IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Groezrock 2011, 20th anniversary Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 10:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ahaaa!

Misschien kan ik toch op de vrijdag aanwezig zijn als ik kijk naar hoe mijn financien er nu uit zien. Maar 36 euro voor een treinretourtje en dan misschien accreditatie fixen?

Hm... maar 's avonds gaan de treinen niet, dus dan moet ik eigenlijk wel heel het weekend gaan en dan op zondag naar huis reizen. Kijken of mijn vader welwillend is om mij op te halen, zou geweldig zijn .

Als ik alleen maar kon dromen van deze line-up.

Impending Doom, Bleed From Within, The Acacia Strain, Whitechapel, Anberlin, Thursday, Cancer Bats, Circa Survive, EVERY TIME I DIE, Shai Hulud, Hatebreed, August Burns Red, Underoath en Morning Again.

SHIT

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-03-2011 11:33 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Haal je rijbewijs...

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 16:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jij hebt altijd zulke goede ideeën...

Ik ben 17 lul

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-03-2011 16:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 9 maart 2011 16:44 schreef iPim het volgende:

Ik ben 17 lul

quote:
Autorijles vanaf 16,5 - 17 jaar. Er is al enige tijd sprake van het verlagen van de leeftijdsgrens voor het behalen van het rijbewijs-B (personenauto). De regeling wordt -zoals het er nu uitziet- in het eerste half jaar van 2011 pas ingevoerd.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-03-2011 16:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 maart 2011 16:44 schreef iPim het volgende:

Ik ben 17 lul

Haal je bromfietsrijbewijs.

Boeiender

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 16:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 16:46 schreef holysjit het volgende:

Dus ik moet met rijles naar Meerhout karren?

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 16:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 16:46 schreef MR. N het volgende:
Haal je bromfietsrijbewijs.

Check!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-03-2011 16:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ja man, ideaal. En dan regel je ook een rijles terug. Dan neem je gewoon een rijschool daar in de buurt en na die twee lessen kap je ermee en neem je er één bij je in de buurt. Sounds like a plan!

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 16:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 16:50 schreef holysjit het volgende:
Ja man, ideaal. En dan regel je ook een rijles terug. Dan neem je gewoon een rijschool daar in de buurt en na die twee lessen kap je ermee en neem je er één bij je in de buurt. Sounds like a plan!

Hipster level +1

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-03-2011 16:53 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nou laat je het weten als het gelukt is?

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-03-2011 16:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2011 16:53 schreef holysjit het volgende:
Nou laat je het weten als het gelukt is?

Nee, ik ga sterven van geluk na Every Time I Die, of ik hou het nog even uit tot na Underoath.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-03-2011 23:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Prachtig, geen band die boeit!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 18:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kut, http://groezrock.be/timetable/2011-04-22

Shai Hulud v.s. Every Time I Die

Cancer Bats v.s. Circa Survive

en gedeeltelijke overlap

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-03-2011 20:25 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Prima tijdschema, geen overlappingen met boeiende bands iig.

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 20:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Circa Survive overlapt met Cancer Bats
Every Time I Die overlapt met Shai Hulud
Hatebreed overlapt deels met August Burns Red

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-03-2011 20:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De enige overlapping waar ik wat van baal is Snapcase vs. The Ghost Inside. Al is de keuze snel gemaakt.

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 20:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

I'LL SEE YOU WHEN THE SUN SETS!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-03-2011 20:54 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 20:33 schreef iPim het volgende:
Circa Survive, Hatebreed, August Burns Red

3x kut.

ETID is ook niet meer wat het geweest is dus ik denk dat ik Shai Hulud eens mee pak want die heb ik nog nooit gezien. Hoewel dat volgens mij ook wel een beetje vergaande glorie is.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-03-2011 20:55 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 20:37 schreef BenKnuckles het volgende:
De enige overlapping waar ik wat van baal is Snapcase vs. The Ghost Inside. Al is de keuze snel gemaakt.

Duidelijk Snapcase! Vorige week eindelijk eens The Ghost Inside gecheckt want ik hoorde van veel mensen dat het erg tof is maar wat een 13 in een dozijn crap is dat zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 16-03-2011 20:55]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-03-2011 20:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Hatebreed.

Ik verwacht echt veel van die band, zeker op Groezrock.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-03-2011 20:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 20:55 schreef Brent_ het volgende:
Duidelijk Snapcase! Vorige week eindelijk eens The Ghost Inside gecheckt want ik hoorde van veel mensen dat het erg tof is maar wat een 13 in een dozijn crap is dat zeg

Het probleem is dat het met zoveel overtuiging gebracht wordt, dat ik torenhoge verwachtingen heb. En het klinkt allemaal zo enorm catchy

Maar ik pak waarschijnlijk wel de laatste helft van Snapcase mee.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-03-2011 20:57]

iPim
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 21:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 20:54 schreef Brent_ het volgende:
3x kut.

quote:
Op 16 maart 2011 20:54 schreef Brent_ het volgende:ETID is ook niet meer wat het geweest is dus ik denk dat ik Shai Hulud eens mee pak want die heb ik nog nooit gezien. Hoewel dat volgens mij ook wel een beetje vergaande glorie is.

Ik vond juist die nieuwe stijl van New Junk Aesthetic fenomenaal. Zeer sterk na de twee mindere albums, Gutter Phenomenon en The Big Dirty. Ik vind die nieuwe misschien wel beter dan Hot Damn! (en die staat zeer, zeer hoog genoteerd bij mij).

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-03-2011 21:44 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vond The Big Dirty juist geniaal. In 2007 ergens live gezien toen was het fenomenaal en 2x op de Hell on Earth tour vond ik het mwah.

En Hatebreed is redelijk overrated. Oude werk is wel tof though. Ga waarsch wel even kijken want is toch niets leuks tegelijkertijd zie ik.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-03-2011 22:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind persoonlijk dat ze enkel met Supremacy een steek hebben laten vallen, voor de rest zijn het stuk voor stuk knallers. Met Satisfaction als absolute hoogtepunt.

Stiekem hoop ik op een zaaltour van Hatebreed met alles van die plaat in de setlist. Zoiets zou losgehen worden.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-04-2011 11:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Schop! Aanstaande donderdag al vertrekken en de camping gaan bezetten. Wat heb ik er toch enorm veel zin in

Verder vind ik het wel erg kut dat Blood for Blood overlapt met Descendents en Hatebreed overlapt met Morning Again

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com