|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
...ik vind 't wel 5 skatties! co-operation not competition! |
|
quote:Ach, zolang de drummer van de vriendin van de zanger afblijft..... Boeiender |
|
naughty boy! co-operation not competition! |
|
quote: Naughty girllllll... maar wel op de video met onze helden. Boeiender |
|
...alle 5 op cd c.q. dvd... love them! 6 feb. van de partij! het enige koffieconcert zonder koffie... al jaren een traditie ( ). not co-operation not competition! |
|
Iets in de richting van black / doom zou ook leuk zijn, voor de verandering. |
|
quote: Die twee genres zit ik altijd al achteraan te vangen, maar bij black geldt: Bagger óf acceptabel/goed en meteen duur. Er tussen in is onvindbaar. Black staat in ieder geval wel nog in de planning. Doom krijg ik weinig aanmeldingen van en zijn er weinig van. Laatste keer doom is alweer enkele jaren geleden. Suggesties zijn welkom via renee(at)aardschok.com "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Er is al doom de avond van te voren in Eureka, dacht ik. |
|
quote: Klopt, Merca, Toner Low +2 in Eureka meende ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Grand Astoria uit rusland, laatste plaat kun je gratis downloaden. Tip. En Some Days Velvet, maar die ken ik ook niet. Is het altijd laat afgelopen in Eureka? In verband met openbaar vervoer. |
|
Aha, had het net even opgezocht, maar klopt ja. Qua eindtijd heb ik geen idee om eerlijk te zijn. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: quote:Ik ken de bands niet, maar wellicht kom ik even kijken. |
|
Aanwezig!! |
|
Tonerlow is Drone met een grote D!!!!!! Wordt een leuk weekend dan woehoei Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Waarom geen apart topic voor dit? Alleen jammer dat het in Eureka is, wat een schijttent vind ik dat toch (oud trauma) |
|
Verkeerd blowtje gehad of zo dan het blijft een vage bedoening daa in Eureka maar goed zpf maar weer dan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Popfront heeft besloten dat het bij deze bands blijft. Doen we niets aan. Anyway, het speelschema volgt. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Jammer. |
|
quote: Deze word em niet voor mij. Zag dat ik al naar Paradiso ging helaarsch. KMM gaat natuurlijk wel door qua aanwazigheid www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
KMM??? |
|
Koffie Metal Meeting? |
|
Koffie? Waarom geen thee? Ofzo? Ik snap het niet... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*schop* Volgende week! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |