ophef allemaal. Gebeurt er dezer dagen niks interessants meer in Nederland of zo? Ik dacht dat er een verkiezing aan kwam


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-06-2010 14:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 21:19 schreef bastianus het volgende:
Ik ken iemand die drie jaar in die contreien heeft gezeten wegens drugssmokkel. Stom ja. Maar knettergestoord teruggekomen in Nederland, komt nooit meer goed ook.

Maar heeft ie er iets van geleerd dan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 14:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:29 schreef Greycloak het volgende:
Maar heeft ie er iets van geleerd dan?

Is "komt nooit meer goed ook" niet duidelijk genoeg?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-06-2010 14:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:31 schreef ZelThoR het volgende:
Is "komt nooit meer goed ook" niet duidelijk genoeg?
Voor mij wel ja. Maar zie een hoop mensen die alleen maar denken aan die "arme man die nu de weg kwijt is" in plaats van dat ze kijken naar wat ie beter had kunnen laten.
Of, zoals een collega van me zegt; you choose the behaviour, you choose the consequences.

Ik zie het probleem niet zo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-06-2010 14:38 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 7 juni 2010 14:33 schreef Greycloak het volgende:
Voor mij wel ja. Maar zie een hoop mensen die alleen maar denken aan die "arme man die nu de weg kwijt is" in plaats van dat ze kijken naar wat ie beter had kunnen laten.
Of, zoals een collega van me zegt; you choose the behaviour, you choose the consequences.

Ik zie het probleem niet zo.

Ik wel, de kerel met wie "het nooit meer goed komt" moet ook ergens sociaal opgevangen worden, al eens berekend wat dat kost?

Ik ben een voorstander van strengere straffen, maar wel ff duidelijk kijken of je dan je doel niet voorbij schiet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 14:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:33 schreef Greycloak het volgende:
Voor mij wel ja. Maar zie een hoop mensen die alleen maar denken aan die "arme man die nu de weg kwijt is" in plaats van dat ze kijken naar wat ie beter had kunnen laten.
Of, zoals een collega van me zegt; you choose the behaviour, you choose the consequences.

Ik zie het probleem niet zo.

Ja, daar heb je (of je collega dan) an sich ook wel gelijk in. Maar dat was het punt niet.

Wat je alleen eventjes vergeet is dat wij als maatschappij er ook geen flikker aan hebben dat zo iemand er slechter uitkomt dan er inging. Als zo iemand nu de rest van zijn leven niet meer functioneert, geen werk heeft, et cetera et cetera kost dat de maatschappij misschien wel meer dan dat hij gewoon lekker was blijven drugs smokkelen. En ook als dat niet zo is, was een manier van straffen waarbij hij niet als geflipte mafketel terug kwam een stuk beter geweest.

Als wij het "behaviour" gaan aanhangen dat wij onze criminelen nog leiper maken dan ze al zijn zullen we daar ook de "consequences" van moeten dragen. Dan zie ik achteraf ook het probleem niet meer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 14:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:33 schreef Greycloak het volgende:
Voor mij wel ja. Maar zie een hoop mensen die alleen maar denken aan die "arme man die nu de weg kwijt is" in plaats van dat ze kijken naar wat ie beter had kunnen laten.
Of, zoals een collega van me zegt; you choose the behaviour, you choose the consequences.

Ik zie het probleem niet zo.


Het probleem is dat mensen voor de rest van hun leven knettergestoord maken of er voor zorgen dat 'het nooit meer goed komt' niet een doel is van strafrecht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen