|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ik wens jullie veel plezier. Maybe next time.. net waker en dan nu alweer naar Zwolle tuffen, kein lust mehr! |
|
quote: Ja, ik loop zo ook even onder de pomp door. Klootzak Herrie belde me om godverdomme 11 uur al wakker, de hond, terwijl hij wist dat ik om 5.30 zijn toko verliet en een half uur naar huis heb gelopen..... Maar het was gisteren al aardig gezellig met Vanderbuist, al heeft de spaanse gitaar het niet overleefd (en net de bus van de band gemist...). Boeiender |
|
quote: Je kon blijven slapen lekkere vent van me.... Boeiender |
|
quote: Hehe! Nou ja... Straks de brakkigheid maar weer goed wegzuipen dan! Ik was gisteren de bob dus ben nu nog wel fris... Hoewel dat op dit moment een erg slechte woordspeling is..... Ik zeg TOT ZO, Jenje jij ook mietje! |
|
Ik sla toch maar over vandaag, ik voel me niet zo lekker. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Hahaha!! Beetje stoer doen over zuipen enzo en nu afhaken omdat je je niet lekker voelt. MIETJEEE! |
|
quote: No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: *LIKE* |
|
quote:+1 |
|
Ik vind dat bij deze ook je nickname veranderd moet worden Dronckaert! |
|
Beetje uitkateren, maar de kater doet vervelend, het is geen fijne kater, het is er een met hoofdpijn. En ik ben niet vooruit te branden vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 06-02-2011 13:19] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Aaaah gossie, ziewuggg hoor. Je eerste kater ofzo? Kolere zeg, raap je bij elkaar en schop jezelf naar Popfront mietje! |
|
|
|
quote: Je weet toch dat de enige echte goede remedie daarvoor gewoon weer bier zuipen is?! Helemaal als Dronckaerdt moet je dat weten.... |
|
quote:Mwoah, is best een eind fietsen voor hem hoor... Boeiender |
|
quote:Helpen niet meer. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Ik kan vandaag echt niets binnenhouden...mijn gebakken ei heb ik net ook al in de wc moeten leggen... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Bus, taxi, trein, lopen, weg laten brengen door papa, kruipen. Gewoon gaan, alcoholische kater hebben is een stomme reden. Gewoon nieuw biertje erin en tadaa, zo goed als nieuw. |
|
Sorry, andere keer, binnenkort Dan beloof ik bij deze dat ik dan de avond ervoor niet drink No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Aaah, niet over te halen. Nouja, beterschap dan maar. |
|
quote: Ik zeg gewoon proberen! OVER! |
|
quote:Volgens mij was Dronckaerdt nooit van plan om te komen. |
|
Helaas, had het wel gezellig gevonden. Maar we moeten toch echt nog te veel op de centen letten om een treinreisje + koffie(bier) te kunnen bekostigen. Jammer! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |