|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik zal het ff makkelijk maken cremation was natuurlijk erg gaaf, wie weet wanneer hun cd ongeveer af zal zijn. |
|
hmmmz........... dat vleermuisje met dat vleermuizen ding waar een rode bh uit stak (dat soort dingen vallen mij natuurlijka ltijd op!) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
skitterend |
|
ehm ja |
|
haha.. yes.. vledermauze... ik heb u gespot! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Laatste keer: niet slowchatten, anders gaat ie dicht! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
dan stond jij toch te kletsen aan het einde van de avond met jan? die blonde gozer. kun je de titel niet vernaderen in "naouwehoeren" of zo. dan mag het toch wel? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-05-2002 16:46] |
|
eej Suuz, als we hier nie moge slowchatte... plaats em ff naar Onzin dan |
|
nee.. dat was een ander meiske Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: De eerste band was redelijk tot behoorlijk belachelijk, 'The Company', maakten een soort metalcore of zo... eerste tekstregel was 'Insane in the Brain' en dan gingen die twee gitaristjes op en neer springen en de zanger iets brullen dat iedereen een vieze motherfucker is of zo. |
|
Jan, de Blonde Gowzorrr. |
|
gelukkig dan heb ik door het missen van de eertse band eigenlijk niets gemist trauma dat was de band na cremation toch? die speelde ook erg oke. nee niet met blonde jongen gepraat, heb uberhaupt niet geflirt sorry. |
|
hmm dan was dat een ander. |
|
Praat hier vooral verder http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3789 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |