|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: signature |
|
Conversatie met mijn nichtje van zes: 'Wil jij kinderen? - 'Nee.' 'O, gelukkig maar. Je bent veel te leuk om kinderen te krijgen.' Het nichtje vindt blijkbaar mijn broer en schoonzus maar stom. Verrassend triviaal |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
XXL, mijn complimenten voor die uitmundtend mooie usericon, ik blijf er maar naar kijken! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-08-2010 21:34] Je moeder. |
|
hehe voor mn minor stage heb ik als basis een artikel van mn begeleider moeten lezen maar in mn stage verslag heb ik dat sterk bekritiseerd en nu is hij ook van gedachten veranderd en heb ik een 9,5 ervoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Brrrr, wat een eng wijf is dat toch, die Condoleezza Rice. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat ik een waanzinnige gastvrouw ben. |
|
quote: ja, dankjewel. nu zag mener wabla dit plaatje zo megagroot en het eerste wat ie zei is "wanneer haal je je ook zo'n broek?" dankjewel Karni, heel goed gedaan. *zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Boeiender |
|
Leuke aanspraak gehad van grote Belgische kunstenaars ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel foto posten als je er één hebt gekocht he! Je moeder. |
|
quote: |
|
Dat het team draait op mijn beslissingen en ik een overstijgende rol heb binnen het team in de vorm van informele leiderschap. (dat was nieuw voor mij) Waardering voor mijn werk door de leidinggevende en naaste collegaatjes, zo lief! |
|
quote:Als het kleine mensen waren geweest had je het zeker minder op waarde geschat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan had ik die troep weer onder mn schoenen vandaan moeten halen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'De LOI kan beter zo'n cursus bij jou bestellen.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hier heb ik vandaag toch even smakelijk om gelachen; een stukje van een recommendation op LinkedIn: "Makes the impossible possible. Possimpible is Paul's middle name.” Rechtstreeks gejat uit How I Met Your Mother, helemaal mooi. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ahh zo romantisch! "Te dik zijn heeft zijn voordelen, jij hebt immers geen cup A" |
|
Ja hoor... |
|
|
|
"Ik ben blij dat je bestaat." Die was ook nieuw. Verder ben ik op het werk bij Ali dagelijks 'de beste', maar gek genoeg zegt hij dat alleen als ik koffie gehaald heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sarcasme heet dat Ralph .. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |