|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haal je rijbewijs... |
|
Jij hebt altijd zulke goede ideeën... Ik ben 17 lul Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: quote: |
|
quote: Haal je bromfietsrijbewijs. Boeiender |
|
quote: Dus ik moet met rijles naar Meerhout karren? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Check! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja man, ideaal. En dan regel je ook een rijles terug. Dan neem je gewoon een rijschool daar in de buurt en na die twee lessen kap je ermee en neem je er één bij je in de buurt. Sounds like a plan! |
|
quote: Hipster level +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nou laat je het weten als het gelukt is? |
|
quote: Nee, ik ga sterven van geluk na Every Time I Die, of ik hou het nog even uit tot na Underoath. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prachtig, geen band die boeit! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kut, http://groezrock.be/timetable/2011-04-22 Shai Hulud v.s. Every Time I Die Cancer Bats v.s. Circa Survive en gedeeltelijke overlap Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prima tijdschema, geen overlappingen met boeiende bands iig. |
|
Circa Survive overlapt met Cancer Bats Every Time I Die overlapt met Shai Hulud Hatebreed overlapt deels met August Burns Red Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De enige overlapping waar ik wat van baal is Snapcase vs. The Ghost Inside. Al is de keuze snel gemaakt. |
|
I'LL SEE YOU WHEN THE SUN SETS! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: 3x kut. ETID is ook niet meer wat het geweest is dus ik denk dat ik Shai Hulud eens mee pak want die heb ik nog nooit gezien. Hoewel dat volgens mij ook wel een beetje vergaande glorie is. |
|
quote: Duidelijk Snapcase! Vorige week eindelijk eens The Ghost Inside gecheckt want ik hoorde van veel mensen dat het erg tof is maar wat een 13 in een dozijn crap is dat zeg [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 16-03-2011 20:55] |
|
Even normaal doen tegen Hatebreed. Ik verwacht echt veel van die band, zeker op Groezrock. |
|
quote: Het probleem is dat het met zoveel overtuiging gebracht wordt, dat ik torenhoge verwachtingen heb. En het klinkt allemaal zo enorm catchy Maar ik pak waarschijnlijk wel de laatste helft van Snapcase mee. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-03-2011 20:57] |
|
quote: quote: Ik vond juist die nieuwe stijl van New Junk Aesthetic fenomenaal. Zeer sterk na de twee mindere albums, Gutter Phenomenon en The Big Dirty. Ik vind die nieuwe misschien wel beter dan Hot Damn! (en die staat zeer, zeer hoog genoteerd bij mij). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vond The Big Dirty juist geniaal. In 2007 ergens live gezien toen was het fenomenaal en 2x op de Hell on Earth tour vond ik het mwah. En Hatebreed is redelijk overrated. Oude werk is wel tof though. Ga waarsch wel even kijken want is toch niets leuks tegelijkertijd zie ik. |
|
Ik vind persoonlijk dat ze enkel met Supremacy een steek hebben laten vallen, voor de rest zijn het stuk voor stuk knallers. Met Satisfaction als absolute hoogtepunt. Stiekem hoop ik op een zaaltour van Hatebreed met alles van die plaat in de setlist. Zoiets zou losgehen worden. |
|
Schop! Aanstaande donderdag al vertrekken en de camping gaan bezetten. Wat heb ik er toch enorm veel zin in Verder vind ik het wel erg kut dat Blood for Blood overlapt met Descendents en Hatebreed overlapt met Morning Again |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |