IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Groezrock 2011, 20th anniversary Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-04-2011 11:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

*oneindig jaloers*

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-04-2011 17:24 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind de line-up niet echt boeiend maar heb er weer zin in

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-04-2011 23:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wij vertrekken vrijdag maar gaan waarschijnlijk alleen zaterdag het festival terrein op. Maar als ik het voor elkaar kan krijgen ben ik vrijdagavond ook al een paar uurtjes aanwazig.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 23:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vertrek normaal gezien morgen al. Waarschijnlijk ligt de Etnies Stage vrijdag tegen 15u20 in puin.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-04-2011 23:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wat speelt er dan?

Trouwens, spreek me even aan als je me spot.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Acacia Strain.

Zal ik zeker doen! Ik kan me je wel met moeite voor de geest halen. Post anders eens een foto in fototopic?

(In a non homosexual way)

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-04-2011 23:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Kut! Die had ik ook nog wel willen zien.
Maar wij zijn er sowieso niet voor 8 uur 's avonds.

Ik knal wel even wat foto's in het foto topic.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-04-2011 23:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ach, de volgende dag sowieso hard feesten op Grave Maker en Cruel Hand, toch?

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 21-04-2011 0:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Mooi, zin in The Acacia Strain. Daarvoor ook nog Craig's Brother meepakken, ook toffe band.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-04-2011 0:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik blijf balen dat Blood for Blood clasht met Descendents. De keuze gaat naar de eerste band, sowieso. Zal wel nog het einde van Descendents meepikken, tenzij ik blijf lullen met XneggieX natuurlijk

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-04-2011 0:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

The Acacia Strain voor mij MORGEN

Veel plezier gasten, d'r vol op!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-04-2011 10:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Komt goed!

Jij en je bende ook plezier vanavond!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2011 0:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Neggie, waar was je?

Het was weer gruwelijk vet

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-04-2011 11:35 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik was overal en nergens. Maar ik heb jou inderdaad ook nergens gespot helaas.

Het was inderdaad een leuk feestje. Toch heb ik wat kanttekeningen. Ik heb teveel bands moeten missen omdat Groezrock allerlei vettigheden over elkaar heen had geprogrammeerd.

Teenage bottlerockets - Gemist omdat we een uur in de file hebben gestaan voor de parkeerplaats (en daarna nog ongeveer een kwartier moesten lopen voordat we op het festival terrein kwamen)

Homer - Best een lekker bandje. Vooral live deden ze het erg leuk.

Goldfinger - Niet mijn ding maar ze wisten best een leuke show neer te zetten.

Comeback kid - Vette show! Geweldige setlist ook. Veel oud werk. Alleen zie ik dit soort bandjes toch liever in een klein zweterig zaaltje.

Snapcase - Gemist omdat we iemand in onze groep kwijt waren geraakt.

Boy sets fire - Voor mij de verrassing van dit festival. Heerlijke show van een band die ik eigenlijk helemaal niet kende.

Madball - Gemist omdat ik Boy sets fire stond te kijken.

Blood for blood - Gemist omdat ik Descendents stond te kijken.

Descendents - Ik wil deze band al live zien sinds mijn MAVO tijd. Natuurlijk was het niet zo goed als ik gehoopt had. Maar toch ronduit geniaal om deze jeugdhelden live te mogen aanschouwen.

CIV - Gemist...weet niet meer precies waarom.

Dropkick murphys - Wederom een band waar ik niet zoveel van verwacht had en die me toch weg wist te blazen. Zeer fijne feest muziek die ik ook nog eens in een klein zaaltje zou willen zien.

H2O - Gemist omdat ik Dropkick murphys stond te kijken.

NoFx - Tsja...geniaal gewoon.

Naast een overdaad aan goede bands nekte de hitte mij ook een beetje.

Voordat ik teveel klaag moet ik zeggen dat ik een top feestje heb gehad. Maar ik zie hardcore en punk bands toch liever in kleine zaaltjes.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-04-2011 11:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hoe lang heeft die knul van NoFx eigenlijk op zijn accordeon staan spelen?

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 25-04-2011 12:18 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

CIV! beste show van het festival.

Northward
Usericon van Northward
Posted 25-04-2011 15:54 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Blade, H2O en de beatstent waren o.a. hoogtepunten. Maar de hele dag pilsen in de zon blijft toch een van de beste bezigheden. Goed weekend

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-04-2012 21:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Tijdschema voor 2012 is weer uit. Aardige clashes hier en daar en veel half/half shows voor mij.

The Dillinger Escape Plan v.s. Lifetime
Unearth v.s Gorilla Biscuits/Refused
Good Riddance v.s. The Bronx v.s. Slapshot

Vrijdag: Banquets, Paceshifters, Authority Zero, The Menzingers, Confession, (Royal Republic), Belvedere, For Today, (Reel Big Fish), The Wonder Years, The Ghost Inside, (Heideroosjes), Verse, The Dillinger Escape Plan, (Face To Face), Heaven Shall Burn, (Lagwagon), Parkway Drive, Rancid

Zaterdag: Junius, Make Do And Mend, The Dangerous Summer, Trigger Effect, (The Old Firm Casuals), Your Demise, Such Gold, Alkaline Trio, The Bronx, Slapshot, Thrice, Terror, Gorilla Biscuits, Refused

Opzich wel puik. Hard syked voor The Ghost Inside, Verse, The Dillinger Escape Plan, Parkway Drive, Junius, Make Do And Mend, The Bronx, Slapshot, Thrice, Terror, Gorilla Biscuits en Refused!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2012 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 21:42 schreef iPim het volgende:
The Dillinger Escape Plan v.s. Lifetime
Unearth v.s Gorilla Biscuits/Refused
Good Riddance v.s. The Bronx v.s. Slapshot

Jammer voor Lifetime. Jammer voor Unearth, in beide gevallen. Jammer voor Good Riddance en The Bronx.

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-04-2012 21:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 21:46 schreef BenKnuckles het volgende:
Jammer voor Lifetime. Jammer voor Unearth, in beide gevallen.

Beiden eens, baal wel van Lifetime. Verse overlapt ook met Evergreen Terrace, maar die laatste band is toch ernstig uitgeblust wat mij betreft. Unearth misschien checken in Alphen a/d Reijn.

quote:
Jammer voor Good Riddance en The Bronx.

Wordt The Bronx + Slapshot voor mij.

Hoe ziet jouw schema er een beetje uit dan? Welke bands mis ik, die ik MOET zien?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2012 21:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eens checken...

Overlappingen:
The Ghost Inside vs Set Your Goals
Heaven Shall Burn vs Hazen Street
Terror vs 7Seconds

Vrijdag: Confession (opwarmer), For Today (beuker), Misschien May I, The Ghost Inside, Verse, The Dillinger Escape Plan, Heaven Shall Burn, Parkway Drive (met biertje, even uitblussen). Eventueel de laatste minuten van Rancid nog meepikken.

Zaterdag: As Enemies Arise, Your Demise, Architects, DYS, We Butter the Bread With Butter, Slapshot, heel klein beetje 7Seconds, Terror (als 7Seconds niet boeiend genoeg is), Gorilla Biscuits, Refused.

Nu ik erover nadenk mis ik de echte knallers. Matige line-up dit jaar, al kijk ik wel erg uit naar For Today, TDEP, Heaven Shall Burn, Your Demise en Gorilla Biscuits.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-04-2012 22:00]

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-04-2012 22:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 21:53 schreef BenKnuckles het volgende:
We Butter the Bread With Butter

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2012 23:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Schijnt live behoorlijk kut te zijn.

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-04-2012 23:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 23:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Schijnt live behoorlijk kut te zijn.

Ik kan daarmee instemmen, ik denk dat ik na 30 seconden weg ben gelopen bij ze - en dat doe ik niet snel.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-04-2012 23:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jij loopt inderdaad altijd traag weg.

Maar dertig seconden? Dan heb je nog niet eens de eerste breakdown meegemaakt. Geen wonder dat je het kut vindt.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com