|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er vet uit ja. ROTT AND ROLL |
|
Thanks. Ik nodig jullie allemaal uit voor volgend jaar |
|
Jij betaalt de tickets? |
|
ROTT AND ROLL |
|
Leuke foto's. Is dat John Cyriis bij Agent Steel? |
|
quote: Bij sommige nummers wel geloof ik, maar bij het merendeel zong James Rivera. |
|
quote: Geen idee welke cruise het was, hoorde dit weekend dat het een 2 daagse was. En een zatte bende, maar dat is geen verrassing. Boeiender |
|
quote: Nee, John Cyriis deed niet mee. Dit was Rick Mythiasin van Steel Prophet, die de zang deelde met James Rivera. Bareuh... |
|
John is alweer gekidnapt door marsmannetjes lezen jullie de aardschok niet of zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Toffe foto's, werd dit nummer nog gecoverd? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
"We received your booking request for 70000TONS OF METAL 2012. Thank you!" |
|
quote: Yup, ik ook |
|
Vet! Zijn er al namen bekend? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eluveitie Therion Tristania My Dying Bride Pestilence Grave Digger Stratovarius |
|
Ach, er komen nog meer bands bij Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik ook trouwens! |
|
Er komen vast nog wel bands die het de moeite waard maken... Ja hoor... |
|
Titanic op TV, wat toevallig |
|
Tomme!!! Das mooi old 'eezer! waar ligt dat stuk roest? 70 000 * ???= |
|
Aan de ene kant is dit natuurlijk uber sneu, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer zo heerlijk dom, dat het leuk wordt. Wat kost een ticket? Waar ligt die boot? Meer mensen ervaring van vorige jaren, wat ben je ongeveer kwijt? |
|
De boot vertrekt vanuit Miami.. ticket ligt er maar net aan wat voor cabine je boekt. De goedkoopste tickets zijn helaas allemaal al weg, en je moet nog rekening houden met 150 euro aan belastingen die erbij op komen dus goedkoper dan 1000 euro zal je wel niet uitkomen (is wel inclusief al je eten en frisdrank, maar geen alcohol helaaaaaaaaaaas ) |
|
Ben er ook bij, een unieke (levens) ervaring dacht ik zo ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |