|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas was je mij al voor... quote: Butpirates ahoy! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Lekker helder moment van 'm geloof ik ja |
|
Ziet er wel vet uit zeg. Maar serieus, wat kost zo'n geintje nou? Ik zou best eens willen gaan maar ik vraag me toch af of dit m'n geld waard is. |
|
De goedkoopste kamers komen rond de 1050 dollar per man. Het is natuurlijk niet goedkoop, zeker niet als je vluchten en overnachtingen erbij telt, maar het was het echt waard. Ik vind het zelf overigens ook zonde om voor slechts vijf dagen heen en weer te vliegen, dus ik heb er beide keren een vakantie omheen gepland. |
|
Dat laatste zou ik dan ook doen ja. Maar die 1050 is dus alleen de entree en de hut aan boord? Damn, ik vraag me echt af of ik het dat waard vind. Al zou ik het best eens mee willen maken. |
|
Dat is echt nie waar. Als je met z'n 4-en een kamer boekt ben je maar zo'n 800 dollar per persoon kwijt |
|
Hmm.. voor die 800 euro kan je ook een partyboot huren en met een Slayer-coverband achterop door de Amsterdamse gracht varen... |
|
Geniaal. |
|
quote: Dollar he.. dus zo'n 600 euro Maar ja, dan doe je dat toch |
|
quote: Ai.. dat wordt huilen als je zo je bankrekening bekijkt. De wisselkoers (€ 1,00 schommelt rond de US$ 1,30) is behoorlijk ongunstig op het moment. EDIT: Sterker nog.. ff nagerekend, en US$ 1.050 is volgens de huidige wisselkoers nagenoeg precies 800 euro: http://www.xe.com/ucc/convert/?Amount=1050&From=USD&To=EUR EDIT 2: Ik heb niks gezegd. Zat nog met de eerder genoemde US$ 1.050 in mijn hoofd in plaats van jouw US$ 800. Fail. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 07-02-2012 14:36] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gelukkig was dat allemaal al betaald/geboekt toen er een gunstige wisselkoers was. |
|
quote: Exclusief belasting dan toch? Wij hadden ook een kamer van officieel 800 dollar per man, maar met belasting erbij zaten we toch echt ruim over de 1000. Dat was toen 750 euro. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-02-2012 13:45] |
|
Hm ja ok, de belasting is idd hoger dan ik dacht. Wij hebben 1500 dollar pp betaald en dat was 1000 euro pp. Op een goed moment geboekt gok ik |
|
Aha, dus je zat gewoon misleidende reclame te maken Wij hebben eind april betaald, en als ik nu naar een grafiek van de wisselkoers kijk maakt dat toch wel een behoorlijk verschil. Maar jah ik heb net zo veel daar uitgegeven aan de huidige koers |
|
Leuke foto's weer. |
|
Dank je Wat was 't weer een bezopen bedoening |
|
...en geboekt voor 2013! |
|
hmm bij mijn mail stond dat je pas vanaf 3 juli kan boeken ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik zat er aan te denken om een vergelijkbaar festival op de lokale veerpont van 21:47 op te zetten. 1 grindcoreband en het volledige repertoire van Heels of Steel om de reistijd van 8 minuten op te vullen. |
|
HoS krijgt toch een headlinerpositie he? Anders vind ik het de moeite niet waard. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Klopt, maar de mensen die de voorgaande edities ook al geweest zijn konden al vanaf donderdag boeken. quote: In België is inmiddels ook al 2000 Tons of Metal geweest, dus zelfs met een parodie zou je niet de eerste zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-07-2012 9:53] |
|
dus ook al geboekt, we gaan met 4 man sterk en de kaart verkoop gaat rap zag ik! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Origineel concept. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |