IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM magazine...? Vorige pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 10:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

PDF lijkt me handiger dan hebben de mensen met een ander dan Windows besturingssysteem er ook wat aan.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


G.
Usericon van G.
Posted 23-09-2002 10:11 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ik heb wel wat ideeen maar die wil ik niet hier op het forum zetten?.......maar wie kan ik daar dan over mailen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 10:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Mij.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:10 schreef Lord Morgoth het volgende:
PDF lijkt me handiger dan hebben de mensen met een ander dan Windows besturingssysteem er ook wat aan.

Details, ik denk dat Paul zich daar even over moet buigen.


G.
Usericon van G.
Posted 23-09-2002 10:12 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:11 schreef Lord Morgoth het volgende:
Mij.


oke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 10:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:11 schreef G. het volgende:
ik heb wel wat ideeen maar die wil ik niet hier op het forum zetten?.......maar wie kan ik daar dan over mailen

Mij ook
Mail naar redactie@zwaremetalen.com, dan krijgt iedereen van de redactie het, inclusief Paul.


G.
Usericon van G.
Posted 23-09-2002 10:15 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:13 schreef Jenje het volgende:
Mij ook
Mail naar redactie@zwaremetalen.com, dan krijgt iedereen van de redactie het, inclusief Paul.


Dat is een goed idee.....nu ga ik eerst even werken zal vanavond een mailtje jullie kant op doen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 10:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Mooi... Alle (nuttige) ideeën zijn welkom.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Onnutig ook, kunnen we weer eens lachen


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-09-2002 10:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Trouwens, het idee van zoiets als mindview te maken is misschien wel mooi. De mensen denken meestal dat omdat het magazine gratis is, dat de druk end ergelijke ook gratis is.. Het is elke maand hard werken voor de mensen die advertenties moeten binnekrijgen. Advertenties betalen immers het drukwerk, de verzending naar de abonnees, enzovoort. Mindview bestaat ondertussen ook al bijna tien jaar dus het duurt wel eventjes voor je ergens staat hoor...

Als er een soort on-line magzine of veranderingen in de huidige lay-out en ideeën achter de frontpage zouden plaatsvinden.. Ik kan live-reviews schrijven, interviews doen en fotograferen...

Btw, wie mijn interviewskills eens wil checken.. In de nieuwe Mindview staat een interview met Lacuna Coil van mijn hand.. M'n allereerste interview... 'k Ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 10:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 10:32 schreef Sharteel het volgende:
Trouwens, het idee van zoiets als mindview te maken is misschien wel mooi. De mensen denken meestal dat omdat het magazine gratis is, dat de druk end ergelijke ook gratis is.. Het is elke maand hard werken voor de mensen die advertenties moeten binnekrijgen. Advertenties betalen immers het drukwerk, de verzending naar de abonnees, enzovoort. Mindview bestaat ondertussen ook al bijna tien jaar dus het duurt wel eventjes voor je ergens staat hoor...

Als er een soort on-line magzine of veranderingen in de huidige lay-out en ideeën achter de frontpage zouden plaatsvinden.. Ik kan live-reviews schrijven, interviews doen en fotograferen...

Btw, wie mijn interviewskills eens wil checken.. In de nieuwe Mindview staat een interview met Lacuna Coil van mijn hand.. M'n allereerste interview... 'k Ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden..

Gewoon effe mailtje sturen naar Paul dat jij die dingen voor de redcatie/frontpage wil gaan doen, dan krijg je toegang tot het CMS (Content Management System , jaja) en dan kun je er van alles nier zetten!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2002 15:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2002 8:24 schreef Jenje het volgende:
Maar Snaack, verlies met je met een ezine niet de dynamiek van de huidige frontpage ? (zoals Paul ook al eerder opmerkte)

Een restyling is idd ook een optie


Ik had het wat ongelukkig geformuleerd

Ik bedoel idd een restyling van de frontpage, dus de frontpage in een mooi eZine-achtig jasje hangen, maar dat de frontpage wel dynamisch blijft..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2002 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah ok, kijk, dat heerscht!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-09-2002 17:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

't is misschien een domme vraag, maar wie zit er te wachten op een ZM magazine, hetzij online hetzij gedrukt?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-09-2002 20:04 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik zit er wel op te wachten eigenlijk. Ik vind het een goed idee.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 13:41 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

ZEg, ik begin de magazines als Aardschok en RockTribune een beetje afgezaagd te vinden. Bestaan er geen andere degelijke magazines (voor opt werk en zo) met veel recensies?



:p


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-05-2005 13:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Rockhard


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 13:47 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

ja... maar mijn frans is niet dat om te lezen, en zo bijzonder vind ik die niet. Je hebt zo een Duits tijdschrift waar alleen de topacts in komen... pffff. en Ablaze, vond ik wel ok, aber aber ist in Deutsch.

en die Terrorizer is zooo verschrikkelijk duur


:p


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen