|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al een speelvolgorde/tijdschema bekend? Bareuh... |
|
JAAAAA! Aanwezig, dus. |
|
Heeeeeeee LL je leeft weer zie ik huhuhihhihaha!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: of zich af laat zuig'n door de eerste de beste snol waar die niet net een half jaar getrouwd mee is in het halletje van de ingang hehehe [Dit bericht is gewijzigd door nark op 31-01-2011 14:40] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: |
|
De kans is errug groot dat wij ook aanwezig zijn! (th witch + 2). Vooral benieuwd naar Vanderbuyst trouwens. see you at occultfest! |
|
Aanweziggg |
|
Ik ben hier ook wel bij. Bareuh... |
|
quote: Donders mooi he! Niet teveel hoor, maar momenten van verveling zijn heel goed op te vullen met onzin van zm! Moet toch wat doen met de werkloze tijden.... Kom je ook langs?! |
|
quote: Übergaye metal FTW! |
|
quote: Was erg toffe avond om de dj uit te hangen en ik heb tog maar mooi der Heino kunnen draaienhehehe.Ik kom ook wel ff bij kleppen denk ik zie jullie dan wel hey Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Que? Verrassend hoor.... LOL Boeiender |
|
quote: oudjaarsavond heb ik vernomen en ook nog een zeeeeeeeer uitgebreide oog getuigen verslag gehad hehehe weten we dat ook weer zeg maar Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat een patjepeeër toch ook... Boeiender |
|
...is er zondag ook weer een open-dag? effe iemand een drumstel laten zien dan in oefenruimte 1! co-operation not competition! |
|
Wel mooi weer ja, heel popfront weet het behalve zijn vrouw dan. Sommige dingen veranderen ook nooit daar zo. Maar nu weer ontopic maar weer................ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: ik zou niet weten met welke dame uit pimpfront ik zou willen drumsell'nkiek'n.........juchk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hij zat zich laatst nog te verdedigen 'dat er niets gebeurt was'... LOL Boeiender |
|
quote: En het daarna gewoon weer doen in het halletje waar iedereen het kan zien.......... Wat een boktor is het ook. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hoho, we spreken nu over 2 verschillende personen.... die in de oefenruimte was iemand anders... Boeiender |
|
Koffie op een concert? Vaag concept! No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Speciaal voor jou hebben ze ook bier. Boeiender |
|
Dat is wel fijn. Maar er komen vast geen black metal bands.... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Gelukkig niet nee. Boeiender |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |