|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Helemaal super! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hmmmm jawelll |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
eerste show met che. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ché past er goed bij, ruige show laatst. Ook eindelijk die ep opgepikt en nu eens beluisterd, vet vet. |
|
Yay, blij met mijn Herder girlie. Fijn bandje Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
senks.. hier de aankomende shows.. HERDER SHOWS: 12-04-13 : HERDER @ VEB, Siegen (GER) 13-04-13 : HERDER @ Gazwerk, Winterthur (CH) 18-04-13 : HERDER @ Roadburn 2013, Tilburg (NL) 14-06-13 : HERDER @ Asterix, Leeuwarden (NL) 20-09-13 : HERDER @ Jump in the Fire Fest, Rosswein (GER) 21-09-13 : HERDER @ TBC, Berlin (GER) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Gaat niet meer door? |
|
nee... gata neit meer door wegens: de line-up was kut! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: goede reden! |
|
Best een dwaze reden. Als ik een ticket koop voor een show omdat Herder de enige goede band is, zou het best kut zijn mochten jullie enkel om die reden afzeggen. Tenzij het sarcasme was natuurlijk, jullieweten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De organisatie heeft ons niet laten weten dat de oorspronkelijke line-up niet meer door ging (Raketkanon) en we dus uiteindelijk zelf uit hebben moeten vinden dat we kennelijk op de cd presentatie van een of andere kut band moesten spelen: dikke vette later dus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja want jullie gaan al veel langer mee, en die CD-presentatie band heeft net 2 demo's en een EP. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
daar heeft het niets mee te maken: waar het om gaat is dat we zelf met bands willen spelen die we cool vinden of iets mee hebben... en niet zomaar een showtje door de strot gedrukt willen krijgen waarop we niet zitten te wachten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: In dat geval begrijp ik het dan wel weer, dan mag je mijn azijnpisserij negeren I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maar 18 oktober gaat toch harder worden. |
|
Herder op de Zwarte Cross? Staat wel tussen het programma op de ZC site, alleen geen info te vinden.. Niet dat ik dalijk naar een of ander theaterstuk over schapen hoeden zit te kijken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja klopt ja, hoorde het vorige week ook. Gaaf! |
|
quote:Ja, nu helemaal. Jammer. |
|
Zijn die gasten van Herder ook nazi's, eigenlijk? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben echt zwaar antisemitisch. Maar gezien het feit dat ik met mensen uit israel in een band zit en onze pretneger mendel, kan me toch niks gemaakt worden. Cool? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik heb een HERDERJUGEND shirt. (echt!) |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Niet te vergeten dat ik niemand ken die zoveel Humus vreet! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |