|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zekerrrs. Vanmiddag kaartje halen. |
|
Ik heb daar een mannetje voor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zal eens vragen aan mijn mannetje of hij heen wil. En wellicht regelt hij dan ook wel een kaartje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga gewoon niet. Kutherrie. |
|
|
|
quote:Ik sluit mij hierbij aan. |
|
quote: Zaterdag 27 november ook in Eindhovuhhh! |
|
quote:Het had zo mooi kunnen zijn. |
|
quote:Als er nog een black metal band bij komt voor de broodnodige variatie, wordt het een misschien. |
|
Ik zeven de kans klein. |
|
Kaartje inmiddels gekocht, heb er zin in. |
|
quote: Niet zeuren ouwe! Erheen jij ! |
|
hoe staat het met de kaartverkoop (*wil eerst even zien hoe ik Volhel overleef*) ? |
|
kaarten gaan hard.. waarschijnlijk nog wel een paar aan de deur maar veel zal het niet zijn! Devious zal de dag openen. |
|
quote: Yep... zin in!!! http://www.myspace.com/deviousdomain |
|
Heb er zin in! Maar moet waarschijnlijk wel gewoon zelf rijden vanaf Nieuwe Pekela naar Drachten en van Drachten naar Zwolle. Edit: Oh toch niet, ik ga met Nixie mee! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-11-2010 16:42] |
|
Ach ik rij ook hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk dat ik lopend ga. |
|
Ook aanwezig, zin in. |
|
quote: Weet je zeker dat je niet mee moet rijden? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Eh... Miri..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuke zondagmiddag besteding! Kaarten binnen en auto al vol tuig ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: Ik denk dat dat wel mogelijk is. Als je vertrouwen hebt in de rijstijl van een oud leerlinge tenminste Ff overleggen. Want Michiel had blijkbaar ook al wat mensen gevraagd om mee te rijden... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jammer van dat tuig. Ik had liever gezien dat je die prachtige boxer mee zou nemen. Hoewel dat bij een concert natuurlijk niet zo handig is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |