IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hoe Joran v/d Sloot de komende 25 jaar zeepjes mag rapen in Sarita Colonia Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 08-06-2010 11:34 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ah, ben benieuwd of het hem lukt.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 08-06-2010 11:37 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ja wat bezielt dat wijf eigenlijk om ongevraagd het materiaal op zijn computer te bekijken?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-06-2010 11:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ja, zoiets doe je toch niet? Eigen schuld dikke bult dat ze nu last van der nek heeft.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-06-2010 11:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Inderdaad ja. Eigen schuld...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 08-06-2010 11:37 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

En na zijn (hopelijk) lange straf wordt hij uitgeleverd aan de Verenigde Staten vanwege de afpersing.


Here kitty kitty kitty!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 08-06-2010 15:28 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Als ie slim is bekent ie de moord op Holloway ook nog even. Is er misschien nog een kansje dat ie zn straf kan uitzitten op Aruba.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 08-06-2010 15:42 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Wachtwoorden FTW!


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-06-2010 17:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Euh, van den Televaag:
quote:
di 08 jun 2010, 17:08

'Resten Natalee Holloway gevonden'

LIMA - Volgens de Peruaanse sensatiekrant La República hebben de Arubaanse autoriteiten het stoffelijk overschot van Natalee Holloway gevonden. Verdachte in de zaak Holloway, de 22-jarige Joran van der Sloot, bekende dinsdagochtend de moord op de Peruaanse Stephany Flores.


In de nacht van 30 mei 2005 verdween het toen 18-jarige Amerikaanse meisje Natalee Holloway op het vakantie-eiland na een avondje stappen met Joran van der Sloot. Joran werd destijds opgepakt als hoofdverdachte, maar is nooit veroordeeld. Van der Sloot is altijd verdachte geweest en heeft de afgelopen jaren meerdere keren verklaringen over de zaak afgelegd.

Dinsdagochtend bekende Van der Sloot de moord op de 21-jarige Stephany Flores. Hij zou de Peruaanse studente, en dochter van de rijke zakenman en autocoureur Ricardo Flores, dood hebben geslagen na een ruzie om een laptop. Daarin zou informatie staan met betrekking tot de verdwijning van Holloway



Hmm, right.


Boeiender


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 08-06-2010 17:29 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sensatiekrant zegt al genoeg.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-06-2010 17:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 juni 2010 17:29 schreef Morridin het volgende:
Sensatiekrant zegt al genoeg.


Jammer dat er nog geen reacties staan bij dat artikel, ik lach me altijd de ballen uit mijn broek als ik de gemiddelde reacties op telegraaf.nl lees.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-06-2010 17:33 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

wat mij betreft gaat deze psychopaat 25 jaar zeepjes oprapen (uiteraard als hij schuldig wordt bevonden aan moord).


herrie
Usericon van herrie
Posted 08-06-2010 17:33 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 17:33 schreef herrie het volgende:
wat mij betreft gaat deze psychopaat 25 jaar zeepjes oprapen (uiteraard als hij schuldig wordt bevonden aan moord).


zo, en nu naar detelegraaf.nl


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-06-2010 17:34 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 17:32 schreef MR. N het volgende:
Jammer dat er nog geen reacties staan bij dat artikel, ik lach me altijd de ballen uit mijn broek als ik de gemiddelde reacties op telegraaf.nl lees.

Misschien een keer een broek met minder ruime en langere pijpen aanschaffen...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-06-2010 17:34]


 


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-06-2010 18:42 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 17:32 schreef MR. N het volgende:
Jammer dat er nog geen reacties staan bij dat artikel, ik lach me altijd de ballen uit mijn broek als ik de gemiddelde reacties op telegraaf.nl lees.


Inderdaad ja, het gemiddelde IQ is daar echt 80 ofzo, en één foutloze volzin produceren is voor 99% van de reaguurders toch echt een brug te ver. Campingkrantje..


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 08-06-2010 18:54 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

die jongen krijgt een fijn leven zometeen Tja als je het verdient geen beklacht. En volgens mij verdient die jongen het wel zon straf.

Als hij nu gewoon al opgepakt was geweest dan was dit meisje gewoon gezellig nu aan het daten met een gozer, en dat pakt joran van haar af wat een oetlul



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-06-2010 18:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 18:54 schreef ProgTon het volgende:
dan was dit meisje gewoon gezellig nu aan het daten met een gozer


Pfft! Ze kan toch ook gewoon lesbisch zijn!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 08-06-2010 19:16 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 18:54 schreef ProgTon het volgende:
die jongen krijgt een fijn leven zometeen Tja als je het verdient geen beklacht. En volgens mij verdient die jongen het wel zon straf.

Als hij nu gewoon al opgepakt was geweest dan was dit meisje gewoon gezellig nu aan het daten met een gozer, en dat pakt joran van haar af wat een oetlul


Dat ie maar mag branden in de hel!!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-06-2010 19:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 18:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Pfft! Ze kan toch ook gewoon lesbisch zijn!
Niet zo hè?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-06-2010 19:18 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 18:54 schreef ProgTon het volgende:
die jongen krijgt een fijn leven zometeen Tja als je het verdient geen beklacht. En volgens mij verdient die jongen het wel zon straf.

Als hij nu gewoon al opgepakt was geweest dan was dit meisje gewoon gezellig nu aan het daten met een gozer, en dat pakt joran van haar af wat een oetlul

Als de moeder van Joran na 6 maand zwangerschap op een kleerhanger was gaan zitten hadden we dit probleem ook niet gehad.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-06-2010 10:32 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

"Zij begon met slaan..."

Nou, dan komt hij straks nog weg met 'zelfverdediging'.

Wat is daarvoor de straf in Peru? 20 Jaar lang hypotheek aftrekken?

[typo]

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 09-06-2010 10:33]


10.10.1942 - 20.11.2011


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-06-2010 10:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, kreeg deze net op m'n sms:

Joran van der Sloot is gevraagd voor het TV programma 40 dagen zonder sex. Joranzelf denkt dathij het wel haalt, 1798 Peruaanse gevangenen denken echter van niet...




spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2010 13:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2010 10:58 schreef varanus het volgende:
Hehe, kreeg deze net op m'n sms:

Joran van der Sloot is gevraagd voor het TV programma 40 dagen zonder sex. Joranzelf denkt dathij het wel haalt, 1798 Peruaanse gevangenen denken echter van niet...



rofl


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 09-06-2010 13:34 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Die kreeg ik gister ook al ja haha.

En:

Carglass probeert Joran van de Sloot vrij te krijgen, want ze zijn bang dat na een paar weken z'n sterretje niet meer te repareren is.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-06-2010 14:03 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik kreeg ze allebei

[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 09-06-2010 14:03]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-06-2010 14:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik krege niets


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen