IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hoe Joran v/d Sloot de komende 25 jaar zeepjes mag rapen in Sarita Colonia Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2010 19:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2010 14:52 schreef irritante klootzak het volgende:
ik krege niets


Jij bent dan ook geen echte Fries.


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2010 17:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Advocaat Joran wil bekentenis ongeldig laten verklaren
Uitgegeven: 10 juni 2010 16:33
Laatst gewijzigd: 10 juni 2010 16:38
AMSTERDAM - De Peruaanse advocaat van Joran van der Sloot wil dat de bekennende verklaring van zijn cliënt ongeldig wordt verklaard.
© AFP

Raadsman Maximo Altez gaat de verantwoordelijke rechter daarom vragen.

Volgens hem is de bekentenis ongeldig omdat Van der Sloot tijdens zijn verhoor niet werd vertegenwoordigd door een advocaat, meldt CNN.

Van der Sloot wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores. De zaak is inmiddels door de politie overgedragen aan justitie.
© Novum





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 10-06-2010 19:01 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2010 19:27 schreef De Ulk het volgende:
Jij bent dan ook geen echte Fries.


Die andere vuile kut homo ook niet.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-06-2010 19:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Duidelijk!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-06-2010 19:04 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

die vuile kut h0mos 00k


bleargh


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-06-2010 20:58 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

vanavond om 23.20 SBS6 special over Joran


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2010 21:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Had niks anders van zo'n kutzender verwacht.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 21:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vrij zwak allemaal. De v.d. Sloot is totaal de weg kwijt, labiele zielepoot. Had allang ergens opgeborgen moeten zitten, is het niet voor de mogelijke moorden dan wel vanwege zijn wanhopige schreeuwen om aandacht. Om dan nog zo iemand na te trappen lijkt me niet echt nodig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2010 21:17 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Maar bastianus, kijkcijfers = geld.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 10-06-2010 21:25 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 10 juni 2010 21:15 schreef bastianus het volgende:
Om dan nog zo iemand na te trappen lijkt me niet echt nodig.


Niet nodig nee. Pure sensatie. Ga ik toch kijken?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2010 21:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

-1


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 21:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2010 21:25 schreef flebbie het volgende:
Niet nodig nee. Pure sensatie. Ga ik toch kijken?
Ik word zo moe van het gedoe om die jongen heen. Vind het ook een rotblaag met 0,0 amusementswaarde. Dan liever echte psychopaten als Bundy, Gein, Fish of opperclown Manson.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-06-2010 21:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Je vergeet Invictus...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rotor
Usericon van rotor
Posted 10-06-2010 21:50 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2010 21:47 schreef bastianus het volgende:
Ik word zo moe van het gedoe om die jongen heen.

En toch doe je er aan mee.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-06-2010 21:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik smul er serieus van haha, heerlijk dit... hoop ook dat ie zich op de 1 of andere debiele manier weer vrij weet te lullen, wat een anti held! Helaas heb ik geen kabel TV anders was ik wel ff gaan kijken vanavond


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-06-2010 22:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 10 juni 2010 21:47 schreef bastianus het volgende:
Manson.





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-06-2010 22:18 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Goddamn Hippie!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-06-2010 22:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 10 juni 2010 22:18 schreef Mortis Rex het volgende:
Goddamn Hippie!!!


Ik probeer tenminste niet de forum-René Mioch uit te hangen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-06-2010 22:39 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Wie dan wel? Ik vind dat die persoon opgespoord en geexecuteerd moet worden.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-06-2010 22:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Even normaal doen tegen René Mioch.

En verder:

Ik vind het maar schimmig. Ik ga er niet vanuit dat die zak hooi van een Joran onschuldig is ofzo, maar het is wel heel toevallig allemaal... Schimmig.


Boeiender


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 10-06-2010 22:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Nou, wat een sensatie weer zeg.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 23:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2010 22:20 schreef Black Jew het volgende:
Ik probeer tenminste niet de forum-René Mioch uit te hangen.
Je verlangt gewoon naar Simon van Collem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 23:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2010 21:50 schreef rotor het volgende:
En toch doe je er aan mee.
Hehe. Automatisch het reageervirus in ergerniswekkende situaties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 23:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2010 21:49 schreef Staalman het volgende:
Je vergeet Invictus...
Wie is dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2010 0:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nou, je kan gaan wedden aan welke ziekte hij het eerst doodgaat:

(Endemol/PR De Vries hadden er graag een verborgen Big Brother-cam gehangen)

Van der Sloot naar gevangenis

LIMA - Joran van der Sloot, die wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores, is overgebracht naar de gevangenis Miguel Castro Castro in de Peruaanse hoofdstad Lima.
© AFP

Dat hebben de Peruaanse krant El Comercio en het radiostation RPP vrijdag bericht.

Hij zit in hetzelfde paviljoen als een Colombiaanse huurmoordenaar, die van de moord op een bekende zakenvrouw in het Zuid-Amerikaanse land wordt verdacht, aldus El Comercio.

In de gevangenis Miguel Castro Castro zitten personen die van zware misdrijven worden verdacht of daarvoor zijn veroordeeld.

Van der Sloot wordt moord met voorbedachten rade en diefstal ten laste gelegd. Volgens de onderzoekspolitie Dirincri heeft hij Stephany Flores 8100 euro afhandig gemaakt.

Toen hij bij het Paleis van Justitie in de auto in stapte die hem naar de gevangenis zou vervoeren, schreeuwden boze Peruanen ''buitenlander, moordenaar'' en gooiden vuilnis naar hem, schrijft El Comercio.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2010 0:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen