|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
lol..... kannie w88 |
|
zie ik daar 88 staan..dat kan nie door de beugel he! *slaat met een calippo* |
|
quote: jij krijgt een Ereplaats |
|
klinkt zeer aanlokkelijk |
|
op een Woensdag??? heb ik dan nog vrij ofzo?? misschien dat ik dan nog ff kom... maar reken er maar niet op... |
|
Hmmm, ik zou donderdag's vrij kunnen nemen... Een dagje minder werken merk ik toch niet met mijn salaris. Edit : Oh nee dan moet ik woensdag vrij nemen, ik werk 's avonds! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-04-2002 2:32] |
|
quote:9 mei is een donderdag. |
|
8 mei is een woensdag. |
|
7 mei is een dinsdag... |
|
5 mei is zondag ! |
|
Is op een donderdag en de meeste hebben dan vrij of vakantie (hemelvaart ofzo) Ik, Wil Schuurman |
|
IK KOM: ---------- Snagger Necromantica Wie hed er eventueel een slaapplek ? Ander blijve we gewoon door arnhem krosse tot 6 uur! Ik, Wil Schuurman |
|
als necrophobic komt ben ik er waarschijnlijk wel |
|
Ik kom: ----------- Snagger Necromantica Darkscar Niet moeilijk doen Ik, Wil Schuurman |
|
inderdaad snagger...wanneer gaan we zuipen in die cowboy kroeg in Nieuwdijk??? |
|
Euhm sjah... zo vroeg mogelijk maar weer ! Ik, Wil Schuurman |
|
Snagger Necromantica Darkscar Metalheus Wishmaster (grote nightwish fan) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: wahaha.. maareh, wie zegt dat ik kom? of trakteert gij een kaartje |
|
ach... ik kom wel... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmm mischien dat ik er ook wel ben |
|
Snagger Necromantica Darkscar Metalheus Wishmaster (grote nightwish fan) VUIG Jack Daniels Glen Fiddich Johny Walker En ik neem nog vier rozen mee Ik, Wil Schuurman |
|
4 rozen???? bah! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
4 rozen???? bah! ik neem drie schreeuwende kasplanten mee en een geretardeerde eikeboom... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
kkzla ook ngog een rkat grdolshc meendmenem Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |