IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Groezrock 2011, 20th anniversary Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-04-2012 0:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2012 23:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Maar dertig seconden? Dan heb je nog niet eens de eerste breakdown meegemaakt. Geen wonder dat je het kut vindt.

Wel dus, en meteen de hele ritsrats van bassboosts, gympen, v-halzen inclusief megadecolleté, strakke spijkerbroekjes, emo-haar, Duits gekrijs, gesynchroniseerde t-baggende gitaristen die tegelijkertijd rondjes springen met hun gitaren in de hand.

En dan ook nog synths als ik me kan herinneren.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-04-2012 13:36 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heeft iemand interesse in een zaterdagticket? Ik ben zo achterlijk geweest om een ticket voor de zaterdag te kopen terwijl ik alleen zondag wil... Zat niet helemaal op te letten.

iPim
Usericon van iPim
Posted 24-04-2012 13:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2012 13:36 schreef Brent_ het volgende:
Heeft iemand interesse in een zaterdagticket? Ik ben zo achterlijk geweest om een ticket voor de zaterdag te kopen terwijl ik alleen zondag wil... Zat niet helemaal op te letten.

Zuigt fucking hard man!

Ik heb al tickets, helaas - weet ook niemand in mijn kring die een dagticket zou willen.

Northward
Usericon van Northward
Posted 24-04-2012 14:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het weer ziet er niet zo best uit. Jammer. Ik heb niet veel wat ik wil zien, dus had me weer verheugd op de hele dag pilsen in de zon zoals de laatste jaren.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-04-2012 16:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 24 april 2012 13:36 schreef Brent_ het volgende:

Niet meer nodig, ik heb via Ticketscript mijn zaterdagticket om kunnen zetten in een zondagticket. Goede service daar!

iPim
Usericon van iPim
Posted 24-04-2012 17:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2012 16:49 schreef Brent_ het volgende:
Niet meer nodig, ik heb via Ticketscript mijn zaterdagticket om kunnen zetten in een zondagticket. Goede service daar!

Nice!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-04-2012 21:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ben vet siked. The Dillinger Escape Plan

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com