|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Scene kids kunnen ook heel hard in je oor schreeuwen tijdens BFMV ofzo... (óf We Came As Romans)... (óf al die andere kutbands). Scene kids over het algemeen zijn meer bezig met hun uiterlijk dan om het daadwerkelijke concert; tuurlijk zijn er uitzonderingen. Scene kids hebben ook vaak té veel piercings en gaan vervolgens huilen als je er een losramt in een mosh-pit. Ik weet dat ik hier generaliseer, maar toch blijft het uitlachbaar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je kan mensen ook gewoon in hun waarde laten, lijkt mij. Wat kan het jou schelen hoe iemand eruit ziet, of ben je van de scene politie? [Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 19-11-2010 21:03] Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Hij is 17.... dan vind je alles wat je niet mooi vindt erg stom. Boeiender |
|
Wat hij zei Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:En ik ga er nog serieus op in ook....de tyfus. Zoveelste mentalkloon. |
|
Dying Tyfus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hehe, moet je wat minder Scum Fucken.. Boeiender |
|
quote:Ach ik hou gewoon niet zo van dat gezeik, that's all. Laat iedereen gewoon lekker zijn ding doen, weet je. Zoveelste mentalkloon. |
|
Je zit hier op Zeikerige Metalen, als je dat nog niet doorhad. |
|
quote:Nu wel zo'n beetje...Er wordt ook steeds Mental gezegd tegen me, vreemd, is dat een scheldwoord ofzo? Zoveelste mentalkloon. |
|
Je lijkt nu eenmaal wat op die kerel hehe. Hopelijk niet irl. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-11-2010 21:29] Je moeder. |
|
Nee, een koosnaampje. |
|
Ik vond het wel een beetje raar maar goed... Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Iedereen is paranoia. Mental was vadsig, maar wel een held. Maar de mods vonden hem irritant. Boeiender |
|
quote:Waarom dan? En vadsig....wat moet ik mij daar bij voorstellen? Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Vet! Heb hem maar 1 keer mogen ontmoeten helaasch. Boeiender |
|
Scenekids, zijn die chicks niet gewoon goed paalbaar dan? Je moeder. |
|
Niks mis met vet...maar wat is er met hem wat de mods niet tof vonden? [Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 19-11-2010 21:38] Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:Wel oppassen dat ze je ogen niet uitsteken met het haar. |
|
Teveel offtopic lullen. ONTOPIC HOEREUUHH!1 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-11-2010 21:39] Je moeder. |
|
quote: Ze zien er wel goed uit over het algemeen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nou dan, niet zeiken. Gewoon aan het eind van de avond één meenemen en palen tot je je frustratie eruit hebt geramd. *grote woorden* Je moeder. |
|
Ik zie toch ook liever een paar lekkere wijven op een show dan van die vadsige trollen weet je. Zoveelste mentalkloon. |
|
Klopt, gothic rollades ftl. Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |