|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
oh ik hoorde van iemand anders van wel. Ach ja maakt ook niet uit.. hehe kroes |
|
What is included with my fare? All shipboard accommodations, ocean transportation, port charges, service charges, government taxes, meals, un-bottled non alcoholic and non carbonated beverages, daily room service and onboard entertainment. (Back to Top) What is NOT included with my fare? Alcoholic, carbonated and bottled beverages are NOT included with your fare. Please note that there is a small cover charge for Johnny Rockets Specialty Diner and Late Night Room-Service after Midnight. Any purchases and services of personal nature, such as services at the day spa, phone and internet access etc. are NOT included. (Back to Top) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Dit. Kost je voor je vliegticket, festivalticket en verscheidene toeslagen ongetwijfeld al zo'n kleine € 2.000,-, en wat krijg je? Volstrekte rommel die de line-up van grotere festivals ook al jaar in, jaar uit domineert. Veel plezier. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
En gratis koffie. |
|
quote: Mwoah, het is wel een apart gebeuren dat je niet zo met een ander festival kan vergelijken. Boeiender |
|
Zijn de eigenaren van dat schip niet doodsbenauwd dat al die horkerige metalheads de tent afbreken? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Nou ja, als dat zo was geweest was er denk ik geen 2e editie gekomen |
|
quote: Ja, dat dacht ik ook. Maar dat gaat alleen over een appelsapmachientje dat je op welgeteld 1 plek op het schip kunt vinden. Dit hebben ze nogal misleidend geschreven, aan bij de bar is echt niks gratis. Ik heb inderdaad niks moedwillig afgebroken zien worden, maar het tapijt in het theater heeft de moshpits echt niet overleefd [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 29-07-2011 19:19] |
|
quote: Voor het festival was ik rond de 1500 euro kwijt. 500 vliegtuig, 800 festival, en 200 voor de drank. I regret nothing! Beste vakantie tot nu toe. Volgend jaar minstens even goed De boot vertrekt vanuit Miami Harbour. |
|
En toch nog een God Dethroned showtje na EMM |
|
Ze gaan nu toch ook een death / black cruise doen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja Ingrid, we gaan even hard loos op die boot Was gisteren wel blij toen ik hoorde dat ik lekker met GD mee moest, zit eind januari graag in het zonnetje |
|
quote: kan ik me voorstellen! Wanneer hoor ik n keer dat ik mee moet? |
|
In t najaar van 2012 komt er een variant op 70.000 tons of metal namelijk: Barge To Hell.. Ook een cruise vanaf Miami, maar enkel met Black, Death en Thrash bands |
|
Oh, dat klinkt goed. Die 70000 tons of metal cruise lijkt mij super tof maar die bands zijn niet echt mijn ding. |
|
Ik wou gaan... maar dan zeker aan boord ook nog apart dokken voor wifi-toegang. Dat getuigt me toch van een kruideniersmentaliteit. Jaja, satelliettelefoon op zee. Dat snap ik wel. Maar in de haven is dat niet nodig hoor. |
|
Even vanwege mijn marine verleden. Je (edit:als schip zijnde dus) moet dat wel aanvragen bij een haven, is niet standaard of zo. Even tussendoor. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-08-2011 21:44] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cannibal Corpse is bevestigd |
|
Atheist bron: metal1.de EDIT: oh, en ook al 3 dagen op de officiële site [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-09-2011 21:09] Bruce Banner |
|
Joh! Vandaag Kamelot bevestigd.. bah! |
|
jezus, die 1500 piek zou ik liever aan een paar gave festivals besteden + nog een domme zon / zee vakantie met palbomen shit en cocktails... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat ik je brom, hoewel jij natuurlijk al meer dan genoeg verdient met dat vuige pandabeer bandje van jou. Wil je muilperen? |
|
Volgens mij is dat geen vetpot, no disrespect intended... als zelfs bandleden van Exodus ed er ook bij moeten werken neem ik aan dat je van BM al helemaal niet kan rondkomen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
als ik geld als water zou hebben, zou ik zelf een cruise-schip kopen en al die metalheads de plank laten lopen :D nee, echt, snap dat het best een vette ervaring kan zijn, maar 1500 - 2000 piek uitgeven voor een kleine week op zo'n bootje tussen de metalheads en middelmatige bands, nee dat is zeker niet mijn ding..... zoals Sonic Titan al zei: de meeste bands kom je in Europa op de grote zomer festivals wel tegen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |