|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
@ MetalTuupLimburg: Alestorm op een vikingschip? Piratenschip zul je bedoelen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 13-10-2010 14:30] |
|
Nou goed, als het maar drijft. Ik ga dan toch voor een van de vikingschepen, want ik vind Alestorm veruit de minst boeiende band van die vier. Edit: helemaal niet relevant eigenlijk, want ik bedoelde Swashbuckle [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-10-2010 17:27] |
|
Cradle of Filth is naar het schijnt ook aanwezig, althans dat beweren ze zelf. |
|
Dark Tranquility ook |
|
Ik hoop maar dat het gewoon één podium is, want ik vind de line-up zo sterk dat ik vrijwel alle bands wil zien. De laatste bevestigingen Sabaton, Sanctuary, Nevermore en Dark Tranquillity zijn ook allemaal geweldige bands. |
|
zijn mensen hier echt van plan heen te vliegen? Het is goedkoper om naar alle zomerfestivales in europa te gaan volgens mij, en dan kan je nog meer bands zien ook. Nouja, het is natuurlijk wel een geweldige ervaring. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het een sluit het ander niet uit he |
|
Wat was dat ongelooflijk vet!! Een paar van de vele hoogtepunten waren de eerste show van Iced Earth (met alleen oude nummers) in het theater, Testament met The Legacy set in het theater, de eerste Sanctuary show in de lounge, Fear Factory op het dek bij het zwembad en Death Angel in de lounge. En hoewel ik niet zo’n fanboy ben die foto’s en handtekeningen van de bands gaat verzamelen, hebben we ook heel wat grappige momenten meegemaakt met bandleden die in het restaurant bij ons aan tafel kwamen zitten of om 5 uur ’s nachts straalbezopen door het schip waggelden en wazige verhalen begonnen op te hangen. Het enige minpunt was dat het programma te vol was: officieel speelde de laatste band steeds tot 4 uur en door uitloop van het programma soms zelfs tot half 6, dus als je de eerste band om 10 uur ook wil zien betekent dat dat je de volgende avond optredenss grotendeels slapend doorbrengt. Maar absoluut voor herhaling vatbaar! Inmiddels zit ik in Texas waar het overdag tien graden vriest, dus dat is even een heftige overgang. Foto’s volgen wel als ik terug in Nederland ben of hier nog een verloren avond heb. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 04-02-2011 4:58] |
|
Tof man. |
|
Hehe, een Nijmeegsche kameraad is weer terug, hij vond het te gek. En het bleek ook een love-boat voor hem te zijn.... Boeiender |
|
quote: Werd er nog een beetje gemosht? Tof verhaal man, erg benieuwd naar de foto's! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er werd zoveel gemosht dat het tapijt van het theater helemaal aan flarden was. En het schip vertrok op de dag dat wij terug kwamen gewoon weer gevuld met oudjes, dus tijd om alles op te lappen zullen ze niet gehad hebben [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-02-2011 5:22] |
|
Haha! Was wel te verwachten eigenlijk. Bands zijn niet helemaal mijn ding maar klinkt wel gezellig allemaal dit. Ben wel benieuwd naar de foto's dan! |
|
quote: Hahaha gaaf zeg! Het klinkt wel als een erg vette trip |
|
signature |
|
Vet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha, in ieder geval beter dan in de modder op een festival in een tentje. |
|
hoe lang duurde die reis eigenlijk signature |
|
Wel flauw dat in dat filmpje gedaan wordt alsof het uniek is en nooit eerder gedaan.... Boeiender |
|
signature |
|
Vraag me af hoe de toestand van dat bootje is,nu.... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Onder het motto 'beter laat dan nooit'... Ons groepje We verlaten de haven van Miami Te vroeg wakker worden met Cripper Agent Steel kijken van de achterkant Forbidden + whisky + zonnetje :-) Iced Earth in het theater met een magistrale Dark Saga set Ons bootje in de haven van Cozumel Cocktailtje met Jon Schaffer Sanctuary Uli Jon Roth + Chuck Billy + poser ervoor Mezelf verstoppend achter een sombrero, omgeven door ‘celebs’ Twilight of the Gods bekijken in hun natuurlijke habitat Death Angel Amon Amarth sluit het feestje op het dek af Voor de geïnteresserden: meer onder http://www.facebook.com/album.php?id=645761980&aid=263328 [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-04-2011 22:21] |
|
Wat een heersch reportage zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Gaaf! Bareuh... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |