|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hoop dat er dit keer wel genoeg bier is, vorige keer was alles op. |
|
bier is wel belangrijk ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: hoe kan dat nou weer |
|
zondag 12 mei speelt CREMATION met PANDEMIA (uit tjechie, net nieuwe cd uit) in Tilburg. dat wordt ook knallen! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: ja, maar dat heeftt ook een tijd geduurd. en ik stond al zo droog. |
|
quote: ahh, meissie toch. Ik krijg bijna medelijden |
|
misschien dat ik er ben hang veel af van bepaalde afspraken die ik al heb staan , maar ik ben in iedergeval in tilburg!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
kut Ik heb een slaapplek nodig. Wie heeft er 1 in de aanbieding ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ja, ik ben ook zo mobiel dak geen vervoer en slaapplek heb... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
GODVERKANKER HEEFT ECHT NIEMAND EEN PLEKJE ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik raad je aan je post te wijzigen, voor dat de mod's het doen... as in godver****** Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik heb ook wel eens op het station van arnhem geslapen maar dat was neit echt een pretje..... "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hmm weet iemand hoe dat zit met die treintijden omdat t hemelvaartsdag is?? |
|
http://www.ov9292.nl hier kun je alles uitvinden.. bis morgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jeeh nog maar een paar uuurtjes en het is zover.......... eindelijk weereens cremation |
|
Whopeeee!!!!!!!!!!! |
|
laatste trein naar nijmegen gaatom 0.59 iig. en je kunt ook gewoon wakkerblijevn in nijmegen is cafe genises tot 6 uur open, en de diogenes ook. Arnhem heeft alleen cafe de buik wat dat betreft. nijmegen rules |
|
Heeft echt niemand een plekje ? Wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar... Ik, Wil Schuurman |
|
Nee, sorry, komt echt enorm slecht uit. |
|
vertel eens wat over je zelf dan waarom heb je een plek nodig en voor hoeveel mensen? |
|
Volgens de ov9292 gaat de laatste bus richting Wageningen om 00:40 (en de voorlaatste om 23:47) .. dit is de 50 .. grr.. |
|
wat je btw ook kunt doen is iemand versieren en daar mee naar huis gaan. of is dat voor jou geen optie? |
|
Ik zoek een plek voor 1 persoon, en dat ben ik. Ik, Wil Schuurman |
|
je hebt nou toch plek |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |