|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee dat blijkt. Maar wellicht wil je hier even neerzetten welke vriendjes van welke bands er zullen gaan. Gewoon, voor de scenepoints. |
|
Nou gut es even kijken waar ik zal beginnen hoor, want hier hangt natuurlijk mijn hele leven vanaf... Black seeds of bunny! |
|
quote: Uiteraard. Straks zijn er geen bands op die cruise omdat jij geen namen noemt. Oh dear.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2010 15:02] |
|
Miljonairs schmiljonairs... gewoon even sparen en dan lukt het heus wel. Als ik zie wat er in het kooptopic langskomt en hoe vaak en veel er in kroegen en dergelijke gezopen wordt hebben de meeste mensen hier knaken zat. En dan hebben ze ook nog geld voor Party San, Wacken, Summer Breeze, Hellfest en weet ik wat al niet meer. Het is gewoon een kwestie van op de korte of op de (middel)lange termijn uitgeven, prioriteiten stellen. Vliegreis + cabine + zuipsel, voor een paar duizend euro ben je klaar. Vakantiegeld + even sparen en zuinig aan doen. Begrijp me niet verkeerd, het zou een rib uit mijn lijf zijn, als dat niet zo zou zijn moet je je zegeningen tellen denk ik. Dus wel op cruise en dan maar niet Party San + Wacken + Zwarte Cross etc. en dan zou die nieuwe fiets ook moeten wachten. Keuzes maken... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tsja maar zulke bedragen voor vier dagen.. dan ben je met Wacken, Party San, Summerbreeze langer van de straat. |
|
quote: +1 Al is op de blaren zitten niet altijd even leuk Black seeds of bunny! |
|
quote: Ja dat klopt, het is echt een heel dure grap. Ik zou het zelf niet doen. Maar ja, beetje creatief zijn, je kunt ook gewoon überhaupt al je vakantie daarheen boeken, dan moet je de reiskosten toch al maken. Lekker drie weken Florida en dan goedkoop doen, veel kamperen, zelf koken, en als afsluiter die cruise. Zoiets. Het is een té leuk idee om het van tevoren al af te schrijven toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het is een leuk idee inderdaad, dat wel en natuurlijk met wat creativiteit zo gek te maken als je zelf zou willen. Maar ik persoonlijk hoef nooit zo nodig metal in mijn vakantie, wel ernaast als extraatje Kan niet zeggen dat Florida mij zo trekt eigenlijk, misschien iets om nader te bekijken ooit. Vriendin heeft laatst 9000 euro uitgegeven aan vakantie in Florida, Hawaii etc.. tis maar net wat je zelf wil. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2010 15:16] |
|
Ach, met een beetje mazzel gaat dit ook eens in de buurt plaats vinden en dat scheelt al een hele boel centen. Als is het cruise gedeelte daar natuurlijk wel een stuk aantrekkelijker. |
|
Geen exclusieve optredens ? Beetje gaar zo met bands die zowat elk festival al langs zijn geweest / langs komen. |
|
De lineup is nog niet volledig. En dat miljonair valt ook wel mee. Ik ben gewoon de laatste 4 jaar niet meer op vakantie geweest... |
|
quote: Roeiboot, door de grachten van Utrecht? |
|
quote: Was dat niet de laatste keer in 2007? Hmm we hebben 't hier op Wacken al eens over gehad... Nu ik zie hoe gaaf het programma is begin ik het ook nog serieus te overwegen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-09-2010 15:57] |
|
quote: Mss wel een leuk idee om met een boot met metal rond te gaan varen op koninginnendag |
|
quote: Tja, met wat voor boot dan? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-09-2010 20:57] |
|
quote:Manowar-boot op de Canal Parade. O, wacht... |
|
quote: Een cruiseschip. Bevriende Zweedse band moet spelen. Boeiender |
|
quote: Haha, the Gay-O-War returns Overigens wel een teken des tijds; vroeger waren "we" een low budget do-it-yourself cultuur met underground, inmiddels zijn "we" massaal en consumentistisch genoeg om er een cruise aan te koppelen waarbij de prijs de kosten van een tentje en in de middle od nowhere aardig overstijgt. De ultieme metal cruise zou natuurlijk in Gothenburg starten en langs de Noorse fjorden varen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nog niemand kritiek op line up? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind de line-up vrij standaard i.d.d., weinig bijzonders. Ik ga denk ik nog liever cruisen op de parkeerplaats in Zeeland. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo, cabine is geboekt |
|
Het lijkt me echt helemaal niks, een hele boot vol met van die sukkels en de enige manier om te ontsnappen is via de reddingssloep. Against God and Government |
|
quote: De line-up is niet meer wat het geweest is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Amon Amarth, Unleashed, Týr en Alestorm spelen er ook he, dus als we zouden zinken liggen er zo vier vikingschepen omheen om op over te stappen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |