IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 07-11 Napalm Death, Immolation +3 @ Iduna, Drachten Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2010 12:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Immolation

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-11-2010 12:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2010 12:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Haartjes!

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 08-11-2010 17:32 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Macabre stelde zwaar teleur door matig geluid en dito spel. Vreselijk onstrak en de aanstekelijke muziek kwam niet echt uit de verf.

Immolation heerschte! Aansluiten, volume checken en spelen maar. Goed geluid en een goed spelende band was het gevolg, super!

Nix
Usericon van Nix
Posted 08-11-2010 19:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was best gezellig

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 08-11-2010 19:11 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Hoe lang speelde Immolation ?

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 08-11-2010 19:40 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 19:11 schreef yowannuzz het volgende:
Hoe lang speelde Immolation ?

Als ik het goed heb, een klein uurtje, maar wat was het vet en superstrak. Wat een energie komt er uit die mannen! Band van de avond voor mij!

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 08-11-2010 22:26 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Immolation & Napalm Death. Verschroeiend goed! wat een energie!

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 08-11-2010 23:12 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Immolation speelde iets van 36 minuten.
Ze begonnen om 18.24 en rond 19.00 klaar.

Maar goed, toch een kutband. DM.
Napalm Death was heer en meester, heb ze denk ik wel over de 20x gezien maar dit was één van de betere.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2010 23:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vond zowel ND als Immolation zwaar overtuigen. Macabre was ook leuk maar hadden het geluid niet bepaald mee en ik geloof dat ze er zelf ook niet al te veel zin in hadden dit keer.

Van Devious niet heel veel mee gekregen maar dat klonk wel weer aardig.

Waking The Cadaver was echt te slecht voor woorden.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-11-2010 0:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 23:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Waking The Cadaver was echt te slecht voor woorden.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-11-2010 14:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 23:12 schreef Deathwish het volgende:
Immolation speelde iets van 36 minuten.
Ze begonnen om 18.24 en rond 19.00 klaar.

Dat is niet echt lang
Ook jammer om te moeten lezen dat Macabre tegenviel.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-11-2010 14:59]

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-11-2010 15:01 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik snap ook nooit bij dit soort gelegen heden wat ze moeten met een voor progamma die dan 20 minuten krijght met slecht geluid waar niemand op zit te wachten.
Doe dan een paar bands minder zodat anderre band fatsoenlijke speeltijden hebben of zo.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-11-2010 15:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Macabre is ook wel de beste band ooit in zo traag mogelijk opbouwen.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 09-11-2010 18:05 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 9 november 2010 15:21 schreef Sjon het volgende:
Macabre is ook wel de beste band ooit in zo traag mogelijk opbouwen.

dat lag dit keer meer aan de zaal volgens mij .... ze zijn 15-20 minuten op zoek geweest naar wat kabeltjes om de microfoon van Nefarious en de microfoons van de 2e helft van de drums aan te sluiten. Plus er was iets mis met het podium geluid ofzo.

Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 10-11-2010 7:50 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Ja, na veel geknoei om geluid te krijgen kwam iemand op het heldere idee om een versterker aan te zetten

..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2010 7:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

:')

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com