|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Behalve de eerste, de enige echte .. |
|
Steps bedoel je? Progression Through Unlearning heerst die EP eruit. |
|
quote:Lookingglasself is er ook nog, denk dat Jenje die bedoelt. |
|
''H20 is Playing @groezrock April 23rd same day w Descendents @madballNYC. Is this gonna be crazier than last year?'' van de facebook! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is dat niet het derde jaar op rij voor H2O? Misschien moet ik ze eens gaan zien dan. Madball is wel vet ftw. |
|
De hele line-up vind ik supervet. Mensen op last.fm zijn keihard aan het huilen dat er te weinig poppunk is, dat kan (behalve ADTR) me keihard aan mijn reet roesten. Nu hopen dat ik kan. Komt er nog iets van Ieperfest dit jaar trouwens? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat poppunk/easycore (zucht, weer een term) zou inderdaad best vet zijn ja, maar de line-up is zeker al goed genoeg. Ieperfest heeft officieel nog niets gezegd, maar Dropdead en Six Ft Ditch hebben al bevestigd |
|
Kwam er vandaag achter bij engels les dat Ieper relatief dichtbij Delft ligt. Misschien ben ik dan nog op vakantie, nog maar even de line-up afwachten dus . Ik wacht nog steeds totdat ze Converge aankondigen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zullen waarschijnlijk niet komen, ze stonden er vorig jaar al en het is geen H2O |
|
Ik bedoelde dat ze op Groezrock moeten komen, of Graspop. En dan een EU tour waar ik ze wél in Nederland kan zien, en hopelijk ook in Belgie. /Fanboyism Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hun EU tour is in Juni, rondom Hellfest dus die zullen wel niet naar Groez komen. En H2O, cool. Gaat live toch nooit vervelen. |
|
Easycore? WTF Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik dacht dat we na nintendocore en slowcore alles gehad hadden . Mensen zijn te inventief met genrenamen bedenken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Verschrikkelijke naam, maar ik hou stiekem wel van de muziek. Is gewoon poppunk met breakdowns en gang shouts. |
|
Blood for Blood |
|
Nice. H2O ook tof. Rest van line-up vind ik niet zo boeiend. Wel aanwezig voor de jonge godinnen die elk jaar weer represent zijn. |
|
De tentsletjes? |
|
Weer dat festivalnieuws meteen op de FP bitchessss! Ben syyyked voor Underoath en Blood for Blood. En H20 ook, die andere band ken ik niet. Faal ik nu? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Houden zo |
|
http://www.groezrock.be/lineup = dag/stage indeling wat mij opvalt: Every Time I Die tegelijk met Shai Hulud Hatebreed tegelijk met August Burns Red Circa Survive met Cancer Bats vrijdag >>>>>>> zaterdag en Kvelertak heeft gecancelled door Graspop... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is niet het tijdschema. Die main en eastpack wisselen elkaar af. |
|
Ik dacht dat ze gedeeltelijk overlapten? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nope, enkel Main Stage en die kleine tent overlappen elkaar. Het is mij trouwens pas vorig jaar opgevallen dat er ook een vierde podium is |
|
Die is suuuuuperklein toch? Ik wil hierheenheenheen [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-01-2011 16:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |