|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets als Cypress Hill kan geen kwaad... |
|
Keep of Kalessin!!! daar moet ik zeker bij zijn |
|
quote: Dan zie ik u daar |
|
Tijdschema is ietwat aangepast: Line-up: 16.30 Fleshgod Apocalypse 17.10 Angelus Apatrida 18.00 Annotations Of An Autopsy 19.00 Carniflex 20.10 Keep of Kalessin 21.30 Dying Fetus |
|
Een half uur Fleshgod Apocalypse en dan wachten tot Dying Fetus begint...nice.... |
|
AANWEZIG!! en beter trouwens dat t is verplaatst naar de helling... De oudegracht is volgens mij midden in de stad daar en behoorlijk kut met parkeren... overigens vind ik de helling een leukere zaal [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 08-02-2011 12:32] Your mother ate my dog! |
|
Waar is toch die oude lijstjes cultuur gebleven? Maar goed ik ben dr ook bij Had het liever in de oude gracht gehad btw want dat is wel minder ver fietsen |
|
Ben er ook bij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, een lijstje dan maar: - Rajacker - NecRobert - Despondency - Corspegrind - MetalJan |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tickets winnen voor Bonecrusher? http://inlog.org/2011/02/10/win-2x2-tickets-for-bonecrusher-fest-de-helling-utrecht-with-dying-fetus/ |
|
Bonercrusher The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
geloof dat dit tourtje nog een verrassing gaat hebben hehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Is het dan rond 22.30 uur af? Zo ja, dan is dat zelfs voor mij te doen!! euu? |
|
Misschien toch aanwezig door het flexe tijdschema Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Geen idee, je kan beter Tivoli raadplegen, daar heb ik ook dit schema van |
|
Aanwezig! Dat wordt weer een mooi feest! Verder had ik overigens geen inhoudelijke bijdrage. Sli-Sla-Slayer! |
|
- Rajackar - NecRobert - Despondency - Corspegrind - MetalJan - Verlepte Theedoek - Ratman - Bringer of Light - +1 aka BOB - FullMetalFloris Je moet je op ZM natuurlijk wel aan lijstjes houden Floris En ook meteen even een bug in het lijstje gefixt. |
|
- Rajackar - NecRobert - Despondency - Corspegrind - MetalJan - Verlepte Theedoek - Ratman - Bringer of Light - +1 aka BOB - FullMetalFloris - XnegativeX De kaarten zijn binnen...het is officieel aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Annotations of an Autopsy heeft gecancelled, vervanging is Burning the Masses. |
|
Kan niet zeggen dat ik dat erg vind ook al ken ik die vervanger niet. |
|
Zelfde laken een pak waarschijnlijk. Ik ga toch voor DF, KoK en Fleshgod. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Annotations of an Autopsy flikt het weer, vorig jaar op NDF ook al. Naja, ben benieuwd naar hun vervanger. |
|
Burning The Masses Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |