|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanuit jou perspectief inderdaad. Denk dat Pete zelf het niet zo erg vindt [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 17-12-2013 10:12] |
|
quote: Verlagen? Ik opperde een weerwoord. Sinds wanneer is grijpen naar autoriteit van hogere komaf dan het trachten te voeren van een redelijk gesprek? |
|
quote:Ik smeek nergens om. Ik dring, na jarenlange agressieve scheldkanonades van zijn hand, aan op een strenger modbeleid daaromtrent. Dat sommigen waaronder jij dat met een bepaalde blik bekijken neem ik op de koop toe. Subcultuur is een van de zwakste exuusen die ik heb gehoord voor het tolereren van onbeschoftheid overigens. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik verzoek je vriendelijk de ontelbare scheldpartijen van zijn hand er bij te nemen. We hebben het hier niet over deze ene keer. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Neuh was niet richting jou gericht maar onweerwolf, altijd zo flauw die reacties, post dan niet in dit topic |
|
quote: Onzin, (sub) cultuur is allesbepalend voor gedragscode. Dat moet juist jij, als christen, inzien. |
|
In sommige subculturen is het gebruikelijk kleine kinderen te verkrachten en te filmen. Dus? When your people matter, menstrual health matters |
|
Graag verder over christelijke metal. Dat het woordje 'christenhond' bij meneer Sandoval viel is geen 'scheldkannonade' in de zin van wat er eerder gebeurde. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik snap echt niet dat een intelligent overkomend persoon als jij zich durft te verschuilen achter code. Echt. Je mag van mij best wat tegen religie hebben, heb er zelf ook niet veel mee. Je mag van mij ook best mensen aanspreken op hun gedrag, al dan niet religieus gerelateerd of whatever. Maar OWW is gewoon onbeschoft, agressief en leugenachtig, te onpas in ieder topic, en niet alleen vandaag. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Oke. Dat je inziet dat 'er wat eerder gebeurde' is al heel wat When your people matter, menstrual health matters |
|
Dus.... Mantric al geluisterd? When your people matter, menstrual health matters |
|
Extol staat klaar! Mantric nog niet [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2013 10:27] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hier, vooruit: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ook grote kinderne hoor. Je kunt er ook muziek over maken. Death metal en zo. signature |
|
quote: Muziek is wel leuk, cleane zang is minder (uitspraak en klankkleir), al met al toch wel leuk (voor progressive metal). Zo Extol - Extol Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik selecteer even gewoon een paar van vele de pareltjes op hun enige album. Je hoeft er niet eens je fatteuille voor uit te komen When your people matter, menstrual health matters |
|
Hier ook een favo band van mij, een soort kruising tussen Cynic, Watchtower en Necrophagist enerzijds en melodeath anderzijds (whatever): Waarbij de eerste 2 nummers wel duidelijk de sterkste zijn en de rest wat minder is. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 17-12-2013 10:40] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ow lol tnx ik ben deze band uit het oog verloren. |
|
Dit is ook overigens een erg goede christelijke heavy metal band: |
|
quote: Goed! Niet mijn ding! Negatief gezegd is het een slappe/lieve variant van Between The Buried and Me met wat obligate referenties aan Devin Townsend, met wat hinderlijke cleane zang. Positief gezegd is het best goede progressive metal quote: Ook hier blijft de cleane zang me storen, net als bij dat andere nummer, net als bij Extol [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-12-2013 13:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zou een band als Deicide, die exclusief zingt over de christelijke God, christelijke Satan en Jesus Christus, ook niet gewoon als christelijke metal beschouwd dienen te worden? Of zou er dan alleen maar in positieve bewoordingen over gezongen mogen worden? |
|
Wat denkt u zelf? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat laatste lijkt me wel duidelijk, ja. Voor zover het niet anti-christelijk is, is het wel anti-God en dat maakt het sowieso niet-christelijk. Dus. Next. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |