![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Behalve de eerste, de enige echte .. ![]() |
|
Steps bedoel je? Progression Through Unlearning heerst die EP eruit. ![]() |
|
quote:Lookingglasself is er ook nog, denk dat Jenje die bedoelt. ![]() |
|
''H20 is Playing @groezrock April 23rd same day w Descendents @madballNYC. Is this gonna be crazier than last year?'' van de facebook! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Is dat niet het derde jaar op rij voor H2O? Misschien moet ik ze eens gaan zien dan. Madball is wel vet ftw. ![]() |
|
De hele line-up vind ik supervet. Mensen op last.fm zijn keihard aan het huilen dat er te weinig poppunk is, dat kan (behalve ADTR) me keihard aan mijn reet roesten. ![]() Nu hopen dat ik kan. Komt er nog iets van Ieperfest dit jaar trouwens? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Wat poppunk/easycore (zucht, weer een term) zou inderdaad best vet zijn ja, maar de line-up is zeker al goed genoeg. Ieperfest heeft officieel nog niets gezegd, maar Dropdead en Six Ft Ditch hebben al bevestigd ![]() ![]() |
|
Kwam er vandaag achter bij engels les dat Ieper relatief dichtbij Delft ligt. Misschien ben ik dan nog op vakantie, nog maar even de line-up afwachten dus ![]() Ik wacht nog steeds totdat ze Converge aankondigen ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Zullen waarschijnlijk niet komen, ze stonden er vorig jaar al en het is geen H2O ![]() ![]() |
|
Ik bedoelde dat ze op Groezrock moeten komen, of Graspop. En dan een EU tour waar ik ze wél in Nederland kan zien, en hopelijk ook in Belgie. /Fanboyism Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Hun EU tour is in Juni, rondom Hellfest dus die zullen wel niet naar Groez komen. En H2O, cool. Gaat live toch nooit vervelen. ![]() |
|
Easycore? WTF ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik dacht dat we na nintendocore en slowcore alles gehad hadden ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Verschrikkelijke naam, maar ik hou stiekem wel van de muziek. Is gewoon poppunk met breakdowns en gang shouts. ![]() |
|
Blood for Blood ![]() ![]() |
|
Nice. H2O ook tof. Rest van line-up vind ik niet zo boeiend. Wel aanwezig voor de jonge godinnen die elk jaar weer represent zijn. ![]() |
|
De tentsletjes? ![]() |
|
Weer dat festivalnieuws meteen op de FP bitchessss! Ben syyyked voor Underoath en Blood for Blood. En H20 ook, die andere band ken ik niet. Faal ik nu? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Houden zo ![]() |
|
http://www.groezrock.be/lineup = dag/stage indeling wat mij opvalt: Every Time I Die tegelijk met Shai Hulud Hatebreed tegelijk met August Burns Red Circa Survive met Cancer Bats vrijdag >>>>>>> zaterdag en Kvelertak heeft gecancelled door Graspop... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Dat is niet het tijdschema. Die main en eastpack wisselen elkaar af. ![]() |
|
Ik dacht dat ze gedeeltelijk overlapten? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nope, enkel Main Stage en die kleine tent overlappen elkaar. Het is mij trouwens pas vorig jaar opgevallen dat er ook een vierde podium is ![]() ![]() |
|
Die is suuuuuperklein toch? Ik wil hierheenheenheen [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-01-2011 16:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |