|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch wel? Kan me wel vaag iets herinneren dat ik me slecht gedragen heb. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
SPILL DA BEANS !!! No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Die had ik net geopend ja. |
|
had jij bardienst dan? co-operation not competition! |
|
quote:Ik denk dat ik wel een stuk of 20 bier voor jou getapt heb. |
|
quote:Jij bent toch die gitarist van de Grindbashers? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
@ helvete: ah, dan geef ik je op voor de cursus "verantwoord schenken"! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 08-02-2011 20:30] co-operation not competition! |
|
quote: "...mocht ie willen!". co-operation not competition! |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Het was in ieder geval een verse. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: mmmmmuuussstttt nnnotttt gggeeeettt aaannngggrrryyyy! maar euh, hoe was vanderbuyst eigenlijk? op lp i.i.g. VET! co-operation not competition! |
|
quote:Ze waren vooral teleurgesteld toen ze na 3 nummers aan jou opgedragen te hebben er achter kwamen dat je al half dood thuis lag te meuren.... Maar erg leuke live band. Boeiender |
|
deze mensen blijven altijd welkom! supergasten! echt, 's ochtends wakker worden en mijn eerste opmerking: "Huh??? zijn jullie met z'n vieren???". en "Dus jullie komen niet uit Limburg?". co-operation not competition! |
|
quote: Hehe, was wel ultiem Rock 'n Roll, met alle flesjes bier die door de kamer zeilden, en de akoestische gitaar die je professioneel trashtte.... Wel fijn dat je hun bus niet geraakt hebt toen je hem van het balkon flikkerde. Boeiender |
|
Kan dit ook in boekvorm uitgegeven worden hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
@ MR. N: "zo professioneel ben ik dan ook wel weer!"(a.k.a. must get new acoustic gitar for you to do yes!). Mooie was dat 't gitaar netjes opgeruimd werd door de buurtpreventie-medewerker (normaal doe ik dat zelf, maar hij was me voor). [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 08-02-2011 20:57] co-operation not competition! |
|
quote: komt in dvd uit... "the grinding Dutchmen". co-operation not competition! |
|
quote: "Hij was me voor".... LOL Jij had die 3 verdiepingen niet naar beneden gered al stond Tatjana daar naakt klaar voor een beurt. Boeiender |
|
Van Tatjana mag je niet drinken en roken... en dan heeft ze ook nog een moehoedurrr... nou, die he'k zelluf al! co-operation not competition! |
|
quote: Sja, dat programma weet niet wat het mist man, zou gave televisie zijn..... Naja, dan Amanda maar weer opgeilen toch? Boeiender |
|
zo is dat! de eerste keer in mijn leven dat een (mooie) vrouw excuus aan me aanbiedt omdat ze niet mee ging naar de metal markt & metal koffie concert! co-operation not competition! |
|
quote: ...wat achteraf misschien wel beter was ja.... Boeiender |
|
hahahahahahahahahahaha! dat wel ja, KAK! enfin, zaterdag maar eens fijntjes mijn dreads bij laten werken en een enorme bestelling wijn voor de Fa. Berger opnemen! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 08-02-2011 21:12] co-operation not competition! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |