|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
als er daar zalen zijn die ons willen boeken, moeten ze maar contact opnemen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ik zal de Plock weleens vragen, we moeten daar toch zelf spelen volgende maand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Goddomme. Kom es op naar het noorden of het midden man. Bareuh... |
|
Bij de show in de Kelderbar van Vera, zullen we deze shirtjes mee hebben: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je doet zeker niet aan een shirtje zo verkopen? Groningen is niet te doen. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 16-01-2011 12:55] You have time. You are doing fine. |
|
Lees ik net dat er ook een tape versie zou komen, is die al uit? Nog een beetje extra compressie komen die nummers alleen maar ten goede! |
|
Cool shirt, beetje H&M stijl. Die text had 10 à 11 jaar geleden echt niet gekund in een Westereen trouwens. JB knows |
|
quote: Yup, heus wel hipster-approved. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Als er iets goed te doen is is het Groningen wel |
|
quote: je doelt op marianne vaatstra? En jullie weten de h&m invloed half nog niet. We zijn allemaal ontzettend pseudo hippe flikkers. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat was al lang bekend. |
|
H&M is toch niet hip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Rotor slaat de plank hier behoorlijk mis. Opzich geeft dat niet, maar misschien kun je het beter over zaken hebben waar je wél verstand van hebt. |
|
Ik weet waar ik over praat, maar, a-relaxed zijspoor dus ik hou m'n bek al hoor. |
|
FZ-5! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vooruit dan maar, onder de voorwaarde dat je me wel een shirtje verkoopt zonder dat ik moeilijk hoef te doen met slaapplekken in Groningen. You have time. You are doing fine. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 19-01-2011 4:35] You have time. You are doing fine. |
|
3e nummer de tape is opgenomen.. nog ff wat backing vocals der op en dan issie als het goed is klaar voor de show in Vera! komt dat zien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en ja, de 3e track "Fernweh" staat online: http://www.myspace.com/stonerherder de 3 nummers van de demo tape zijn te beluisteren op myspace, en voor de liefhebber, zal tijdens de Vera show ook een mooie tape te koop / krijg zijn! xx Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat, niet door Döner Kebab-records? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het inmiddels al uberculte Döner Kebab-records doet uiteraard de limited 7" vinyl "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |