|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe. Het was gaaf, in Nijmegen weer present. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 17-11-2011 14:07] |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lekker maar bijzonder kort feestje! Het was in ieder geval weer kneiterhard. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Prima muziek, jammer dat de jongentjes de neiging hebben om te pas en te onpas kanker te roepen. |
|
O-o BAN! Subtiel kamerolifantje |
|
Godverdomme wat krijg ik een kogelharde erectie van die eerste riff van Wasted. Geniale plaat! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dit live filmpje klinkt beter dan het cd gebeuren Kanker roepen das behoorlijk onsympathiek gedoe. [Dit bericht is gewijzigd door black metal gast op 06-12-2011 23:05] |
|
Net als blackmet0l luisteren. Herder-boys, wanneer komen jullie in de 020 regio thrashen? [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-12-2011 23:07] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gaat het hier nu alleen maar over kanker en joden? Het lijkt wel het Feijenoordforum.. Vette muziek trouwens, heren! Kom wel een keer kijken als het in de buurt is. En niet te duur qua entree natuurlijk en als ik niet allerlei andere herrie erbij hoef te zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Omdat het verboden woord niet als krachtterm gebruikt werd nu, worden er geen bans uitgedeeld. Laat het verder toch maar achterwege Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Is prima hoor. Hoe zit het met joden verder? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet verboden, wel offtopic geloof ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Fictieve uiting vind ik niet storend [Dit bericht is gewijzigd door black metal gast op 06-12-2011 23:38] |
|
quote:Herder stond laatst nog in Rotterdam. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zelfde regio. En als je een band echt wilt zien is het een afstand van niks. Ook nog met een goede verbinding dus niet zeuren. Showtje in Grins wordt het wel weer eens tijd voor. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-12-2011 0:22] |
|
quote: Nee. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dan niet. Volgens mij wel. Laatste trein naar Amsterdam om 1:00. Eerste trein alweer om 4:50. Ik wou dat het hier zo was. |
|
Maar weer eens een kelderbarretje pullen, was prima de doen de vorige keer!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zeker! |
|
quote:Offtop[ic!!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dan wel weer met rococo [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 07-12-2011 12:49] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |