IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bonecrusher Fest, Tivoli Utrecht 20-2-2011 Vorige pagina
Trey
Usericon van Trey
Posted 22-02-2011 10:00 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 22 februari 2011 7:35 schreef Eus het volgende:

Keep Of Kalessin

Gave foto!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-02-2011 21:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

We kwamen binnen bij Angelus Apatrida die zojuist hun laatste nummer aan het spelen was, dus daar kan ik niet echt een mening over geven.

Burning The Masses klonk een beetje chaotisch en ook de zang was niet aan mij besteed; teveel gekrijs.

Bij Fleshgod Apocalypse stroomde de zaal weer lekker vol en de Italianen gaven een goeie set weg. Het geluid was behoorlijk hard en had misschien net wat beter afgesteld kunnen worden. Al met al een prima optreden.

Van te voren had ik het niet zo hoog zitten met Carnifex, maar de heren gaven een prima show weg! De pit veranderde in een waar slagveld, wat ook wel gaaf is om te zien. Prima genoten bij deze band.

Na dit optreden zijn we even wat gaan eten bij de snackbar verderop en toen we terugkwamen, was Keep of Kalessin bezig. Oa de nummers The Divine Land, Dark As Moonless Night en het 'cheesy' Dragontower kwamen voorbij. Goed optreden.

En tja, wat moet ik nog zeggen over Dying Fetus? Wederom gaven de 3 heren een erg gave show weg! Men speelde oa Vegeance Unleashed, One Shot One Kill, Shepherd's Commandment, Your Treachery Will Die With You, Homicidal Retribution, Praise The Lord, Pissing in The Mainstream en er werd afgesloten met Kill Your Mother/Rape Your Dog. Band van de dag!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com