IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hoe Joran v/d Sloot de komende 25 jaar zeepjes mag rapen in Sarita Colonia Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-06-2010 14:43 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 7 juni 2010 14:11 schreef spectre het volgende:
idd, dat gun je niemand. Ik denk trouwens dat hij nog genoeg centen heeft om zich daar een redelijk plekje te kunnen kopen


op het blog van Terror Jaap staat dat ie helemaal aan de grond zat

"Ik had tot vlak voor 30 mei, nog contact met Joran. Hij zat in Peru, dat was bekend. In Aruba werd het hem teveel, de band met zijn moeder verslechterde, hij had weer eens geld vergokt. Dit zette zijn vlucht naar Peru op. Vlak voor het weekend was het duidelijk dat Joran in financiële nood verkeerde, hij was behoorlijk in de war. Gedreven door honger, de angst zijn hotel niet te kunnen betalen. Hij moest en zou aan geld komen, ik heb Joran nog nooit zo gefrustreerd meegemaakt als in die periode.

Hij vroeg me meerdere malen om geld te sturen, en was (naar eigen zeggen), in alle staten, en behoorlijk depressief. Hij vroeg kleine bedragen (om te eten), en werd behoorlijk driftig toen ik weigerde iets te sturen. Hij zei letterlijk rare dingen te kunnen doen, omdat niemand hem wilde helpen.

Het is een ophoping van frustratie, voor dat moment (het geldgebrek in een ver, vreemd land), maar ook zijn totale leven. Het werd hem allemaal teveel.
Ik zeg bij deze, de ruzie, en woordenwisseling met dat meisje ging naar alle waarschijnlijkheid over geld. Zijn prioriteit lag in die periode TOTAAL niet op seks, en hij was prikkelbaar door het feit dat niemand hem iets wilde geven.
Naderhand, had ik hem gesproken, hij zei "iets ergs te hebben gedaan". Hij sprak niet uit wat, maar was behoorlijk in paniek.

Het is me een raadsel hoe hij alsnog aan zijn geld kwam, en toch het land heeft kunnen verlaten (mogelijk had zij iets op zak). Aan de hand van mijn ervaringen (het contact voor en in het weekend), heb ik zo wel mijn vermoedens. Maar ik wacht alles af, omdat niks zeker is"

In de weken voor de moord is het helemaal mis gegaan met Joran. Na de dood van zijn vader is Joran weer in Aruba gaan wonen. Joran had nieuwe toekomstplannen. Hij zou in therapie en een sociaal werktraject gaan om zijn leven weer vorm te geven. Een week nadat hij zou worden opgenomen gebeurd dit.....

Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren.

Moge beide meisjes rusten in vrede.

Jaap Amesz


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 14:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:38 schreef Sjaakie het volgende:
Ik ben een voorstander van strengere straffen


Waarom eigenlijk?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2010 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Het probleem is dat mensen voor de rest van hun leven knettergestoord maken of er voor zorgen dat 'het nooit meer goed komt' niet een doel is van strafrecht.


Vind de omstandigheden iet wat extreem, laat dat duidelijk zijn. Maar goed, als jij drugs gaat smokkelen of moorden in dergelijke landen weet je dat je dergelijke gevangenissen kunt treffen. Gevolg van een zelfgemaakte keuze, zie niet in waarom ik die crimineel dan zielig moet vinden.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 14:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:45 schreef Jenje het volgende:
Vind de omstandigheden iet wat extreem, laat dat duidelijk zijn. Maar goed, als jij drugs gaat smokkelen of moorden in dergelijke landen weet je dat je dergelijke gevangenissen kunt treffen. Gevolg van een zelfgemaakte keuze, zie niet in waarom ik die crimineel dan zielig moet vinden.


Misschien is het dan een idee om zelf te verhuizen naar een land waar ze er een dergelijk strafstelsel op na houden?

Gelukkig zijn we in Nederland op dat gebied wat verder ontwikkeld.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-06-2010 14:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:45 schreef Jenje het volgende:
Vind de omstandigheden iet wat extreem, laat dat duidelijk zijn. Maar goed, als jij drugs gaat smokkelen of moorden in dergelijke landen weet je dat je dergelijke gevangenissen kunt treffen. Gevolg van een zelfgemaakte keuze, zie niet in waarom ik die crimineel dan zielig moet vinden.
Volledig mee eens, inclusief eerste zin.
Wel jammer dat zo'n sufkut ons vervolgens weer geld moet gaan kosten, dat dan weer wel.


quote:
Op 7 juni 2010 14:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Gelukkig zijn we in Nederland op dat gebied wat verder ontwikkeld.
Pcies, hier drinken we thee met draaideurcriminelen die we daarna weer lekker op de burger loslaten!



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-06-2010 14:49]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-06-2010 14:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:

Op 3 juni 2010 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
'Joran gebruikte verkrachtingspillen'

Hier geloof ik dus geen fuck van. Foto's van dat ding gezien, iemand? Eerder waarschijnlijk dat zij probeerde Joran te verkrachten en dat hij tijdens zijn fysieke verdediging tegen deze Kenau perongeluk het gedrocht om het leven bracht.





Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-06-2010 14:50 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 7 juni 2010 14:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom eigenlijk?

Hopenlijk leg ik het goed uit, dat gaat niet altijd goed bij me.

Op dit moment vind ik in NL dat er erg soepel gestraft wordt als ik de krant lees of het nieuws kijk, en om me heen kijk. Voor de meeste jongeren is zo' n taakstraf of een maandje zitten of inrichting alleen maar status verhogend. Ik vind het ook totaal niet meer in verhouding staan, verkrachting, 3 tot 4 jaar, kom op, 3 of 4 jaar en de dader is ervan af, is de beschikking over je eigen lichaam zo weingi waard tegenwoordig? Mishandeling, moord en doodslag hetzelfde, als ik de straffen lees en hoor die daaraan gegeven worden, is een mensenleven niets meer waard.

Je zou ook eens kunnen kijken van hoe kan ik iemand zn straf uit laten zitten, en hem tegelijk "een terugbetaling" aan de maatschappij laten doen. Een gevangene kost al genoeg, en die mensen hebben ook recht op voeding enzo, maar daar mogen ze wel wat meer voor doen dan nu het geval is, vind ik. B.v. door gevangenen in chain gangs naar USA model aan wegen te laten bouwen, of dat soort projecten. Zal de staat denk ik ook wel een hoop centen besparen.

Let wel, dit geld uiteraard niet voor alle soorten gevangene, er zijn er nu eenmaal helaas die gewoon echt niet verantwoord terug kunnen in de samenleving.


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 07-06-2010 14:52 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

quote:
Op 7 juni 2010 14:43 schreef flebbie het volgende:
op het blog van Terror Jaap staat dat ie helemaal aan de grond zat...

*blog*




Ik denk dat Terror Jaap eerst eens een cursus Nederlands moet volgen. Daarnaast vind ik het een vaag verhaal. Wel leuk om te volgen allemaal.



Silence
Usericon van Silence
Posted 07-06-2010 14:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ben het grotendeels eens met Sjaakie, de bedoeling van een straf lijkt mij dat het hierna niet nog eens gebeurt. Verder is het een 'waarschuwing' naar anderen die hetzelfde van plan zijn. Mensen die uit de gevangenis komen moeten er niet erger aan toe zijn, maar beter, zodat ze weer normaal kunnen functioneren zonder terug te vallen naar het criminele gedrag.

In gevallen met voorbedachte rade, waarbij nagedacht is over de actie (moord, verkrachting, mishandeling) mag van mij vele malen strenger gestraft worden.

Die Joran kan toch ook niet wegkomen met 2 moorden en afpersing, drugshandel en weet ik veel wat? Opsluiten die jongen, en niet in te vriendelijke omstandigheden.(Hoewel ik die gevangenis waar hij heen gaat natuurlijk ook niet goed keur).


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 14:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:50 schreef Sjaakie het volgende:
Hopenlijk leg ik het goed uit, dat gaat niet altijd goed bij me.

Op dit moment vind ik in NL dat er erg soepel gestraft wordt als ik de krant lees of het nieuws kijk, en om me heen kijk. Voor de meeste jongeren is zo' n taakstraf of een maandje zitten of inrichting alleen maar status verhogend. Ik vind het ook totaal niet meer in verhouding staan, verkrachting, 3 tot 4 jaar, kom op, 3 of 4 jaar en de dader is ervan af, is de beschikking over je eigen lichaam zo weingi waard tegenwoordig? Mishandeling, moord en doodslag hetzelfde, als ik de straffen lees en hoor die daaraan gegeven worden, is een mensenleven niets meer waard.


Mja, ik vind het persoonlijk nogal lastig om de ernst van een misdrijf uit te drukken in een exact aantal jaren straf. Is ook vooral een kwestie van tijdgeest. Als we nu alle straffen een heel stuk zouden verzwaren heb je over 30 jaar weer een hoop mensen die lopen te zeuren dat de straffen te laag zijn omdat ze al zijn gewend aan de norm.

Daarnaast is het bekend dat strafverzwaring nauwelijks invloed heeft op de vraag of iemand wel of niet een delict pleegt. Pakkans is veel essentiëler.

quote:
]Je zou ook eens kunnen kijken van hoe kan ik iemand zn straf uit laten zitten, en hem tegelijk "een terugbetaling" aan de maatschappij laten doen. Een gevangene kost al genoeg, en die mensen hebben ook recht op voeding enzo, maar daar mogen ze wel wat meer voor doen dan nu het geval is, vind ik. B.v. door gevangenen in chain gangs naar USA model aan wegen te laten bouwen, of dat soort projecten. Zal de staat denk ik ook wel een hoop centen besparen.


Op zich mee eens. Een combinatie van taakstraf en vrijheidsbeneming lijkt mij ook een goed idee. Qua uitvoering heb ik daar nog niet echt ideeën over.

quote:
Let wel, dit geld uiteraard niet voor alle soorten gevangene, er zijn er nu eenmaal helaas die gewoon echt niet verantwoord terug kunnen in de samenleving.


Daar hebben we gelukkig TBS voor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 15:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:57 schreef Silence het volgende:
In gevallen met voorbedachte rade, waarbij nagedacht is over de actie (moord, verkrachting, mishandeling) mag van mij vele malen strenger gestraft worden.


Dat is ook het geval.

quote:
Die Joran kan toch ook niet wegkomen met 2 moorden en afpersing, drugshandel en weet ik veel wat? Opsluiten die jongen, en niet in te vriendelijke omstandigheden.(Hoewel ik die gevangenis waar hij heen gaat natuurlijk ook niet goed keur).



Het is natuurlijk nog niet bewezen dat hij dat allemaal gedaan heeft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-06-2010 15:02 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 7 juni 2010 14:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, ik vind het persoonlijk nogal lastig om de ernst van een misdrijf uit te drukken in een exact aantal jaren straf. Is ook vooral een kwestie van tijdgeest. Als we nu alle straffen een heel stuk zouden verzwaren heb je over 30 jaar weer een hoop mensen die lopen te zeuren dat de straffen te laag zijn omdat ze al zijn gewend aan de norm.

Daarnaast is het bekend dat strafverzwaring nauwelijks invloed heeft op de vraag of iemand wel of niet een delict pleegt. Pakkans is veel essentiëler.



Op zich mee eens. Een combinatie van taakstraf en vrijheidsbeneming lijkt mij ook een goed idee. Qua uitvoering heb ik daar nog niet echt ideeën over.



Daar hebben we gelukkig TBS voor.

Ja, beste stuurlui staan altijd aan wal he

Je punt van de ersnt van het misdrijf in jaren uitdrukken is wel een sterke, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.

Ik zou alleen wel willen dat als ze in Nl zo willen vernieuwen, wat kon met het zorgstelsel, met studies, en verzin het maar, dat ze ook het strafstelsel eens onder handen nemen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-06-2010 15:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 juni 2010 14:57 schreef Silence het volgende:
(Hoewel ik die gevangenis waar hij heen gaat natuurlijk ook niet goed keur).



Volgens een kerel van een stichting die betere leefomstandigheden wil voor Nederlandse gevangen in het buitenland is dit een van de ergste gevangenissen ter wereld. Hij heeft geluk dat hij waarschijnlijk genoeg geld heeft om een redelijke plek te kunnen "kopen" anders was hij helemaal zuur.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 15:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:48 schreef Greycloak het volgende:
Volledig mee eens, inclusief eerste zin.
Wel jammer dat zo'n sufkut ons vervolgens weer geld moet gaan kosten, dat dan weer wel.

Ik denk dat niemand hier op die manier medelijden heeft met Joran als jij en Jenje lijken te denken. Natuurlijk had hij dit prima kunnen voorkomen en ligt het gewoon aan hem, bla bla bla.

Maar dat neemt niet weg dat een dergelijke straf hem én vooral ons niet helpt. En zou je menselijkheid en realiteitszin duidelijk naar voren komen als je gewoon zegt dat het niet goed is als iemand op zo'n manier van staatswege gestraft wordt, zoals Onweerwolf al min of meer aanstipte.

Natuurlijk moet je zo iemand zeker wel straffen en kunnen we veel (terechte) discussie hebben hoe lang dat moet zijn en onder welke condities. Maar als de straat een crimineel met gelijke munt terugbetaalt? Te ziek voor woorden. Nog buiten het feit dat er gewoon fouten gemaakt kunnen worden wil ik niet in een land wonen waar de overheid meent dat het goed is om onmenselijke dingen uit te halen met criminelen. De staat moet toch wel moreel boven haar criminelen blijven staan...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 15:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:02 schreef Sjaakie het volgende:
Ik zou alleen wel willen dat als ze in Nl zo willen vernieuwen, wat kon met het zorgstelsel, met studies, en verzin het maar, dat ze ook het strafstelsel eens onder handen nemen.

Zolang de discussie op het niveau blijft van "MEER JAREN EN MINDER PLAYSTATIONS" zal er nooit een wezenlijk beter strafstelsel komen. Daarvoor is een veel diepgaandere en grondigere heroverweging van het strafstelsel nodig. (Waar best 'meer jaren en minder playstations' uit zou kunnen komen )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 15:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:02 schreef Sjaakie het volgende:
Ja, beste stuurlui staan altijd aan wal he

Je punt van de ersnt van het misdrijf in jaren uitdrukken is wel een sterke, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.

Ik zou alleen wel willen dat als ze in Nl zo willen vernieuwen, wat kon met het zorgstelsel, met studies, en verzin het maar, dat ze ook het strafstelsel eens onder handen nemen.


Vernieuwing is niet altijd goed, zeker als je het hebt over het zorgstelsel. Maar goed dat is een andere discussie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-06-2010 15:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is ook het geval.


Ja, maar ik bedoel strenger dan dat het nu wordt gedaan.

quote:
Op 7 juni 2010 15:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is natuurlijk nog niet bewezen dat hij dat allemaal gedaan heeft.
Nee, maar ik vind het al bizar dat hij weg kon komen met die eerste moord.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2010 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 14:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien is het dan een idee om zelf te verhuizen naar een land waar ze er een dergelijk strafstelsel op na houden?

Gelukkig zijn we in Nederland op dat gebied wat verder ontwikkeld.
beetje een dooddoener he .. In Nederland worden criminelen veel te veel geknuffeld.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-06-2010 15:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2010 23:22 schreef flebbie het volgende:
Tja met zo'n instelling kun je dus nooit eens even je gedachten laten gaan over iemands psyche. Ik vind het wel leuk om het doen en laten van types die over de grens gaan beetje te "analyseren". Het blijft vaak bij pseudo-psychologische praatjes van de koude grond, so what.
Helemaal mee eens, ook een liefhebberij van mij. Ik ben ook erg geïnteresseerd in een Charlie Manson, Ed Gein of Jeffrey Dahmer, hun psyche en hun beweegredenen. Of zoals Lemmy ooit ongeveer zei, van nature is de mens geïnteresseerder in Adolf Hitler dan in Florence Nightingale b.v.
quote:

Wat betreft die gedragsdeskundigen, daar ga je wat mij betreft wat te kort door de bocht. Er is voor hen genoeg materiaal voor handen om er iets zinnigs over te zeggen.
Ik vind dat ik nog vrij ruim door de bocht ga. Als bij ons op het werk één van de cliënten in aanmerking moet komen voor een "psychisch stempeltje", dan gaat daar een heel traject van onderzoeken en empirische bevindingen aan vooraf. Dit bestaat uit ingevulde vragenlijsten door minimaal een aantal deskundigen uit de praktijk, een gesprek en een onderzoek en observatie door een wetenschappelijk opgeleide gedragskundige en dan nog een heel bureaucratisch traject met allerlei instanties. Dat is niet voor niks, je veroordeelt met zo'n "stempeltje" wel iemand voor zijn/haar hele leven.
Als je op grond van informatie uit media en van derden iemand het stempel "psychopaat" opplakt en daar op grond van je titel ook nog een "wetenschappelijk sausje" overheen giet, schiet je m.i. ruimschoots je doel voorbij. Met een beetje goede wil zijn er op grond van informatie van derden (met name als ze kwaad van me willen) ook mij genoeg karakterkenmerken van autisme of psychopatie toe te schrijven, met een beetje moeite lukt dit namelijk bij bijna iedereen.
Het valt me tegen dat een krant als de Azijnbode, die vroeger toch redelijk als kwaliteitskrant bekend stond, aan dit soort gespeculeer meedoet. En helemaal dat een wetenschapster haar naam voor een dergelijk artikel leent. M.i. is dit tekenend voor het toenemend populistisch karakter van de media en de wetenschap, die steeds meer "crowd-pleasers" lijken te worden. Daarmee span je het paard achter de wagen.
Vroeger vond je dit soort "journalistiek" alleen maar in de Nieuwe Revu en de Aktueel, tussen plaatjes van appetijtelijke halfnaakte dames. En daar hoort het ook thuis. [/Maarten-modus]

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-06-2010 15:09]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 15:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:06 schreef Silence het volgende:
Ja, maar ik bedoel strenger dan dat het nu wordt gedaan.


Je wilt alleen met voorbedachte rade strenger gaan straffen, bedoel je?

quote:
Nee, maar ik vind het al bizar dat hij weg kon komen met die eerste moord.


Dat is toch niet bewezen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2010 15:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:06 schreef Silence het volgende:
Nee, maar ik vind het al bizar dat hij weg kon komen met die eerste moord.

Lady Justice is a bitch.

Helaas weten wij allemaal niet wat de waarheid is en is het wel heel zot om van het in de media geschepte beeld uit te gaan. Hoewel ik die kerel sowieso niet vertrouw en ik het ook waarschijnlijk vind dat hij aan allerlei dingen schuldig is, heb ik daar nooit écht bewijs voor gezien.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-06-2010 15:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:08 schreef Jenje het volgende:
beetje een dooddoener he .. In Nederland worden criminelen veel te veel geknuffeld.


Ik vind dus van niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-06-2010 15:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:06 schreef Silence het volgende:
Nee, maar ik vind het al bizar dat hij weg kon komen met die eerste moord.
Och ja, vergeten, dat was bewezen..




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2010 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2010 15:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vind dus van niet.
Dat mag je vinden, maar om dan te roepen "verhuis dan" is beetje SBS6 niveau.

Daarnaast zei ik in mijn eerste post niet dat ik het niet eens ben met de Nederlandse strafmaat, puur dat ALS je naar een land als dat gaat en je pleegt bewust een, voor dat land, een zwaar misdrijf, dan is dat mijns inziens je eigen keuze en moet je ook de gevolgen daarvan in dat land ondergaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 07-06-2010 15:14]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-06-2010 15:11 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 7 juni 2010 15:02 schreef Burzum het volgende:
Hij heeft geluk dat hij waarschijnlijk genoeg geld heeft om een redelijke plek te kunnen "kopen" anders was hij helemaal zuur.


Dat heeft ie dus niet, hij is helemaal platzak, dat wordt elke nacht slapen naast de beerput en die is VIESSSSSSSSSSS Joran!!!

Die gast gaat helemaal doordraaien daar, als ie over tig jaar weer vrij komt heb je pas echt een probleem. Het beste (voor de samenleving) was gewoon geweest als ie paar jaartjes in Nederland of Aruba had kunnen brommen + gedragstherapie.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen