|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee ik mot ereen in arnhem Ik, Wil Schuurman |
|
graag of niet, niet dus dan moet je maar iemand versieren |
|
ken btw ook mesne in arnhem maar ja dan zul je wel een lief menneke of meiske moeten zijn |
|
En van welk geslacht ben jij ghouillete ? Ik, Wil Schuurman |
|
laatste keer dat ik keek was ik een meiske, maar ik ben niet versierbaar btw |
|
Maarre... is iedereen er wel vandaag die in het lijstje staat? het wordt er wel gezellig druk. |
|
kleine tip: kom vroeg het zou wel eens uitverkocht kunnen raken. |
|
quote: oeeeeeewh... dan motte snagger, necro en ik dus eeerst langs de Goudvischhal!!! Of istie dan nog niet open |
|
de goudvishal gaat om 17.00 open... het zal denk ik neit uitverkopen, maar je weet maar nooit Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
goewenavond Was inne vet avondje Leuke bands, met name Krabathor en Master... Nog wat menschjes tegen gekomme Ook nog wat weg gewerkt..... En nog wat met m'n korte hoaren gewapperd... Mja, geslaagd avondjuh |
|
The Company = kansloos Cremation = ja, Cremation Trauma = lachuh, maar eigenlijk geen idee Xenomorph = GOED Master = VET Krabathor = GAAF Rajackar = RANZIG. Yeah, ik heb mij uitstekend vermaakt. |
|
alleen de chinees was goed... master en krabathor waren wel vet ja.. rajackar is een ransaap! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
KUUUTTTZOOOOOIIII Op de een of andere manier gaat bij mij dus op een avond ook ALLES FOUT. Eerst krijg ik tijdens cremation een drumstok tegen mn smoelwerk (al na 10 seconde).... KUT Ik ben op zo veel mogelijk manieren betast door de 'gezellen' waar ik maar niet verder op in zal gaan.... En last, maar niet least: Ik zat in de trein en viel half in slaap... opeens schrik ik wakker door de conducteur: volgende station Gilze... en dat is dus te ver. Dus na 10 telefoontjes gepleegd te hebben had ik weer mazzel en lag ik om 2:15 op bed. En nu... nu word ik GVD weer wakker gebeld door een of andere mongolische enquette!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Wat heeft rajacker nou weer gedaan? |
|
quote: DOE DAN OOK KIJK UIT!!! |
|
quote: |
|
ok, net wakker. en het was een gezellig avondje, heb dit keer wel iets meer bans gezien. |
|
quote: Whahaha.... Alleen die undersign is niet leuk Ik, Wil Schuurman |
|
hahaha.. stelletje viespeuken! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zeg dat maar tegen dat meske.. die necromantica... Verdeuries! pleurt tot 3 keer toe een volledig biertje over mij! Ik, Wil Schuurman |
|
moet je maar doorzuipen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
wahaha, skitterend.... was weer een prachtige avond! |
|
naarmate de tijd, het bier en de bands werd het steeds beter ja Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Tot op een zeker moment ja... daarna zakte het 'plezier' wat af bij deze jongen... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |