IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bonecrusher Fest, Tivoli Utrecht 20-2-2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 19-11-2010 21:46 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ik ga wel voor gothic...ik hou wel van kinky.

Zoveelste mentalkloon.

Silence
Usericon van Silence
Posted 06-01-2011 12:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Denk ik wel aanwezig.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 06-01-2011 12:30 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-01-2011 21:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dit is verplaatst naar Tivoli De Helling.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-01-2011 21:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2010 20:30 schreef iPim het volgende:
Hoop dat er niet te veel scene kids heen gaan btw

Die waren er vorig jaar natuurlijk vooral omdat The Black Dahlia Murder headliner was. Dit jaar is het Dying Fetus en je ziet dan ook meteen dat het evenement niet genoeg mensen trekt voor Tivoli Oudegracht. Wel jammer dat een ontzettend gave band als Fleshgod Apocalypse maar een half uurtje speelt, anders was ik, ondanks de matigheid van de rest van de line-up, nog wel gegaan.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-01-2011 22:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 21:46 schreef Blueprint het volgende:
Die waren er vorig jaar natuurlijk vooral omdat The Black Dahlia Murder headliner was. Dit jaar is het Dying Fetus en je ziet dan ook meteen dat het evenement niet genoeg mensen trekt voor Tivoli Oudegracht. Wel jammer dat een ontzettend gave band als Fleshgod Apocalypse maar een half uurtje speelt, anders was ik, ondanks de matigheid van de rest van de line-up, nog wel gegaan.

Inderdaad. Heb zelf niets met Keep of Kalessin, maar wel wat met Dying Fetus en Fleshgod Apocalypse en dan op zich is Carnifex wel geinig. Maar daar ga ik geen vrij voor nemen op zondag en naar utrecht voor.

Helaasch!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-01-2011 22:08 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Wat is er gebeurd met:

quote:
Op 17 november 2010 20:27 schreef iPim het volgende:
HOLY FUCKING SHIT HIER MOET IK HEEN

?

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 22:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:08 schreef Sonic Titan het volgende:
Wat is er gebeurd met:

?
Hij kwam erachter dat het allemaal zaadbands zijn.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-01-2011 22:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:08 schreef Sonic Titan het volgende:
Wat is er gebeurd met:

?

Tja... soms lijken dingen op het eerste gezicht beter dan dat ze daadwerkelijk zijn...

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-01-2011 22:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 januari 2011 22:14 schreef kwelgeest het volgende:
Hij kwam erachter dat het allemaal zaadbands zijn.

Ik ken er maar twee, maar ik geloof het zo.

quote:
Op 11 januari 2011 22:20 schreef iPim het volgende:
Tja... soms lijken dingen op het eerste gezicht beter dan dat ze daadwerkelijk zijn...

Oké, kan gebeuren. Zelfde als dat je een goed gelukte shemale mee naar bed neemt en er daar pas achterkomt dat ze zowaar een groter geslachtsdeel heeft dan jijzelf, om maar eens iets te noemen.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-01-2011 22:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nee, nooit gehad.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 22:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:27 schreef Sonic Titan het volgende:
Oké, kan gebeuren. Zelfde als dat je een goed gelukte shemale mee naar bed neemt en er daar pas achterkomt dat ze zowaar een groter geslachtsdeel heeft dan jijzelf, om maar eens iets te noemen.
Ervaring opgedaan daar in het zuid-oosten?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2011 22:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:28 schreef iPim het volgende:
Nee, nooit gehad.
Een geslachtsdeel?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-01-2011 22:35 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 januari 2011 22:29 schreef kwelgeest het volgende:
Ervaring opgedaan daar in het zuid-oosten?

Haha, nee (ik heb mezelf wel een keer op een lege maag bezat in een of ander go-go bar met een fors percentage trannies in the middle of nowhere, waar ik de enige niet-local was. Lang verhaal, vertel ik je nog wel eens. Bottom line is dat ik op een gegeven moment maar dacht van 'nu moet ik maar wegwezen, anders gebeurt er lelijke shit, zoals wakker worden met een verdwenen portemonnee en een pijnlijke kont'. Dronken instinct, zeg maar). Kerel die ik daar ben tegengekomen heeft naar het schijnt wel zoiets gehad.

EDIT: Voordat het een verkeerde indruk wekt, ik hecht eraan te vertellen dat ik niet naar die go-go bar was gegaan om daar een of ander hoertje op te pikken.
Zoals ik al zei was het in the middle of nowhere en ik dacht eigenlijk dat ik daar wat eten kon halen, aangezien ik stierf van de honger en dat het enige etablissement in de nabije omgeving was wat er enigszins open uit zag. Nou, eten was er niet, maar wel drank, dus dacht ik 'als ik me nou bezat, kan ik zo mooi tukken, en hoef ik niet aan de honger te denken'

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 11-01-2011 22:37]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 22:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:35 schreef Sonic Titan het volgende:
Haha, nee (ik heb mezelf wel een keer op een lege maag bezat in een of ander go-go bar met een fors percentage trannies in the middle of nowhere, waar ik de enige niet-local was. Lang verhaal, vertel ik je nog wel eens. Bottom line is dat ik op een gegeven moment maar dacht van 'nu moet ik maar wegwezen, anders gebeurt er lelijke shit, zoals wakker worden met een verdwenen portemonnee en een pijnlijke kont'. Dronken instinct, zeg maar). Kerel die ik daar ben tegengekomen heeft naar het schijnt wel zoiets gehad.
Wakker worden met je broek op je enkels, mooi man!

18 maart nog vrij? Moet Assie ook maar weer komen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 22:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:35 schreef Sonic Titan het volgende:
EDIT: en ik dacht eigenlijk dat ik daar wat eten kon halen, aangezien ik stierf van de honger en dat het enige etablissement in de nabije omgeving was wat er enigszins open uit zag. Nou, eten was er niet, maar wel drank,
Proteïne shakes?

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-01-2011 22:42 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 11 januari 2011 22:38 schreef kwelgeest het volgende:
Wakker worden met je broek op je enkels, mooi man!

18 maart nog vrij? Moet Assie ook maar weer komen.

Haha, mooi is het zeker, maar toch beter dat het niet gebeurd is allemaal.

18 maart was Sons of Otis, nietwaar? Ja, lijkt me een plan

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2011 22:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:42 schreef Sonic Titan het volgende:
Haha, mooi is het zeker, maar toch beter dat het niet gebeurd is allemaal.

18 maart was Sons of Otis, nietwaar? Ja, lijkt me een plan
Mooi.
Op een vrijdag deze keer.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2011 20:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2011 22:04 schreef iPim het volgende:
Maar daar ga ik geen vrij voor nemen op zondag en naar utrecht voor.

Helaasch!

Je moet naar de bijbelstudie?

iPim
Usericon van iPim
Posted 12-01-2011 20:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Werken enzo

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2011 21:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zojuist 2 kaarten besteld.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 13-01-2011 0:23 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik ga plaatjes tussendoor draaien!

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-01-2011 1:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2011 0:23 schreef Brent_ het volgende:
Ik ga plaatjes tussendoor draaien!

Hopelijk beter dan tijdens Hell On Earth in de Bibelot.

TÉÉÉÉÉRING wat een trieste bedoening.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 13-01-2011 1:41 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

? Daar heb ik niet gedraaid.

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 13-01-2011 9:20 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2011 1:14 schreef iPim het volgende:
Hopelijk beter dan tijdens Hell On Earth in de Bibelot.

TÉÉÉÉÉRING wat een trieste bedoening.

Je bedoelt de hip-hop? Dat kwam van de bands zelf, iig in Zaandam wilde ze dat draaien..

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com