|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
*oneindig jaloers* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vind de line-up niet echt boeiend maar heb er weer zin in |
|
Ik vertrek normaal gezien morgen al. Waarschijnlijk ligt de Etnies Stage vrijdag tegen 15u20 in puin. |
|
Wat speelt er dan? Trouwens, spreek me even aan als je me spot. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Acacia Strain. Zal ik zeker doen! Ik kan me je wel met moeite voor de geest halen. Post anders eens een foto in fototopic? (In a non homosexual way) |
|
Kut! Die had ik ook nog wel willen zien. Maar wij zijn er sowieso niet voor 8 uur 's avonds. Ik knal wel even wat foto's in het foto topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ach, de volgende dag sowieso hard feesten op Grave Maker en Cruel Hand, toch? |
|
Mooi, zin in The Acacia Strain. Daarvoor ook nog Craig's Brother meepakken, ook toffe band. |
|
Ik blijf balen dat Blood for Blood clasht met Descendents. De keuze gaat naar de eerste band, sowieso. Zal wel nog het einde van Descendents meepikken, tenzij ik blijf lullen met XneggieX natuurlijk |
|
The Acacia Strain voor mij MORGEN Veel plezier gasten, d'r vol op! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Komt goed! Jij en je bende ook plezier vanavond! |
|
Neggie, waar was je? Het was weer gruwelijk vet |
|
Ik was overal en nergens. Maar ik heb jou inderdaad ook nergens gespot helaas. Het was inderdaad een leuk feestje. Toch heb ik wat kanttekeningen. Ik heb teveel bands moeten missen omdat Groezrock allerlei vettigheden over elkaar heen had geprogrammeerd. Teenage bottlerockets - Gemist omdat we een uur in de file hebben gestaan voor de parkeerplaats (en daarna nog ongeveer een kwartier moesten lopen voordat we op het festival terrein kwamen) Homer - Best een lekker bandje. Vooral live deden ze het erg leuk. Goldfinger - Niet mijn ding maar ze wisten best een leuke show neer te zetten. Comeback kid - Vette show! Geweldige setlist ook. Veel oud werk. Alleen zie ik dit soort bandjes toch liever in een klein zweterig zaaltje. Snapcase - Gemist omdat we iemand in onze groep kwijt waren geraakt. Boy sets fire - Voor mij de verrassing van dit festival. Heerlijke show van een band die ik eigenlijk helemaal niet kende. Madball - Gemist omdat ik Boy sets fire stond te kijken. Blood for blood - Gemist omdat ik Descendents stond te kijken. Descendents - Ik wil deze band al live zien sinds mijn MAVO tijd. Natuurlijk was het niet zo goed als ik gehoopt had. Maar toch ronduit geniaal om deze jeugdhelden live te mogen aanschouwen. CIV - Gemist...weet niet meer precies waarom. Dropkick murphys - Wederom een band waar ik niet zoveel van verwacht had en die me toch weg wist te blazen. Zeer fijne feest muziek die ik ook nog eens in een klein zaaltje zou willen zien. H2O - Gemist omdat ik Dropkick murphys stond te kijken. NoFx - Tsja...geniaal gewoon. Naast een overdaad aan goede bands nekte de hitte mij ook een beetje. Voordat ik teveel klaag moet ik zeggen dat ik een top feestje heb gehad. Maar ik zie hardcore en punk bands toch liever in kleine zaaltjes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hoe lang heeft die knul van NoFx eigenlijk op zijn accordeon staan spelen? |
|
CIV! beste show van het festival. |
|
Blade, H2O en de beatstent waren o.a. hoogtepunten. Maar de hele dag pilsen in de zon blijft toch een van de beste bezigheden. Goed weekend |
|
Tijdschema voor 2012 is weer uit. Aardige clashes hier en daar en veel half/half shows voor mij. The Dillinger Escape Plan v.s. Lifetime Unearth v.s Gorilla Biscuits/Refused Good Riddance v.s. The Bronx v.s. Slapshot Vrijdag: Banquets, Paceshifters, Authority Zero, The Menzingers, Confession, (Royal Republic), Belvedere, For Today, (Reel Big Fish), The Wonder Years, The Ghost Inside, (Heideroosjes), Verse, The Dillinger Escape Plan, (Face To Face), Heaven Shall Burn, (Lagwagon), Parkway Drive, Rancid Zaterdag: Junius, Make Do And Mend, The Dangerous Summer, Trigger Effect, (The Old Firm Casuals), Your Demise, Such Gold, Alkaline Trio, The Bronx, Slapshot, Thrice, Terror, Gorilla Biscuits, Refused Opzich wel puik. Hard syked voor The Ghost Inside, Verse, The Dillinger Escape Plan, Parkway Drive, Junius, Make Do And Mend, The Bronx, Slapshot, Thrice, Terror, Gorilla Biscuits en Refused! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jammer voor Lifetime. Jammer voor Unearth, in beide gevallen. Jammer voor Good Riddance en The Bronx. |
|
quote: Beiden eens, baal wel van Lifetime. Verse overlapt ook met Evergreen Terrace, maar die laatste band is toch ernstig uitgeblust wat mij betreft. Unearth misschien checken in Alphen a/d Reijn. quote: Wordt The Bronx + Slapshot voor mij. Hoe ziet jouw schema er een beetje uit dan? Welke bands mis ik, die ik MOET zien? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eens checken... Overlappingen: The Ghost Inside vs Set Your Goals Heaven Shall Burn vs Hazen Street Terror vs 7Seconds Vrijdag: Confession (opwarmer), For Today (beuker), Misschien May I, The Ghost Inside, Verse, The Dillinger Escape Plan, Heaven Shall Burn, Parkway Drive (met biertje, even uitblussen). Eventueel de laatste minuten van Rancid nog meepikken. Zaterdag: As Enemies Arise, Your Demise, Architects, DYS, We Butter the Bread With Butter, Slapshot, heel klein beetje 7Seconds, Terror (als 7Seconds niet boeiend genoeg is), Gorilla Biscuits, Refused. Nu ik erover nadenk mis ik de echte knallers. Matige line-up dit jaar, al kijk ik wel erg uit naar For Today, TDEP, Heaven Shall Burn, Your Demise en Gorilla Biscuits. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-04-2012 22:00] |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Schijnt live behoorlijk kut te zijn. |
|
quote: Ik kan daarmee instemmen, ik denk dat ik na 30 seconden weg ben gelopen bij ze - en dat doe ik niet snel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jij loopt inderdaad altijd traag weg. Maar dertig seconden? Dan heb je nog niet eens de eerste breakdown meegemaakt. Geen wonder dat je het kut vindt. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |