|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het liefst frikadellen mayo |
|
Met de hardcorefeesten is het eten altijd goed te doen. |
|
quote:...en jij van mijn ochtendhumor. @ OWW: wat noem je "muziek"? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Van Merzbow tot James Last en alles wat er tussenin zit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen electronische bliepjes op een dreun dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh, ik dacht dat het om die andere hardcore ging. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die zonder haar bedoel je? |
|
Aanwezig! Macabre! |
|
Lol, ik wilde net besluiten dat ik hierheen wilde gaan. Toen realiseerde ik me dat ik morgen al naar NSD ging xD Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vet hard aanwezig ! Zin in... |
|
Hey Paljas. De wodka beviel niet zo goed vannacht hoorde ik... [Dit bericht is gewijzigd door Noarderwyn op 06-11-2010 23:16] |
|
quote: Haha mooi feestje |
|
Waar te parkeren I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Er is een vrij ruime parkeerplaats vlak bij Iduna. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh daar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gewoon er naast toch? Daar zet Gerald hem ook altijd neer. |
|
Leuk je auto in Drachten parkeren tegenwoordig http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/30908/Weer_autobrand_in_Drachten.html ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Echte wereldstad ja. |
|
Yeah, wodka drinken met Paljas vandaag ;-) |
|
quote:Muziek is altijd goed als ik er ben. |
|
Was gaaf!! Niet 1 keer in t rookhok gestaan wat te doen met de rest van de avond |
|
Was er een rookhok dan? No regrets and no remorse... |
|
Neej daarom rest vd avond maar invullen met... |
|
Erg gaaf feestje! Wat is Barney toch een schatje! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |