IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM magazine...? Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2002 16:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik maak er maar es meteen een topicje over aan om oftopic gezwets te vermijden in het "GEZOCHT" topic... wel, zijn er mensen wie dit wel wat lijkt enzo?
Ik zou er zeker en vast tijd willen in steken.


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 16:46 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 16:45 schreef Asherah het volgende:
Ik maak er maar es meteen een topicje over aan om oftopic gezwets te vermijden in het "GEZOCHT" topic... wel, zijn er mensen wie dit wel wat lijkt enzo?
Ik zou er zeker en vast tijd willen in steken.


Lijkt me een zeer goed idee!!!


Noppe


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-09-2002 16:46 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

U bedoelt een papier versie?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2002 16:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja, een tijdschriftje zo hé...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-09-2002 16:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

papier is slecht voor het milieu


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-09-2002 16:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 14 september 2002 16:46 schreef Asherah het volgende:
Ja, een tijdschriftje zo hé...
Cool, kruipt wel veel werk in, en er komt veel bij kijken als je't een beetje deftig wilt doen.
En rekening houden dat der maar een geringe markt is aangezien er al veel zines zijn, en door het net-gedoe verkoopt een fysisch zine veel minder.
Anyway, I'm right behind you


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2002 16:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Oh, ik zie het allemaal zitten, de foto's, de layout, reviews, zelfs de saaie practische zaken!! Alles wil ik wel doen, en, ehm, u hoort hier Asherah over een zekere jeugddroom bezig...


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 17:11 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Ja,ok,maar hoe zou je dan concreet te werk gaan???


Noppe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2002 17:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wel, ik ben hoofdredacteur, en iedereen moet doen wat ik zeg...
Neej, serieus, in dezelfde opzet, maar dan beter overdacht, als de mindview ofzo, een maandelijkse uitgave zie ik wel te doen...


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 17:16 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 17:15 schreef Asherah het volgende:
Wel, ik ben hoofdredacteur, en iedereen moet doen wat ik zeg...
Neej, serieus, in dezelfde opzet, maar dan beter overdacht, als de mindview ofzo, een maandelijkse uitgave zie ik wel te doen...


En wie zorgt dan voor alles? wie doet de reviews en zo??


Noppe


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2002 17:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wel, dit topic is er voor om es te kijken wie er eventueel enthousiast zou zijn om medewerking te verlenen... en op welk vlak dan...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-09-2002 17:17 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vind het een leuk idee, we zullen zien


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-09-2002 17:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik doe mee!
Ehm.. Ik kan goed meewerken aan grapfische toestanden en teksten verbeteren denk ik. Ik ben slecht in reviews, tenzij er wat moet afgebroken worden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 14-09-2002 17:22 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 17:17 schreef Asherah het volgende:
Wel, dit topic is er voor om es te kijken wie er eventueel enthousiast zou zijn om medewerking te verlenen... en op welk vlak dan...


Ok,ik wil gerust wel meehelpen,op welk vlak dan ook,misschien bij reviews of zo,alhoewel ik daarmee nog geen ervaring heb.


Noppe


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 14-09-2002 18:07 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Op zich een leuk idee mits je veel tijd heb en de kosten kan betalen die gigantisch hoog zijn. Kan er over meepraten, door de kosten is Vampire gestopt als papieren uitgave.

Wil je het goed doen:
- Mensen met grafische ervaring (denkend aan Photoshop, Illustrator en Quark Xpress)
- Mensen met ervaring, want niemand zit te wachten op iemand die totaal geen ervaring heeft met reviews schrijven. Dat verkoopt voor geen meter.
- Contact met drukkerijen; zeker met de drukkosten.
- Begin met een half jaar uitgave (je zal zien dat zelfs dat al zwaar genoeg is)
- Contact met labels voor advertenties, anders gaat je dit noooooooit lukken, of je moet wel erg veel geld hebben en de ambitie om te slagen (en om te slagen moet je eerst op je bek gaan om van je fouten te leren)
- niet te veel advertenties, want dat ziet er ook niet uit, gezonde verdeling.

was effe een aantal dingen die ik 5 minuten kon bedenken.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2002 18:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmmm... wel leuk idee, aan de haalbaarheid valt te twijfelen maar alvast dromen mag altijd..

Ik stel me eventueel wel beschikbaar voor

- Grafische kant / layout / vormgeving (InDesign, Quark, etc.. )
- Fotografie
- Misschien wat redigeren/corrigeren




Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-09-2002 18:38 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

als je iemand nodig hebt voor teksten......


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-09-2002 18:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het zou gaaf zijn als het magazine iets te bieden heeft wat niet al overal aangeboden wordt in zines..

misschien moet er eerst over het concept worden nagedacht.. wordt het zo underground als maar kan, of juist niet, gericht op de Nederlandse metalscene of internationaal, etc etc..



Fire
Usericon van Fire
Posted 14-09-2002 18:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:

Gepost door: Paul Hildebrand Zondag 09 December 2001 - 15:00.07
Gezocht!

ZwareMetalen is op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde nieuws redacteuren die de media afstruinen naar leuke metalnieuwtjes. Heb je interesse en ben je ouder dan 18 jaar stuur dan een mailtje naar paul.hildebrand@zwaremetalen.com en dan kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ook als je gewoon wat leuks te melden hebt of iets waarvan je denkt dat het op de site moet staan, dan kan je naar hetzelfde email adres mailen of de newssubmit invullen.



Voor de mensen die meteen willen starten, met het posten van veel nieuws!



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-09-2002 19:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Lijkt me wel een gaaf idee.
Maar word het dan een blad voor alleen maar metal (behalve nu-metal)?


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 14-09-2002 20:59 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik wil ook wel helpen, maar ik kan nog altijd niet veel tot niets, dus ja...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-09-2002 21:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 14 september 2002 18:35 schreef Valorian666 het volgende:
Hmmm... wel leuk idee, aan de haalbaarheid valt te twijfelen maar alvast dromen mag altijd..

Ik stel me eventueel wel beschikbaar voor

- Grafische kant / layout / vormgeving (InDesign, Quark, etc.. )
- Fotografie
- Misschien wat redigeren/corrigeren





InDesign Quark


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-09-2002 22:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Aan de ene kant ben ik wel enthousiast, aan de andere kant...ZM heeft een frontpage, is dus een soort van magazine op internet...en we kunnen moeilijk aan mensen komen die op zoek gaan naar nieuws...moeten we niet eerst dat probleem oplossen?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-09-2002 2:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 22:13 schreef suzanne het volgende:
Aan de ene kant ben ik wel enthousiast, aan de andere kant...ZM heeft een frontpage, is dus een soort van magazine op internet...en we kunnen moeilijk aan mensen komen die op zoek gaan naar nieuws...moeten we niet eerst dat probleem oplossen?
Als er een magazine zou komen zou de frontpage idd meer een 'online magazine' worden ipv een frontpage.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2002 13:00 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vind het erg grappig om te zien dat er zoveel mensen enthousiast zijn over een papieren ZM magazine, maar dat van deze mensen bijna niemand zich in wil zetten voor het online magazine wat de frontpage toch min of meer is.....


bla...bla...bla...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-09-2002 13:57 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Het maken van een magazine gaat zo ontzettend veel tijd kosten.. u zijt gewaarschuwd.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen