|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Leuk |
|
Zat er wel heeeeeel dik in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gisteravond voor het eerst Herder gezien en het viel me niets tegen. Beetje kwajongensbandje en dat vind ik leuk! Zo nu en dan is het posen en smijten met gitaren wat te veel van het goede, zeker als twee van de drie gitaristen daar niet aan meedoen. Dat was het enige punt van aanmerking. Zou ze zeker weer een keer checken. En fijn om Irritante Klootzal weer eens te zien. Na Herder kwam TDB en... Jezus (context), wat een geweldige gitaristen, zeg. Gave muziek, helemaal top! Ja hoor... |
|
Gisteravond Herder weer tekeer zien gaan in Trix(antwerpen). Helaas nog net iets teveel voor de Belgen die voornamelijk voor The Devils Blood kwamen. wouter023 |
|
quote: Dat blijkt, ik las iets over een barfight en ziekenhuisbezoek |
|
Klinkt niet best, wat is er gebeurd? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik weet het fijne er niet van, maar ik las op facebook dat de zanger glas in zijn nek heeft gekregen. |
|
Van facebook.. Survived the barfight! Nico got one ear left, but still siked! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Belgen.... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zanger is tijdens een knokpartij in zijn hals gestoken met een kapotte whisky fles.... 20 hechtingen verder is herder nog harder! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Rock 'n roll! |
|
Dus toch die 4 a 5 rotte appels die eerder op de avond al aan te wijzen waren.Een aantal dat echt bij elkaar hoorde met de tatoos net wat verder in de nek en handen en al vroeg met een,toen nog hele,fles whiskey stonden. Of ikmoet er lelijk naast zitten. wouter023 |
|
Dat ging wel weer spaans ja! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Coole jongens :') Belgen :') En dan nog erger: naar The Devil's Blood en Herder live gaan en vooral voor The Devil's Blood gaan :') Ik kom :')-smileys tekort dan. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-01-2012 20:08] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nou zijn het opeens Belgen? Vlamingen zullen wel bedoeld worden. |
|
Nope, ik ben Belg Niet dat Vlaamse partijen geen gelijk hebben op bepaalde punten, maar Vlaanderen en Wallonië van elkaar afscheuren zou zonde zijn. Maar zo boeiend vind ik dat gedoe niet. Voor politieke discussies moet je bij kvelgeest zijn. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-01-2012 20:13] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klinkt gezellig, succes met het herstel.. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Die mag je even uitleggen. Herder was maar een voorprogramma, lijkt mij logisch dat mensen vooral voor The Devil's Blood komen. edit: Herder moet ook maar bij The Devil's Blood in Leeuwarden spelen, wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 08-01-2012 20:37] |
|
Ik vind Herder gewoon veel interessanter dan The Devil's Blood. En soms doe ik graag kortzichtig I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dawn of the black herder "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Beetje the Devil's Blood-achtige look... Moeilijk. Ik neem aan dat de verantwoordelijke is opgepakt, wat? Ja hoor... |
|
Oh, ja hoor. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kapotgemaakt ook? Ziet er niet fijn uit, met al dat bloed :p. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen qua wond. Of zit ik mis? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |