|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hoezo? |
|
quote:Dat is in Leeuwarden toch net zo? En dit is een namiddagshow. |
|
Met de auto gaan is ook een optie.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
jij rijdt? *smeekt om lift* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 15-10-2010 21:41] |
|
Nog niet beslist, maar ik kom er op terug. Oke? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wacht even... namiddag? Hm... Even kijken of het dan wel kan. De auto is trouwens een optie, maar dan moet ik er eerst een jatten en uitvinden hoe die krengen werken, want ik heb al ruim 10 jaar een rijbewijs vermeden. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ik heb een auto... mag je wat mij betreft zo in rijden, want ik bak er ook niks van doorgaans... dat roze papiertje zegt niks! |
|
Eh oké. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi! hoe laat moet ik in Staphorst zijn? |
|
Geachte Grapjas. Je hoort nog van me zei ik Kusjes Marianne P.s. ik woon niet meer in Staphorst. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Tuurlijk kan dat, in Drachten houden ze itt Leeuwarden er wel rekening mee dat mensen met het ov komen. |
|
quote: waor weh da? |
|
Ik woon tegenwoordig in Nieuwleusen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ok mooi! nieuwleusen, pirat-city of OV! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tof. |
|
Nieuwleusen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee, jij @ Drachten. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oei.. nog steeds in de planning staan dit leuke concertje. Heeeeen. edit: Oja, kaartje kopen.. niet vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2010 23:19] |
|
Goed zo. Ik ook. Dan evt als je wilt kan je bij Amarantha of mij slapen. Zie maar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Niet bij mij, want er is volgens mij nog zat tijd om terug te komen. |
|
quote: Nah wat jammer nou, Ik wilde net vragen of dat wel kon. *teleurgesteld* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als het de volgende dag geen maandag was had het zo gekund. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |