|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die zijn wel representatief voor de christenen in Nederland ja. ONTOPIC: Het nieuwe album van Demon Hunter is top5-materiaal. |
|
quote:Ik ben werkelijk nog geen enkele gelovige tegengekomen die het zonder slag of stoot accepteert dat ik voor mezelf nadenk en het bestaan van een God of hogere macht sterk in twijfel trek. Werkelijk geen enkele. quote:Hun naam vermoed de achterliggende gedachte al ja |
|
quote: Hoi! Neemt niet weg dat het interessant is om erover te discussieren en dan niet op een forum. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 12-11-2007 16:14] |
|
quote:Ik ken die mensen niet. Ik ga jou vanaf nu af aan negeren When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik accepteer het. En dat meen ik. En nu ga ik je echt negeren. Ik vind je gebrek aan inhoud irritant. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik ben blij toe. Ik had ook niet van je verwacht dat je je grove belediging zou intrekken. Ik zal er wel even fijn een klacht over formuleren knullemans |
|
Ik word een beetje wappie van dit topic, boven natuurlijke dingen, de tegenstander, de meest moderne kerk die er is. Volgens mij heeft iemand te veel van de "champignons" gesnoept Against God and Government |
|
En allemaal offtopic Zenial |
|
quote:Check Miseration, Aletheian, Demon Hunter, August Burns Red, Crimson Moonlight, Extol, Kasheeopeiah, Essence Of Sorrow dan maar When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De laatste kende ik nog niet, zo eens luisteren. Jesus Wept al gecheckt? |
|
Klinkt goed! Maar stiekem toch niet helemaal mijn ding, was ook nooit zo'n fan van Biohazard etc When your people matter, menstrual health matters |
|
Gelul met Christen metal of satanische metal.. Metal ist metal..gewoon lekker gay en overrated. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja sorry, noem me een kortzichtige boer, maar christelijke metal vind ik gewoon zure combi. Against God and Government |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Helaas, Extol is inmiddels dood |
|
Believer, potverdikkeme, wat waren die goed zeg. het kan niet vaak genoeg gezegd worden |
|
quote:Die waren hun tijd ver vooruit ja! When your people matter, menstrual health matters |
|
Is Slayer al genoemd i.v.m. katholieke zanger? |
|
quote:Kortzi... nee. Ik weet niet of je daadwerkelijk een boer bent. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Is denk ik meer een kwestie van koketeren daarmee van hem. Maar goed, Dave Mustaine, Alice Cooper, Nicko McBrain etc. maakt hun respectievelijke bands/acts ook niet meteen Christelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
verbeter me als ik het fout heb hoor, maar heb hier geloof ik ook nog wat christelijk metal, via via gekregen. (niet dat ik moeilijk ben om black(satanische) metal want geloven doe ik niet) Dus ik weet niet precies wat voor bands het zijn. Maar als ze anti-christelijke teksten hebben luisterd ze het al niet. (ja ze leest ook alle lyrics) Stryper Tourniquet Ultimatum Saviour Machine Satan's Doom Lunatica Lost Horizon Lacrima's Profundere Heavenly Maar nogmaals zeker weten doe ik het niet, heb het zelf ook eigenlijk nog niet geluisterd Death is just the beginning |
|
wat een gelul.. als een band t toch niet uitdraagt is het toch niet gelijk een christelijke band, als jantje smit savonds de palingdemonen van de volendamse duisternis aanroept en overdag bejaarden toezingt en hun kleindochtyers neukt is hij toch gelijk de brenger van duivelse boodschappen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, en Deicide en Obituary met Ralph Santolla? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Obituary is toch "gewoon" deathmetal? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |