|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is erg afhankelijk van wanneer die is. Als hij van ten tijde van de Focus oorspronkelijke release is is ie meer waar dan dat ie van 2007 reunie is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Inderdaad uit 1993: de originele LS dus.. Volgens mij ondertussen superzeldzaam want ik zie em nooit meer ergens langskomen. Aardig voorbeeld: voor dit Pestilence shirt is met nog 2 dagen voor de veiling afloopt al ruim $300 geboden: http://cgi.ebay.com/PESTILENCE-DEMO-SHIRT-RARE-ASPHYX-MORBID-ANGEL-/260645124159?pt=LH_DefaultDomain_0 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2010 2:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb je het shirt opnieuw zwart geverfd? |
|
als je zo veel geld betaald voor een metalshirt ben je net zo achterlijk als tutjes met hun Dolce & Gabbana sjaalje. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Een shirt is net zoveel waard als het wc-papier dat op is. |
|
quote: Helemaal mee eens, maar als iemand zo'n bedrag zou bieden voor een shirt dat ik draag twijfel ik geen moment en loop de rest van de dag in mijn blote bast met een glimach die er met een knuppel nog niet af te slaan is. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-08-2010 8:07] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb mijn Cynic LS destijds gewoon in de vuilbak gezwierd. |
|
Tip: herdruk dat Pestilence shirt bij de drukboer op de hoek. Cashen! |
|
De eerste die 300 euro biedt mag meteen al m'n shirts meenemen, mag ie m'n onderbroeken erbij hebben. spelfout weggehaald... |
|
DUs je smerige ranzige shiorts en dito onderbroeken en 300 euro erbij. nee dank je, ik wil 350 vangen |
|
quote:Ja, je zult er toch te weinig geld voor vragen zeg .. |
|
quote: Exclusief de daarin aanwezige mest Gurbe, want die heb je nodig voor je tuin! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tsja.. gooi dat shirt gewoon op ebay en dan zie je wel wat er voor geboden wordt toch? Als je dan met je minimumbod te laag zit dan is het ook geen probleem want dan overbieden mensen wel tot ze op de 'echte waarde' zitten. Zelf kan ik me niet voorstellen dan iemand een dergelijk bedrag betaald voor een shirt. Maar goed, ik betaal zelf dan ook al jaren niet eens meer de twee tientjes voor een nieuw shirt omdat metalshirts bij voorbaat vaak al slecht en modelloos vallen, van matige kwaliteit zijn en ik me niet geroepen voel om als een reclamezuil door het leven te gaan. |
|
Oude troep van een ander. Jammer. Ik heb een hele tas liggen met shirts die ik niet meer draag, veel vang je er niet voor tegenwoordig. Als je dan honderden euro's uit gaat geven aan kleding (wat meer metal heads zouden moeten doen), koop dan echt goede kleren. Ik heb vroeger eens een Suffocation shirt van iemand gekregen. Gaten, grijs, helemaal naar de kut maar wel treu als fuck. En toen kwam Suffo terug, maakten reprints van dat bewuste shirt en iedereen had 'm ineens, waardoor de waarde van mijn fucked up exemplaar kelderde, zowel in financiële zin als in treu-zin. Kopen, iemand? Ja hoor... |
|
quote: Ik heb nog wel wat treue shirts liggen, en die hou ik lekker allemaal zelf. Ik heb ze namelijk omdat ik de desbetreffende bands gaaf vindt. Lijkt me ook dé reden om een shirt te kopen. Idem dito met b.v. de bootlegs die ik had die geld waard waren/zijn. Wat ik niet mooi vond heb ik weggegeven/geruild voor cd's (ik hou niet van vinyl). Als ik wil handelen ga ik wel beleggen ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Goede shit, 'Anus. Beleggen snap ik niet. En ik zie gewoon de lol niet meer van bandshirtjes, toch zonde als dat maar ergens stof ligt te vergaren... Goed, ik hap. Ja hoor... |
|
Je moet toch wat dragen, Wat ze in de winkel verkopen is te sneu voor woorden! Gaaf Pestilence shirt, heb em gehad maar weggegeven aan een vriend. Tijdje terug nog 5 Carnage - infestation of evil herdrukjes gemaakt, heb er op aanvraag ook nog 2 naar Michael Amott en Johan Liiva gestuurd. Hopelijk heeft ie em gedragen tijdens de Carcass tour |
|
quote: Misschien had het gescheeld als je dat shirt zelf als eerste had aangeschaft. Sentimentele waarde enzo. Ik heb een mercyful fate shirt van don't break the oath, tour 85. Gewoon de voorkant van de lp, zeg maar. Die zijn ook al tig keer opnieuw uitgebracht. En toch heerscht mijn shirt al die andere eruit. Omdat mijn shirt "echt" is en ik hem zelf aangeschaft heb in die tijd. Maar misschien lul ik volgens de rest van de mensheid uit m'n nek. Ach, als ik het maar vind. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-08-2010 20:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor mij gaat er toch helemaal niks boven mijn Ex Deo hoodie. Heb hem sinds september vorig jaar, maar draag hem echt bijna iedere dag, hij gaat overal mee naartoe! Hij begint nu al te vervalen bij de muts en schouders, maar dat interesseert me niet. Hij is echt HEILIG! Reden? Cadeautje van de zanger Black seeds of bunny! |
|
quote:Heb je daar echt niks voor hoeven doen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*nom nom* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
quote: Nee, daar heb ik echt niks voor hoeven doen nee. Het enige wat het dan al geweest kan zijn was dan zn favo wijn die ik had meegenomen, maar dat betwijfel ik ergens :p Maar ze zijn allemaal dik in orde hoor. Soms een beetje maf, maar wat verwacht je dan? Black seeds of bunny! |
|
quote:Wat Romeins aandoende taferelen? Dat ze maf waren had ik wel verwacht ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |