|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zojuist nieuwe namen bekend gemaakt, en de line-up is voor mij nu al jizz-tastic. Ik denk dat ik hierheen moet gaan en de week erna ook gewoon naar neurotic deathfest. Misschien zijn BenKnuckles en CountSteel ook van de partij? Er zit keiharde -core tussen niet normaal :O Voorlopige line-up: Army of Freshmen Asking Alexandria August Burns Red (!) Boysetsfire (!) Brotherhood foundation Chelsea Grin (!) Comeback Kid (!) Danko Jones Dashboard Confessional Dead To Me Dear Landlord Descendents (!!!) Dropkick Murphys Every Time I Die (!!!) Further Seems Forever Grave Maker Grey Area Hatebreed (!!!) Hoods Impending Doom (!) Kvelertak (!!!) Madball (!!) Millencolin Miss May I Morning Again No Friends No Trigger NOFX Of Mice & men Piebald Rufio Shai Hulud Snapcase Streetlight Manifesto (!!!) Teenage Bottlerocket The Acacia Strain (!) The Ghost Inside Veara We Came As Romans Whitechapel (!) Wat mij betreft al een geslaagde line-up, alleen te weinig punk/hardcore. Ik zie A Day To Remember hier ook nog best wel naar toe gaan. www.groezrock.be 22+23 april, meerhout (BE) kaartprijs: ??? Update 16-11: Descendents aan line-up toegevoegd Update 18-11: Dropkick Myrphys aan line-up toegevoegd Update 01-12: Snapcase aan line-up toegevoegd Update 01-12: Hatebreed en The Army of Freshmen aan line-up toegevoegd Update 04-12: Veara & Dear Landlord aan line-up toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-12-2010 12:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Morning Again! |
|
De bands die ik beuitroeptekend heb zijn bands waar ik stoked voor ben. Lekkere core maar ook bands als streetlight manifesto. Was eerst sceptisch door NOFX en friends, maar de nieuwe announcement heeft mijn bloed toch wel sneller doen stromen. ADTR staat in februari ofzo in nederland, dan moeten ze toch wel gaan groezen? En Ben, ik zou je ninja kick-skills alvast maar bij gaan schaven... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zou beginnen werken aan je ontwijktechnieken *Oh, kijk die kleine kindjes spelen... * |
|
Eerst zien, dan geloven, maar voorlopig ben ik siked voor MORNING AGAIN. |
|
Het is op 22 en 23 april ipv 23 en 24, iPim. |
|
Jammer, geen Emmure Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
DESCENDENTS spelen ook!!!! Megasiked! Zie www.descendentsonline.com. |
|
Huppakee, veranderd :D En wie heeft er Emmure nodig als je al de betere versie, te weten The Acacia Strain, hebt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Holy, shit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hmm, had wat hartbrekende kritiek op Emmure verwacht En idd, TAC heeft toch wel m'n voorkeur. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Misschien moet ik het nog eens herhalen, maar de DESCENDENTS spelen ook. Dus. Dat. |
|
I'm the one. |
|
quote: uiteraard Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Descendents staat er toch tussen joh! Beter een ''Milo goes to college''- special setlist. Die setlists zijn immers in de mode tegenwoordig . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dropkick Murphy's! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah gaaf |
|
Waarschijnlijk Snapcase met End Transmission, zie twitter van Groezrock. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
HATEBREED, SNAPCASE (en The Army of Freshmen) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Wow vette line-up weer zeg. Helaas altijd een week na Roadburn en dat wordt wat teveel vh goede Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Week erna Neurotic Deathfest voor mij, nog onzeker of ik naar Groez kan gaan, al hoop ik ten zeerste van wel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Godver, gaan ze enkel dingen van die plaat spelen? |
|
Ik ben er niet zeker van, maar dit was de exacte tweet: ''we're making lot of progression through unlearing on our designs for Automotion. END TRANSMISSION ! ! ! '' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Daar noemen ze dus drie albums Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |