|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijkt me een zeer goed idee!!! Noppe |
|
U bedoelt een papier versie? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja, een tijdschriftje zo hé... |
|
papier is slecht voor het milieu Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Cool, kruipt wel veel werk in, en er komt veel bij kijken als je't een beetje deftig wilt doen. En rekening houden dat der maar een geringe markt is aangezien er al veel zines zijn, en door het net-gedoe verkoopt een fysisch zine veel minder. Anyway, I'm right behind you Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Oh, ik zie het allemaal zitten, de foto's, de layout, reviews, zelfs de saaie practische zaken!! Alles wil ik wel doen, en, ehm, u hoort hier Asherah over een zekere jeugddroom bezig... |
|
Ja,ok,maar hoe zou je dan concreet te werk gaan??? Noppe |
|
Wel, ik ben hoofdredacteur, en iedereen moet doen wat ik zeg... Neej, serieus, in dezelfde opzet, maar dan beter overdacht, als de mindview ofzo, een maandelijkse uitgave zie ik wel te doen... |
|
quote: En wie zorgt dan voor alles? wie doet de reviews en zo?? Noppe |
|
Wel, dit topic is er voor om es te kijken wie er eventueel enthousiast zou zijn om medewerking te verlenen... en op welk vlak dan... |
|
Ik vind het een leuk idee, we zullen zien |
|
Ik doe mee! Ehm.. Ik kan goed meewerken aan grapfische toestanden en teksten verbeteren denk ik. Ik ben slecht in reviews, tenzij er wat moet afgebroken worden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ok,ik wil gerust wel meehelpen,op welk vlak dan ook,misschien bij reviews of zo,alhoewel ik daarmee nog geen ervaring heb. Noppe |
|
Op zich een leuk idee mits je veel tijd heb en de kosten kan betalen die gigantisch hoog zijn. Kan er over meepraten, door de kosten is Vampire gestopt als papieren uitgave. Wil je het goed doen: - Mensen met grafische ervaring (denkend aan Photoshop, Illustrator en Quark Xpress) - Mensen met ervaring, want niemand zit te wachten op iemand die totaal geen ervaring heeft met reviews schrijven. Dat verkoopt voor geen meter. - Contact met drukkerijen; zeker met de drukkosten. - Begin met een half jaar uitgave (je zal zien dat zelfs dat al zwaar genoeg is) - Contact met labels voor advertenties, anders gaat je dit noooooooit lukken, of je moet wel erg veel geld hebben en de ambitie om te slagen (en om te slagen moet je eerst op je bek gaan om van je fouten te leren) - niet te veel advertenties, want dat ziet er ook niet uit, gezonde verdeling. was effe een aantal dingen die ik 5 minuten kon bedenken. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Hmmm... wel leuk idee, aan de haalbaarheid valt te twijfelen maar alvast dromen mag altijd.. Ik stel me eventueel wel beschikbaar voor - Grafische kant / layout / vormgeving (InDesign, Quark, etc.. ) - Fotografie - Misschien wat redigeren/corrigeren |
|
als je iemand nodig hebt voor teksten...... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Het zou gaaf zijn als het magazine iets te bieden heeft wat niet al overal aangeboden wordt in zines.. misschien moet er eerst over het concept worden nagedacht.. wordt het zo underground als maar kan, of juist niet, gericht op de Nederlandse metalscene of internationaal, etc etc.. |
|
quote: Voor de mensen die meteen willen starten, met het posten van veel nieuws! |
|
Lijkt me wel een gaaf idee. Maar word het dan een blad voor alleen maar metal (behalve nu-metal)? |
|
Ik wil ook wel helpen, maar ik kan nog altijd niet veel tot niets, dus ja... |
|
quote: InDesign Quark I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aan de ene kant ben ik wel enthousiast, aan de andere kant...ZM heeft een frontpage, is dus een soort van magazine op internet...en we kunnen moeilijk aan mensen komen die op zoek gaan naar nieuws...moeten we niet eerst dat probleem oplossen? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Als er een magazine zou komen zou de frontpage idd meer een 'online magazine' worden ipv een frontpage. |
|
Ik vind het erg grappig om te zien dat er zoveel mensen enthousiast zijn over een papieren ZM magazine, maar dat van deze mensen bijna niemand zich in wil zetten voor het online magazine wat de frontpage toch min of meer is..... bla...bla...bla... |
|
Het maken van een magazine gaat zo ontzettend veel tijd kosten.. u zijt gewaarschuwd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |