IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM magazine...? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-09-2002 14:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 18:35 schreef Valorian666 het volgende:
Hmmm... wel leuk idee, aan de haalbaarheid valt te twijfelen maar alvast dromen mag altijd..

Ik stel me eventueel wel beschikbaar voor

- Grafische kant / layout / vormgeving (InDesign, Quark, etc.. )
- Fotografie
- Misschien wat redigeren/corrigeren

kan jij daar geen studiepunten mee scoren??

geweldig idee overigens. misschien kan je een special edition uitgeven met alle vrijgezelle zm'ers

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2002 14:05 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

We beginnen de ZM datingservice

bla...bla...bla...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-09-2002 14:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On topic!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-09-2002 14:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wie is er dan offtopic?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2002 14:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Antwoord op de vraag waarom veel mensen wel willen meewerken aan een papieren ZMmagazine, en niet aan de website:

Mijn mening: - Veel mensen willen nou eenmaal iets kunnen vastpakken, een product afleveren wat tastbaar is en niet alleen bestaat uit 1'en e 0'en.
Bovendien is het aanbod aan internet-metal-magazines al zo verschrikkelijk groot, terwijl het aanbod van fysieke metal tijdschriften schaarser lijkt. Dit komt echter vooral omdat velen niet veel afweten van de tientallen zines die in de underground rondzwerfen, en meer kijken naar wat er in de Bruna ligt. ..
Wat dat betreft kun je echter blijven dromen, want wil je in de Bruna terecht komen dan moet je concurreren met bladen als Aardschok en Metalhammer, en voor je dat bereikt hebt ben je een heeel eind verder, de vraag is alleen of je dit wel wilt bereiken omdat een van de redenen dat veel mensen een tijdschrift op willen zetten juist is dat ze bladen als Aardschok kut vinden.

Mijn rede van wel willen werken aan een papieren versie: - Ikzelf zou vooral interesse hebben in het maken van layout e.d. , en fotografie.

Wat betreft beide kan ik weinig op ZwareMetalen doen, immers het enige waar mensen voor nodig zijn (naar mijn weten):
- newssubmit
- moderaten
- schrijven van bijv. recensies.

Overigens zou ik best willen newssubmitten hoor, kan alleen geen garantie geven dat ik minimaal een x-aantal uur online ben of een x-aantal newsstukjes submit per tijdseenheid.

WIJZIG: aanvulling op bovenstaande: iemand noemde in dit topic 'mindview' als een voorbeeld van wat bereikt kan worden.. Dit zou inderdaad erg gaaf zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-09-2002 14:32]

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2002 14:32 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 14:30 schreef Valorian666 het volgende:
....

Overigens zou ik best willen newssubmitten hoor, kan alleen geen garantie geven dat ik minimaal een x-aantal uur online ben of een x-aantal newsstukjes submit per tijdseenheid.

Je hoeft ook helemaal niet een bepaalde tijd per week online te zijn. Alle nieuwtjes zijn welkom (zolang ze uiteraard maar actueel zijn).

bla...bla...bla...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2002 14:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 14:32 schreef Lady Rose het volgende:
Je hoeft ook helemaal niet een bepaalde tijd per week online te zijn. Alle nieuwtjes zijn welkom (zolang ze uiteraard maar actueel zijn).

Oh.. nou dan heb ik wel interesse. Ik wist overigens ook niet dat er nog mensen nodig waren, tot Fire in dit topic reageerde met die quote van Paul (die kwam alweer uit 2001)

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2002 14:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

We kunnen altijd mensen gebruiken. Zeker mensen die wat tijd willen steken in het opduikelen van metalnieuwtjes.

bla...bla...bla...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-09-2002 14:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 14:37 schreef Lady Rose het volgende:
We kunnen altijd mensen gebruiken. Zeker mensen die wat tijd willen steken in het opduikelen van metalnieuwtjes.

Gaat het nou om mensen die de newsberichten (eventueel bijgewerkt) echt plaatsen op ZM, of om het doorgeven van de stukken die vervolgens door de redactie geplaatst worden?

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 15-09-2002 14:45 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

redactieleden zijn altijd zeer welkom, maar als dat voor iemand te veel van het goede is kan je ook altijd nieuwtjes in een newssubmit zetten die dan door de redactieleden gepost worden.
Kortom de keuze is aan jezelf.

bla...bla...bla...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2002 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd ..
Werk eerst maar eens mee aan de Fronpage van ZM en dan kunnen we altijd wel overstappen op een gedrukte versie.

G.
Usericon van G.
Posted 16-09-2002 13:40 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 13:35 schreef Jenje het volgende:
Idd ..
Werk eerst maar eens mee aan de Fronpage van ZM en dan kunnen we altijd wel overstappen op een gedrukte versie.

mijn idee!....

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-09-2002 13:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Eindelijk mensen die het begrijpen.

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2002 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerst die stichting van de grond.
Dan zorgen dat er genoeg draagvlak is (dat zijn dus de lezertjes) en dan kijken of er centjus genoeg zijn. EN dan kijken wie er ECHT wil meehelpen (6 grafisch ontwerpers is beetje overdreven), en dan .. en dan pas mag je van deze natte droom werkelijkheid gaan proberen te maken.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-09-2002 13:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Scoops zijn moeilijk om aan te komen. En vaak als ik er 1 heb blijkt 'ie er al te staan.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-09-2002 13:43 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2002 13:40 schreef G. het volgende:
mijn idee!....

heeeeee G.! Weer online? virussen bestreden??

ontopic: ZM zine lijkt me op zich wel leuk, alleen weet ik van mezelf dat ik liever online kijk enzo. Idee is tof, maar of er serieus (voldoende) animo voor is??

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-09-2002 18:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zoals Valorian, het lijkt me cool layouts te maken.

Maar denkt men echt dat er vraag is naar een papieren ZM? Ik bedoel, er is al de website, kan men zich niet beter daar op concentreren?

En als magazine, er zijn al zoveel magazines. Ik kan me niet voorstellen dat er behoefte is aan nog een. Of je moet het wel heel speciaal aanpakken. Alle mainstream metal en half-mainstream wordt al in zat bladen onder de loep genomen.

Ik persoonlijk zou puur en alleen geinteresseerd zijn in een underground blad dat hoofdzakelijk (echte) blackmetal en aanverwante stromingen behandeld. Maar goed, ik denk dat ik dan meer aan het internet heb.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2002 18:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een papieren ZM lijkt me leuk Maar zoals anderen al gezegd hebben: er zijn al genoeg bladen die de (rendabel verkoopbare) mainstream metal behandelen..

Een cheapo zwart wit, zelf gekopiƫerde en geniette underground uitgave lijkt me dan ook leuker en haalbaarder.

Verder -- ik denk dat het beter is de frontpage van ZM uit te bouwen tot een soort metal-portal/ eZine. De content is er al, reviews, interviews, headlines van andere metalsites e.d. Als die content in een eZine-jasje gegoten wordt ben je er denk ik.

Hmm.. Lijkt me best wel gaaf om een ontwerp voor een ZM eZine te maken Vanavond maar even Photoshoppen dan

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-09-2002 18:20]

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-09-2002 23:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

*schop*

Fire
Usericon van Fire
Posted 20-09-2002 23:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 20 september 2002 23:38 schreef Asherah het volgende:
*schop*
Er staan inmiddels genoeg ideeƫn, ik zou zeggen maak een lijst met wat je wilt hebben en wat de kosten zijn.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 0:02 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 september 2002 18:19 schreef Snaack het volgende:
Verder -- ik denk dat het beter is de frontpage van ZM uit te bouwen tot een soort metal-portal/ eZine. De content is er al, reviews, interviews, headlines van andere metalsites e.d. Als die content in een eZine-jasje gegoten wordt ben je er denk ik.

Hmm.. Lijkt me best wel gaaf om een ontwerp voor een ZM eZine te maken Vanavond maar even Photoshoppen dan

Daar heb ik ook wel zin in.. Kunnen we dat allemaal eens bespreken?

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-09-2002 0:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Idd, een online magazine lijkt me ook wel n tof idee...

Lijstje, zet je n aam bij wat je wel ziet zitten.

Algemene Hoofdredactie:
Paul?

Eindredactie:

Redactie:

Medewerkers:

-Interviews:
Asherah

-Reviews (concerten en CD's)

Fotografen:
Asherah

PR:

Website:

Lay-Out:
Asherah

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-09-2002 0:08]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hallo .. let eens op, er is al een online ZM zine
de FRONTPAGE, zorg nou eerst eens dat die continu up-to-date is.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-09-2002 21:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 22 september 2002 21:43 schreef Jenje het volgende:
Hallo .. let eens op, er is al een online ZM zine
de FRONTPAGE, zorg nou eerst eens dat die continu up-to-date is.

Ja, 1 pagina.. We hebben het hier over een spectaculaire uitbreiding hee..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2002 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zullen we dan EERST ervoor zorgen dat de frontpage nu goed loopt, ik hoor nu weer het typische gepraat van iedereen heeft super ideeen maar komt naderhand geen kut van terecht.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com