|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, ben benieuwd of het hem lukt. |
|
Ja, zoiets doe je toch niet? Eigen schuld dikke bult dat ze nu last van der nek heeft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Inderdaad ja. Eigen schuld... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En na zijn (hopelijk) lange straf wordt hij uitgeleverd aan de Verenigde Staten vanwege de afpersing. Here kitty kitty kitty! |
|
Als ie slim is bekent ie de moord op Holloway ook nog even. Is er misschien nog een kansje dat ie zn straf kan uitzitten op Aruba. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wachtwoorden FTW! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Euh, van den Televaag: quote: Hmm, right. Boeiender |
|
Sensatiekrant zegt al genoeg. |
|
quote: Jammer dat er nog geen reacties staan bij dat artikel, ik lach me altijd de ballen uit mijn broek als ik de gemiddelde reacties op telegraaf.nl lees. Boeiender |
|
wat mij betreft gaat deze psychopaat 25 jaar zeepjes oprapen (uiteraard als hij schuldig wordt bevonden aan moord). |
|
quote: zo, en nu naar detelegraaf.nl |
|
quote: Misschien een keer een broek met minder ruime en langere pijpen aanschaffen... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-06-2010 17:34] |
|
quote: Inderdaad ja, het gemiddelde IQ is daar echt 80 ofzo, en één foutloze volzin produceren is voor 99% van de reaguurders toch echt een brug te ver. Campingkrantje.. |
|
die jongen krijgt een fijn leven zometeen Tja als je het verdient geen beklacht. En volgens mij verdient die jongen het wel zon straf. Als hij nu gewoon al opgepakt was geweest dan was dit meisje gewoon gezellig nu aan het daten met een gozer, en dat pakt joran van haar af wat een oetlul |
|
quote: Pfft! Ze kan toch ook gewoon lesbisch zijn! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat ie maar mag branden in de hel!! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote:Niet zo hè? |
|
quote: Als de moeder van Joran na 6 maand zwangerschap op een kleerhanger was gaan zitten hadden we dit probleem ook niet gehad. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
"Zij begon met slaan..." Nou, dan komt hij straks nog weg met 'zelfverdediging'. Wat is daarvoor de straf in Peru? 20 Jaar lang hypotheek aftrekken? [typo] [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 09-06-2010 10:33] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Hehe, kreeg deze net op m'n sms: Joran van der Sloot is gevraagd voor het TV programma 40 dagen zonder sex. Joranzelf denkt dathij het wel haalt, 1798 Peruaanse gevangenen denken echter van niet... spelfout weggehaald... |
|
quote:rofl What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die kreeg ik gister ook al ja haha. En: Carglass probeert Joran van de Sloot vrij te krijgen, want ze zijn bang dat na een paar weken z'n sterretje niet meer te repareren is. |
|
Ik kreeg ze allebei [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 09-06-2010 14:03] |
|
ik krege niets Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |