|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan sla ik maar over, denk ik. Maar gaat vast wel een leuk feest worden. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 18:26] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Je vind gezelligheid niets aan dus www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Alleen een hele avond aan de bar hangen is ook weer zo iets. Wil wel een beetje kunnen headbangen en de ware black metaller uit kunnen hangen natuurlijk. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Scheelt dat het 's middags is, hoef je ook niet zo trui te doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja, kijk ik lig smiddags meestal uit te kateren, dus ik denk niet dat het m gaat worden dan he. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
. Op Vanderbuyst kun je prima headbangen en uit je dak gaan. Ik moet godverdomme naar de Doop van me 2e nichtje. =) |
|
Ken die band niet maar de naam zegt me dan weer wel dat het van die oude obscure heavy metal moet zijn en dat vind ik dan weer wel prachtige muziek. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Obscuur.. . Nee gewoon oldschool hardrock. =) |
|
Tegenvallertje dus. Nou ja, ik zie het allemaal wel. Als ik mezelf niet naar de kloten heb geholpen de avond ervoor,is er misschien wel kans van dat ik even afzak. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 18:38] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
...dus even de randzaken samenvattend: - in popfront kun je drumstellen "bekijken" - met een beetje mazzel krijg je een blowjob - het is er gezellig - er is bier - etc....? co-operation not competition! |
|
Een niet nader te noemen distro gaat niet verder in op mijn mail. Meer geld voor bier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: godverdomme HERRIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boeiender |
|
quote: jawel, jij gaat niet in op mijn vraag of ik het op moet sturen of dat je het op komt halen! co-operation not competition! |
|
Halen natuurlijk. Voor die lauwe cola rijd ik graag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
dat bedoel ik... co-operation not competition! |
|
morgen al... zin in!!! co-operation not competition! |
|
|
|
Present. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
VanderBUIS is al in da house. Boeiender |
|
quote:Ik hoorde dat het café al om 13:00 uur geopend is, zoals ook de website vermeldt. Zometeen maar eens die kant op. |
|
quote: Ik weet t niet hoor.... Weet wel dat de eerste band dan aanwezig is.. Mash.Sig dus en dat gaat gewoon soundchecken en kijken of alles goed doorgestuurd wordt naar de studio om op te nemen.... Maar jaaa ze hebben vast wel bier! Ik ben er iig niet eerder dan 2 uur! |
|
quote:Ah ok, misschien heb ik het dan verkeerd. |
|
quote:Nee hoor Almar, je hebt helemaal gelijk, PF is vanaf 13.00 uur open vandaag. Boeiender |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |