IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM magazine...? Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 21:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee, het ging me nl niet om de frontpage, maar om een magazine


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 0:06 schreef Asherah het volgende:
Idd, een online magazine lijkt me ook wel n tof idee...

Lijstje, zet je n aam bij wat je wel ziet zitten.

Algemene Hoofdredactie:
Paul?

Eindredactie:

Redactie:

Medewerkers:

-Interviews:
Asherah

-Reviews (concerten en CD's)

Fotografen:
Asherah

PR:

Website:

Lay-Out:
Asherah

HAHAHAHAHA
Is het niet handig om EERSt redacteuren te vinden ipv van 4 man die met de layout en uitstraling bezig gaan.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jenje, wil jij je aub met je eigen verantwoordelijkheden bezighouden ipv over alles te zitten zagen??? En aangezien JIJ redactielid bent, is het eerst en vooral JOUW verantwoordelijkheid dat de frontpage ergens op lijkt, wat dus niet het geval is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeg muts, als je eens oplet, zou je zien dat een aardig groot gedeelte van het redactie werk van mijn hand is.

Ik vind het ook weer typisch dat jij met zo'n idee komt en dan niet eens de redactie van ZM vraagt naar hun mening.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat kan toch hier of niet??


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 22-09-2002 22:04 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 22:02 schreef Jenje het volgende:
Zeg muts, als je eens oplet, zou je zien dat een aardig groot gedeelte van het redactie werk van mijn hand is.

Ik vind het ook weer typisch dat jij met zo'n idee komt en dan niet eens de redactie van ZM vraagt naar hun mening.


sorry voor maar ik moet even mijn mening uiten:

ZEIK NIET ZO JENJE!! JEZUS CHRISTUS, LAAT DIE MENSEN TOCH LEKKER!!!!!!!!!!!!!

zo!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom je nu mee ja ....

Als jij zo nodig ZM wilt uitbreiden met een papieren versie, help dan eerst mee met de online versie en laat maar eens zien wat je kunt.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaja goed zo Jenje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik daag jou uit.
Werk maar eens een half jaar mee aan de voorpagina.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ja je hebt volledig gelijk enzo, maar kunnen we misschien nu eventueel weer on topic ofzo?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-09-2002 22:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 september 2002 14:30 schreef Valorian666 het volgende:
Antwoord op de vraag waarom veel mensen wel willen meewerken aan een papieren ZMmagazine, en niet aan de website:

Mijn mening: - Veel mensen willen nou eenmaal iets kunnen vastpakken, een product afleveren wat tastbaar is en niet alleen bestaat uit 1'en e 0'en.
Bovendien is het aanbod aan internet-metal-magazines al zo verschrikkelijk groot, terwijl het aanbod van fysieke metal tijdschriften schaarser lijkt. Dit komt echter vooral omdat velen niet veel afweten van de tientallen zines die in de underground rondzwerfen, en meer kijken naar wat er in de Bruna ligt. ..
Wat dat betreft kun je echter blijven dromen, want wil je in de Bruna terecht komen dan moet je concurreren met bladen als Aardschok en Metalhammer, en voor je dat bereikt hebt ben je een heeel eind verder, de vraag is alleen of je dit wel wilt bereiken omdat een van de redenen dat veel mensen een tijdschrift op willen zetten juist is dat ze bladen als Aardschok kut vinden.

Mijn rede van wel willen werken aan een papieren versie: - Ikzelf zou vooral interesse hebben in het maken van layout e.d. , en fotografie.

Wat betreft beide kan ik weinig op ZwareMetalen doen, immers het enige waar mensen voor nodig zijn (naar mijn weten):
- newssubmit
- moderaten
- schrijven van bijv. recensies.

Overigens zou ik best willen newssubmitten hoor, kan alleen geen garantie geven dat ik minimaal een x-aantal uur online ben of een x-aantal newsstukjes submit per tijdseenheid.


WIJZIG: aanvulling op bovenstaande: iemand noemde in dit topic 'mindview' als een voorbeeld van wat bereikt kan worden.. Dit zou inderdaad erg gaaf zijn


Jenje, Valorian heeft al zeer duidelijk aangegeven waarom sommige mensen liever meewerken aan een papieren magazine.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kort samengevat; je durft niet


How typical

Maar goed on topic.

Ik zit niet te wachten op nog een papieren blaadje, ik lees liever online over muziek.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-09-2002 22:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 22 september 2002 22:07 schreef Jenje het volgende:
Kort samengevat; je durft niet


How typical

Maar goed on topic.

Ik zit niet te wachten op nog een papieren blaadje, ik lees liever online over muziek.

Kort samengevat: Ik kan niet met jou samenwerken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op een online frontpage hoeft dat ook niet. Dat is het grote voordeel


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaja, en kunnen we nu ALSTUBLIEFT DIT TOPIC N BEETJE SERIEUS HOUDEN??? Ik ga ook niet opzettelijk jouw topics gaan verkloten ofzo hé?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. ik geef alleen mijn mening hoor, als die niet met de jouwe overeen komt, moet je me niet de kop eraf bijten.

Maar waarom wil je niet niet op die uitdaging ingaan?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Omdat ik het niet als n uitdaging zie... daarom.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is goed ...

Maar wat denk jij dat een ZM-magazine (gedrukt dus) aan het huidige assortiment aan metalmagazines toevoegd?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat is de originele aanpak voor een nieuw metal magazine die ik met een paar anderen aan het UITDENKEN ben...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-09-2002 22:18]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welke originele aanpak dan ?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-09-2002 22:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

kan dit niet over icq ofzo ? een beetje doelloos om hier een topic mee te vullen, laten we consequent blijven


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2002 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay; ik plaats er m'n vraagtekens bij, maar dat doet er niet toe-- een idee is een idee. Als je al wil beginnen, zou ik zelf eerst eens komen met een concreet stappenplan.

Hoe dik moet het worden? Wat wordt de inhoud? Zwaartepunt op recensies, interviews, concerten, een mengsel, andere dingen erbij? Hoe vaak wil je het in het begin laten uitkomen? Eenmalig, regelmatig, vier keer per jaar? Wil je alle soorten zware metalen behandelen? Hoe zit dat met gothic en nu-metal (om maar iets te noemen)? Wie wordt hoofdredacteur?

Het lijkt me dat je dat soort dingen eerst zelf op een rijtje moet hebben, om dan pas mensen gaan aan te wijzen/recruteren voor de verschillende taken die je bedacht hebt. Ook zal je een investering moeten doen, zoiets is niet gratis.

Ik vind het overigens weinig hoopgevend dat iedereen layout e.d. wil doen en bijna niemand inhoud wil aanleveren -- het tweede is toch een stuk belangrijker.

En nee, ik heb geen belangstelling, persoonlijk vind ik online-ZM genoeg. Maar be my guest, wie weet waar je mee op de proppen komt. Succes!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay; ik plaats er m'n vraagtekens bij, maar dat doet er niet toe-- een idee is een idee. Als je al wil beginnen, zou ik zelf eerst eens komen met een concreet stappenplan.

Hoe dik moet het worden? Wat wordt de inhoud? Zwaartepunt op recensies, interviews, concerten, een mengsel, andere dingen erbij? Hoe vaak wil je het in het begin laten uitkomen? Eenmalig, regelmatig, vier keer per jaar? Wil je alle soorten zware metalen behandelen? Hoe zit dat met gothic en nu-metal (om maar iets te noemen)? Wie wordt hoofdredacteur?

Het lijkt me dat je dat soort dingen eerst zelf op een rijtje moet hebben, om dan pas mensen gaan aan te wijzen/recruteren voor de verschillende taken die je bedacht hebt. Ook zal je een investering moeten doen, zoiets is niet gratis.

Ik vind het overigens weinig hoopgevend dat iedereen layout e.d. wil doen en bijna niemand inhoud wil aanleveren -- het tweede is toch een stuk belangrijker.

En nee, ik heb geen belangstelling, persoonlijk vind ik online-ZM genoeg. Maar be my guest, wie weet waar je mee op de proppen komt. Succes!

Wat ik dus op mijn manier zei.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-09-2002 22:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm, ik heb jou dat hier nergens op geen enkele manier zien zeggen als ik het niet verkeerd opheb...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hebt het verkeerd op.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen