|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom richten ze die lui dan ook op het publiek |
|
quote: jeah right, was echt kei rustig. is zelden uitverkocht alleen op k-dag wel. |
|
krabathor was wel vet, maar een grote anit-climax was toch wel dat ze weigerde orthodox te spelen.................. margoed.... vanavond en morgen weer zuipen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
haha wel grappig we hebben elkaar allemaal gezien en toch niet, leuk is dat |
|
quote: Wat ? Ik stond ergens in een hoekje... alleen dat kutstokje vloog via via via recht tegen mn smoelwerk. Wat was ik toch lief dat ik hem niet terug gegooid heb..... Maarja, Krabathor heerschte nou eenmaal wél... (en master toch ook !) Ik, Wil Schuurman |
|
hah ik had een jurkje aan, lang niet meer aangehad was er met een vriend van mij. maar welk hoekje links of rechts met je gezicht naar podium toe? nee ben helemaal niet niet nieuwsgierig |
|
OK... ik stond links van het podium en had een bathory shirt an voor de nieuwschierige personen Ik, Wil Schuurman |
|
ha dan stond je zeg maar naast mij, maar ik zou niet weten wie jij nou moet zijn |
|
Was jij niet met die gozer die mijn shirt zonodig moest kussen ? Ik, Wil Schuurman |
|
heeft iemand die dronken tor nog met die metal oma zien vertrekken. Die zal zich vanmorgen wel doodgeschrokken zijn |
|
nee dat niet, ben zeg maar alles wat jij niet wil in een meisje, lang, 1.78 zwart haar, geen cup d, had othic jurkje aan met laarzen en net panty, maar geen overdadige make-up. weet a warom ik niet weet wie je bent, was jij en van de jongetjes vooraan, las net op cu2 dat je nog jonger bent dan ik. |
|
whaha lol... erg heerschend ja.... rest me altijd nog de vraag: wat heeft ze in dat tasje ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Bwahahahaha die gast met dat Exodus shirt toevallig? Liep bij ons ook steeds te klote.. wahaha, prachtig |
|
Niet slowchatten mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Euhm... een van de jongetjes vooraan ? Tjah ik stond LINKS vooraan ja... euhm... sjah bij mij stond nog een napalm death iemand, een nile jongetje (wishmaster) en een nile meisje (necromantica) en een zatte cremation (metalheus) Ik, Wil Schuurman |
|
HEERSEN die bezopen kerel die er met die oma van door ging.. geniaal hoe hij in de pit achter die oma stond te headbangen, tegen haar op te schurken, har borsten stond te kneden en bier te zuipen allemaal tegelijk!!!!!!!! ms. clitpiercing: volgens mij heb ik jou nog wel gezien ja.... had jij zo'n vleermuisjes ding aan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: gmbl.. waarom mag da niet alst concert al is afgelopen?! begrijp ik niet..... |
|
die gast heeft btw ook nog de vriendin van de zanger van cremation proberen te versiersn,. zelfs mij ook nog (hij was echt dronken ) die oma probeert altijd iedereen te versieren. Maar ff on topic weer (ja susan ik weet) die laatste twee bands waren de zelfde lui man. alleen was master wel veel gaver, hoog polka gehalte, krabbelkut was een beetje saai, degene die toen zong was ook al erg dronken. |
|
quote:Dat slowchatten niet mag is een van de algemene regels op dit forum. Dat mag alleen in het onzin-forum. Wat mij betreft heb je het in dit topic nog over hoe het was of zo, maar voor 'was jij die en die' is er email/ICQ/MSN/Yahoo en aanverwante dingen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gewoon doen Haha... vleermuizen, spinnen... het word steeds gekker op de concerten van tegenwoordig... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: huuu.. okaai |
|
quote: Heb jij tijdens het laatste gedeelte van krabathor toevallig met een jongen met blond lang haar staan kletsen? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-05-2002 16:40] |
|
Rajackar: zie mijn vorige post: geldt ook voor jou I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
grmbl [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-05-2002 16:40] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |