|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien rij ik wel gewoon terug. Je woont op de route. Als je maar niet in mijn auto kotst, dan is alles ok On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Woei! Alle opties open en indien garage dan geen punt, mijn slaza is heeeeerlijk warm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mja, ik snap die logeernood niet helemaal aangezien het concert ruim voor OV-sluitingstijd afgelopen is. |
|
quote:Ik kan je nu al wel vertellen, dat hij dat niet kan garanderen No regrets and no remorse... |
|
Hey! Echt no way dat ik ooit nog Beerenburg in mijn slokdarm mik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan mag hij niet mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Die viel heel slecht ja. Was lange weg van Buitenpost naar Grun'n . Ben OWW nog steeds heel dankbaar voor zijn plastic zak. No regrets and no remorse... |
|
quote:+1 en +1. Kutbeerenburg, bah. Heb mijn maag in tijden niet zo hard gevoeld. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ohja lol! Vrij geniaal was dat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Legendarische avond ja No regrets and no remorse... |
|
quote: Gerald wil gewoon gezellig samen met jou slapen, dat begrijp je toch wel? |
|
Oh, is dat het. En hij wil mijn huis onderkotsen. Gelukkig gaat 'ie dat nu bij Karin doen. |
|
kotsen is de meest extreme manier van overmatig drankmisbruik. |
|
Dat is volledig onder controle sinds '06. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nou wat ik van Karin hebt gehoord anders niet... En ontopic mod On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zat was ik zeer zeker niet, dan was het praten en lopen ook lastig geweest. Maar goed, letterlijk gezien kotste ik wel van de drank. Dat had echter weinig met zat zijn te maken. Feit. OT: vet zin in, 3 klasse bands voor een zacht prijsje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik was erbij en het klopt. Hij had best wel wat gedronken, maar ook weer niet zoveel dat 'ie compleet lazarus was. Dat lag blijkbaar echt aan de Beerenburg. Het was niettemin wel vermakelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ohja, Napalm Death gaat gaaf worden! Andere bands ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Was duidelijk gevalletje van verkeerd gevallen drank, maar inderdaad vermakelijk. OT: Immolation natuurlijk!!! En Mayo moet ook komen! No regrets and no remorse... |
|
Regeer toevallig nog vervoer nodig ? BongoBongo rijdt gratis heen en weer....is natuurlijk niet helemaal waar want BongoBongo laat zich rijden door vrouwlief... [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 16-10-2010 16:25] |
|
Dit is wel een beetje een homosexueel topic geworden. |
|
Toch mooi dat er nu een kenner rondloopt die dat goed kan beoordelen. Maar kom je nog langs of wat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kaartje is digitaal binnen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wil Macabre wel weer eens ff zien, ja. Zondag is alleen niet ideaal voor mij. Dus ik moet nog zien of ik kom. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |