|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zag het ja [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-02-2011 14:30] |
|
Hmmm aparte combi. Ik wil eigenlijk Keep Of Kalessin en Dying Fetus eens zien maar de rest boeit me weinig... denkdenk |
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook de meest vreemde combinatie aan bands, en snap ook niet wat Keep Of Kalessin hiertussen heeft te zoeken. Is de enige band die ik wil zien. De rest boeit me geen flikker. Op zich heeft KoK nu wel eindelijk eens fatsoenlijk speeltijd, maar ik trek al die andere troep er niet bij, dus laat maar... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 16-02-2011 14:54] |
|
Angelus Apatrida en Dying Fetus vind ik ook nog lekker. Clockwork van AA was lekker en DF is gewoon altijd zware heersch! |
|
- Rajackar - NecRobert - Despondency - Corspegrind - MetalJan - Verlepte Theedoek - Ratman - Bringer of Light - +1 aka BOB - FullMetalFloris - XnegativeX - xX-C-Xx Het doet maar even pijn! |
|
quote:Tsja, die afwisseling vind ik nou juist tof. De hele avond technische death metal is ook niet alles... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wel! Sli-Sla-Slayer! |
|
quote: !!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Wissel het dan GOED af en doe niet maar 1 band van een ander genre |
|
Angelus Apatrida = thrash Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wel, niet, wel , niet... =) |
|
Win je kaarten, kom ik er vandaag pas achter. FAAL. Dus iemand die gaat en nog geen kaarten heeft, probeer het op mijn naam. |
|
Hahaha. Nou ja die line-up is ook klote dus zoveel mis je niet. |
|
Dying Fetus is live gaaf, Carnifex wilde Chris graag zien en Fleshgod was ik ook wel benieuwd naar. Ach, maakt verder ook niet uit. |
|
Last minute Aanwezig My friend, watch out for traitors... |
|
Hoe was het? |
|
Angelus Apatrida: verrassend sterke en energieke thrashband. Maar twintig minuten was wel wat kort... Burning the Masses: wannabe kijk ons eens met vier vingers tegelijk spelen- deathcore, en dan zonder bassist. En een bijna in slaap sukkelende drummer zo leek het. Niks aan dus. Fleshgod Apocalypse: geluid was wat aan de ondefinieerbare kant, maar verder een toffe show met een ubersnelle en strakke drummer Carnifex: Muzikaal nogal standaard, maar live erg sterk! En wat een strot heeft die zanger zeg! Keep of Kalessin: helaas alleen maar nummers van Reptilian en Kolossus, maar was wel een aardige show. had er wel iets meer van gehoopt. Dying Fetus: het is natuurlijk wat een statig en eentonig geheel zo met z'n drietjes, maar het was zeker vet! Goeie setlist ook. Praise the Lord (Opium for the Masses)!!! Later meer op de FP... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-02-2011 13:42] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, heb ik dus niks gemist... |
|
Jij zegt het. Ik heb me uitstekend vermaakt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vond fleshgod Apocalypse best wel kut, standaard death metal met van die klasieke samples tussendoor waarmee ze probeerden speciaal te doen,stomme schmink op.Naar mijn mening waren ze de minste band van de avond |
|
ondanks het feit dat ik pas bij het laatste nummer van Fleshgod binnenkwam en doordat een maat van me wilde gaan eten en we daarna dus weer bij het laatste nummer van Carnifex binnenkwamen, heb ik me bij KoK prima vermaakt bij de merch-standjes (zo interessant vond ik die band niet van wat ik hoorde en zag)... en bij dying fetus werd ik toch wel effe heeel erg blij... vorig jaar voor t laatst gezien op DFOA en hoevaak ik ze ook zie... ze zijn en blijven GENIAAL! Your mother ate my dog! |
|
Hierbij nog wat foto's: Angelus Apatrida Burning The Masses Fleshgod Apocalypse Carnifex Keep Of Kalessin Dying Fetus De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |