|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Enige christelijke metalband die ik ken. Hoewel het christelijke eigenlijk alleen op hun eerste album echt naar voren komt. |
|
quote: Wauw! Echt enorm bedankt voor deze fantastische reactie. Jouw supergoed onderbouwde mening heeft mijn muzieksmaak en mijn leven voorgoed veranderd! |
|
O. |
|
quote: Geen dank, 5 Euro. Against God and Government |
|
quote: Zo! Dat is duurder dan je zus gisteren... |
|
Dat's niet zo Christelijk.... |
|
Alleen Lengsel is de moeite waard. |
|
quote: De jouwe wou niet? |
|
IK vond Stryper wel lachen. Voor de rest is het voor mij niet zo belangrijk wat voor Metal het is. Het moet gewoon lekker klinken. |
|
quote: Nee, inderdaad. Christenen pakken alleen jongetjes. |
|
quote: Tsja, als je een pinkeltje hebt kan er ook moeilijk geneukt worden, vandaar die lage prijs. Against God and Government |
|
quote: :') Je moeder. |
|
quote: Dat is wat anders dan dat bvb. Iron Maiden niet zou kunnen (niet true is) omdat er een Christen in zit. Dát is waar ProgTon het over had. quote: Bijvoorbeeld dat homo's niet mogen trouwen van hem, gemotiveerd door zijn christendom. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-10-2013 11:42] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mee eens in de verkeerde topic geplaatst. Wat ik eigenlijk wou aangeven is dat het feit dat er 1 christen in een band als iron maiden wat anders is dan een band met 4 christenen die over Jezus zingen?. Het doet toch niks af aan het genre? Iron Maiden is en blijft heavy metal Stryper is en blijft heavy/glam metal [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 31-10-2013 11:47] |
|
quote: Wie zegt dat het iets af doet aan het genre dan? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mustiane is idd tegen een homo huwelijk zoals zoveel christelijke amerikanen dus? Ik vind dat homos wel met elkaar mogen trouwen. Toch vind ik het wel wat lastig dit te zien als een huwelijk zoals God heeft bedoelt. |
|
quote: Dus niks. Maar Fusion vroeg wat Mustaine voor domme dingen zei. Dat onder andere dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hoezo is dat dom dan? |
|
quote: Omdat het dom is om jouw visie van het christelijk huwelijk te projecteren op een staatshuwelijk. Mustaine deed dat, en daar viel oa de metalwereld (terecht) over omdat die wat dat betreft vaak wat minder kortzichtig zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat vind ik een goede beargumentatie en ben het met je eens. Er is nou eenmaal onderscheid tussen een kerkelijk en een staatshuwelijk |
|
Je kunt Korn ook bijna een christelijke band gaan noemen 50% van de band is christen. Verschil tussen Fieldy en Welch is dat Welch liever een aantal (obscure) tracks niet live wil spelen en Fieldy maakt het wat minder uit. Kwam er afgelopen zaterdag achter toen ik een boek van hem zag liggen bij het brainstorfestival.. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 08-11-2013 13:45] |
|
Cool story bro. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
@ Blueprint Oke ook toffe bands inderdaad. Wel eens van Trenches gehoord? lijkt me ook wel iets voor jou En Hands: |
|
Genoeg goeie christelijke bands. For Today en oude Impending Doom trek ik goed, maar de beste is toch echt No Innocent Victim I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |