|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij bent dan ook geen echte Fries. Bareuh... |
|
quote: Die andere vuile kut homo ook niet. |
|
Duidelijk! |
|
die vuile kut h0mos 00k bleargh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vanavond om 23.20 SBS6 special over Joran Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Had niks anders van zo'n kutzender verwacht. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vrij zwak allemaal. De v.d. Sloot is totaal de weg kwijt, labiele zielepoot. Had allang ergens opgeborgen moeten zitten, is het niet voor de mogelijke moorden dan wel vanwege zijn wanhopige schreeuwen om aandacht. Om dan nog zo iemand na te trappen lijkt me niet echt nodig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar bastianus, kijkcijfers = geld. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Niet nodig nee. Pure sensatie. Ga ik toch kijken? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
-1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik word zo moe van het gedoe om die jongen heen. Vind het ook een rotblaag met 0,0 amusementswaarde. Dan liever echte psychopaten als Bundy, Gein, Fish of opperclown Manson. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je vergeet Invictus... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En toch doe je er aan mee. |
|
Ik smul er serieus van haha, heerlijk dit... hoop ook dat ie zich op de 1 of andere debiele manier weer vrij weet te lullen, wat een anti held! Helaas heb ik geen kabel TV anders was ik wel ff gaan kijken vanavond Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goddamn Hippie!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ik probeer tenminste niet de forum-René Mioch uit te hangen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wie dan wel? Ik vind dat die persoon opgespoord en geexecuteerd moet worden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Even normaal doen tegen René Mioch. En verder: Ik vind het maar schimmig. Ik ga er niet vanuit dat die zak hooi van een Joran onschuldig is ofzo, maar het is wel heel toevallig allemaal... Schimmig. Boeiender |
|
Nou, wat een sensatie weer zeg. |
|
quote:Je verlangt gewoon naar Simon van Collem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hehe. Automatisch het reageervirus in ergerniswekkende situaties. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wie is dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou, je kan gaan wedden aan welke ziekte hij het eerst doodgaat: (Endemol/PR De Vries hadden er graag een verborgen Big Brother-cam gehangen) Van der Sloot naar gevangenis LIMA - Joran van der Sloot, die wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores, is overgebracht naar de gevangenis Miguel Castro Castro in de Peruaanse hoofdstad Lima. © AFP Dat hebben de Peruaanse krant El Comercio en het radiostation RPP vrijdag bericht. Hij zit in hetzelfde paviljoen als een Colombiaanse huurmoordenaar, die van de moord op een bekende zakenvrouw in het Zuid-Amerikaanse land wordt verdacht, aldus El Comercio. In de gevangenis Miguel Castro Castro zitten personen die van zware misdrijven worden verdacht of daarvoor zijn veroordeeld. Van der Sloot wordt moord met voorbedachten rade en diefstal ten laste gelegd. Volgens de onderzoekspolitie Dirincri heeft hij Stephany Flores 8100 euro afhandig gemaakt. Toen hij bij het Paleis van Justitie in de auto in stapte die hem naar de gevangenis zou vervoeren, schreeuwden boze Peruanen ''buitenlander, moordenaar'' en gooiden vuilnis naar hem, schrijft El Comercio. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2010 0:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |