|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet te geloven dat jullie dat gehoest van mij in Gods of Thunder hebben gelaten voor de LP |
|
btje hoesten toch? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb nog steeds niets... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Er ligt bij een van mijn buren en pakketje voor mij. Ik gok op die Herder-Lp, anders zou ik het niet weten. Maar bij wie? De postbode heeft nmlk mijn adres opgeschreven als het adres waar dat pakje moet liggen. En bij de buren waar het normaal ligt hebben ze'm niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Vette plaat geworden! |
|
De eerste plaat op mn nieuwe platenspeler! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Mag dit ff wat meer aandacht krijgen dan alle metalpuin die tegenwoordig uitkomt godver he. Binnenkort schaf ik hem aan, kan ik dat bij jullie direct doen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thanks broski! We hebben zelf maar een beperkt pakketje vinyl, dus die blijft voor de verkoop tijdens live shows denk ik. Maar reflections heeft ze nog wel liggen http://shop.reflectionsrecords.com/v4/product.php?productid=4341&cat=0 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Enorm vette gitaarsound ook, potdikke Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zit as we speak by jacob hansen in de studio... ik schaam me inmiddels alweer voor alles wat ik productie technisch heb gedaan. Incl dit dus haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat vond hij ervan dan? |
|
quote: HARDT natuurlijk!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Het deed'm denken aan de laatste Dimmu Borgir. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hij had van die mooie punt schoenetjes, een net iets te kek h&m shirt en NET iets te fanatiek achterovergekamde haartjes. Ik heb het maar gelaten hahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vet dat jij nu steeds meer in studios in aanraking komt met dat soort lui! Dik veel van opsteken natuurlujk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker, doe ik ook uiteraard. Vice magazine zegt over Herder: "Sommige bandjes verliezen zich in overmatig marihuanagebruik en destilleren uit hun mistige visioenen een muzikale visie waarin wereldvrede en broederliefde centraal staan. Er zijn godzijdank ook bands waarbij blowen een gewoon een - uitermate belangrijk - middel is in the Battle voor het Naar De Kloten Gaan. Herder is zo'n band, bijgestaan door lauw Aldi-bier, anifeministische levenslessen, vuilbekkerij, antidpressiva en een fascinatie voor zakmessen. Nederlands allerbeste beenharde hagelnieuwe band! Herder = harder. Fuck y'all." "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vice Magazine is kut. Anyway, hebben jullie die LP te koop bij jullie eerstvolgende optreden in Haarlem of kan ik hem toch beter via Reflections Records kopen? Ik zie dat ze er nog maar 47 hebben, maar vind het weer zo zonde van die €8 verzendkosten als jullie hem ook gewoon tijdens shows verkopen. |
|
Haha yeah, goed gekeurd door een naar schijnt, hipstermag... sketchy. Ach... whatever... En zeker man, die worden mee genomen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nou ja, daar kunnen jullie ook niks aan doen. Bovendien moet ik dan weer toegeven dat ik, hoewel ik Vice magazine kut vind, af en toe wel op vbs.tv kijk. Dank voor de info, ik kijk er naar uit! Tot die tijd moet ik het nog even met de mp3-tjes doen. Geweldige plaat, alhoewel ik die eerste demo versie van Wasted net iets beter (rauwer, smeriger) vond dan de LP-versie. Dat wil zeggen, die versie die eerst op jullie myspace stond, waarvan ik denk dat-ie ook op de demotape staat. Ik heb die tape wel, maar heb hem nooit geluisterd omdat mijn cassette-deck vrijwel meteen alle tapes opvreet. Komt die demo versie ook op de 7-inch? |
|
Wolfsbane zal de demo op 7" uitbrengen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik snap het, ik zelf vind de master compressie en limiting echt to much, echter kan het bij dit soort muziek wel meer dan andere metal. Het pompt lekker mee zegt maar. Ik zag het LPtje staan bij die webshop idd, ff bestellen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zometeen trouwens een interview met Zwaremetalen.com.. hopelijk betalen zij de drank rekening bij de Pintelier Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
stackers... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |