IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Groezrock 2011, 20th anniversary Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2010 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Behalve de eerste, de enige echte ..

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2010 20:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Steps bedoel je? Progression Through Unlearning heerst die EP eruit.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 12:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Veara en Dear Landlord toegevoegd.

Twitter: ''I've just added @DearLandlord and @Veara to my Bands 2011 list. You know what this means! ''

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-12-2010 19:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 20:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Steps bedoel je? Progression Through Unlearning heerst die EP eruit.
Lookingglasself is er ook nog, denk dat Jenje die bedoelt.

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 20:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

''H20 is Playing @groezrock April 23rd same day w Descendents @madballNYC. Is this gonna be crazier than last year?''

van de facebook!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2011 20:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is dat niet het derde jaar op rij voor H2O? Misschien moet ik ze eens gaan zien dan. Madball is wel vet ftw.

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 20:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De hele line-up vind ik supervet. Mensen op last.fm zijn keihard aan het huilen dat er te weinig poppunk is, dat kan (behalve ADTR) me keihard aan mijn reet roesten.

Nu hopen dat ik kan. Komt er nog iets van Ieperfest dit jaar trouwens?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2011 21:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat poppunk/easycore (zucht, weer een term) zou inderdaad best vet zijn ja, maar de line-up is zeker al goed genoeg.

Ieperfest heeft officieel nog niets gezegd, maar Dropdead en Six Ft Ditch hebben al bevestigd

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 21:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kwam er vandaag achter bij engels les dat Ieper relatief dichtbij Delft ligt. Misschien ben ik dan nog op vakantie, nog maar even de line-up afwachten dus .

Ik wacht nog steeds totdat ze Converge aankondigen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2011 21:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zullen waarschijnlijk niet komen, ze stonden er vorig jaar al en het is geen H2O

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 21:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik bedoelde dat ze op Groezrock moeten komen, of Graspop. En dan een EU tour waar ik ze wél in Nederland kan zien, en hopelijk ook in Belgie.

/Fanboyism

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-01-2011 22:38 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Hun EU tour is in Juni, rondom Hellfest dus die zullen wel niet naar Groez komen.

En H2O, cool. Gaat live toch nooit vervelen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2011 22:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Easycore? WTF

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 22:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik dacht dat we na nintendocore en slowcore alles gehad hadden . Mensen zijn te inventief met genrenamen bedenken.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2011 23:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2011 22:53 schreef Count Steel het volgende:
Easycore? WTF

Verschrikkelijke naam, maar ik hou stiekem wel van de muziek. Is gewoon poppunk met breakdowns en gang shouts.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2011 13:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Blood for Blood

Northward
Usericon van Northward
Posted 07-01-2011 17:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nice. H2O ook tof. Rest van line-up vind ik niet zo boeiend. Wel aanwezig voor de jonge godinnen die elk jaar weer represent zijn.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-01-2011 17:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De tentsletjes?

iPim
Usericon van iPim
Posted 07-01-2011 17:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Weer dat festivalnieuws meteen op de FP bitchessss!

Ben syyyked voor Underoath en Blood for Blood. En H20 ook, die andere band ken ik niet. Faal ik nu?

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-01-2011 18:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Houden zo

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-01-2011 13:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://www.groezrock.be/lineup = dag/stage indeling

wat mij opvalt:
Every Time I Die tegelijk met Shai Hulud
Hatebreed tegelijk met August Burns Red
Circa Survive met Cancer Bats

vrijdag >>>>>>> zaterdag

en Kvelertak heeft gecancelled door Graspop...

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-01-2011 13:22 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Dat is niet het tijdschema. Die main en eastpack wisselen elkaar af.

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-01-2011 13:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik dacht dat ze gedeeltelijk overlapten?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-01-2011 15:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nope, enkel Main Stage en die kleine tent overlappen elkaar.

Het is mij trouwens pas vorig jaar opgevallen dat er ook een vierde podium is

iPim
Usericon van iPim
Posted 29-01-2011 16:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die is suuuuuperklein toch?

Ik wil hierheenheenheen

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-01-2011 16:55]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com