IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 07-11 Napalm Death, Immolation +3 @ Iduna, Drachten Vorige pagina | Volgende pagina
Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 0:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ja hoor, kan wel zijn dat je onderhand in de garage moet liggen. Je ben in ieder geval bij lange na niet de enige logee, dus het wordt vast gezellig

No regrets and no remorse...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-10-2010 0:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Misschien rij ik wel gewoon terug. Je woont op de route. Als je maar niet in mijn auto kotst, dan is alles ok

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2010 0:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Woei! Alle opties open en indien garage dan geen punt, mijn slaza is heeeeerlijk warm.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-10-2010 1:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mja, ik snap die logeernood niet helemaal aangezien het concert ruim voor OV-sluitingstijd afgelopen is.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:00 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 0:58 schreef zillah-morte het volgende:
Misschien rij ik wel gewoon terug. Je woont op de route. Als je maar niet in mijn auto kotst, dan is alles ok
Ik kan je nu al wel vertellen, dat hij dat niet kan garanderen

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2010 1:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey! Echt no way dat ik ooit nog Beerenburg in mijn slokdarm mik.

zillah-morte
Posted 16-10-2010 1:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dan mag hij niet mee

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:04 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:02 schreef Greycloak het volgende:
Hey! Echt no way dat ik ooit nog Beerenburg in mijn slokdarm mik.
Die viel heel slecht ja. Was lange weg van Buitenpost naar Grun'n . Ben OWW nog steeds heel dankbaar voor zijn plastic zak.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2010 1:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:04 schreef Amarantha het volgende:
Die viel heel slecht ja. Was lange weg van Buitenpost naar Grun'n . Ben OWW nog steeds heel dankbaar voor zijn plastic zak.
+1 en +1.

Kutbeerenburg, bah. Heb mijn maag in tijden niet zo hard gevoeld.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 1:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:04 schreef Amarantha het volgende:

Ohja lol! Vrij geniaal was dat.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:13 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Ohja lol! Vrij geniaal was dat.
Legendarische avond ja

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-10-2010 9:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:00 schreef Vargen666 het volgende:
Mja, ik snap die logeernood niet helemaal aangezien het concert ruim voor OV-sluitingstijd afgelopen is.

Gerald wil gewoon gezellig samen met jou slapen, dat begrijp je toch wel?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-10-2010 11:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh, is dat het. En hij wil mijn huis onderkotsen. Gelukkig gaat 'ie dat nu bij Karin doen.

herrie
Usericon van herrie
Posted 16-10-2010 13:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

kotsen is de meest extreme manier van overmatig drankmisbruik.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2010 14:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dat is volledig onder controle sinds '06.

zillah-morte
Posted 16-10-2010 14:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 oktober 2010 14:19 schreef Greycloak het volgende:
Dat is volledig onder controle sinds '06.

Nou wat ik van Karin hebt gehoord anders niet...
En ontopic mod

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2010 14:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 14:25 schreef zillah-morte het volgende:
Nou wat ik van Karin hebt gehoord anders niet...
En ontopic mod
Zat was ik zeer zeker niet, dan was het praten en lopen ook lastig geweest. Maar goed, letterlijk gezien kotste ik wel van de drank. Dat had echter weinig met zat zijn te maken. Feit.

OT: vet zin in, 3 klasse bands voor een zacht prijsje.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 15:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 14:27 schreef Greycloak het volgende:
Zat was ik zeer zeker niet, dan was het praten en lopen ook lastig geweest. Maar goed, letterlijk gezien kotste ik wel van de drank. Dat had echter weinig met zat zijn te maken. Feit.

Ik was erbij en het klopt. Hij had best wel wat gedronken, maar ook weer niet zoveel dat 'ie compleet lazarus was. Dat lag blijkbaar echt aan de Beerenburg.

Het was niettemin wel vermakelijk.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 15:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ohja, Napalm Death gaat gaaf worden!

Andere bands ook.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 15:42 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 15:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik was erbij en het klopt. Hij had best wel wat gedronken, maar ook weer niet zoveel dat 'ie compleet lazarus was. Dat lag blijkbaar echt aan de Beerenburg.

Het was niettemin wel vermakelijk.
Was duidelijk gevalletje van verkeerd gevallen drank, maar inderdaad vermakelijk.

OT: Immolation natuurlijk!!!
En Mayo moet ook komen!

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-10-2010 16:24 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Regeer toevallig nog vervoer nodig ?
BongoBongo rijdt gratis heen en weer....is natuurlijk niet helemaal waar want BongoBongo laat zich rijden door vrouwlief...

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 16-10-2010 16:25]

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-10-2010 19:57 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Dit is wel een beetje een homosexueel topic geworden.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-10-2010 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Toch mooi dat er nu een kenner rondloopt die dat goed kan beoordelen.

Maar kom je nog langs of wat?

Nix
Usericon van Nix
Posted 17-10-2010 21:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Kaartje is digitaal binnen!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 18-10-2010 2:23 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Ik wil Macabre wel weer eens ff zien, ja. Zondag is alleen niet ideaal voor mij. Dus ik moet nog zien of ik kom.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com