|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ja, dat dacht ik ook. |
|
uh... de in de top40 cultuur bekende gabber is uitstervende... groot verschil, volgens het top40 volk zijn wij ook uitgestorven... edit: en zijn de slipknotgastjes ook metalheads [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-09-2002 22:49] Je moeder. |
|
strak, strak in m'n trainingspak pak.... hehheh, ik heb altijd wel gelache met gabbers. ben zelf vaak naar feesten geweest van ' 92 tot +/- 96. maar toe was ik het wel een beetje zat, iets teveel drugs. maar opzich heb ik geen probleem met gabbers. hiertegenover woont er 1 nog thuis, en daar kan ik prima mee opschieten, hij heeft ook slangen enzo.cool. Oud Vuil. |
|
Onwetendheid is zalig in dit geval. |
|
gabber is terug in de underground, nog steeds veel feesten, alleen niet meer met zo massale aantallen mensen. Oud Vuil. |
|
Ik heb een beeld van opvliegerige, patserige jongemannen met kale knikkers. Maar dat zal wel een vooroordeel zijn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: juustem, sommige mensen hebben gewoon teveel vooroordelen, ik ben et zelf geweest (dan wel vrij kort:96-99) en heb nog steeds een paar vrienden die er midden in zitten, ken verder ook nog genoeg gabbers dus dat gedoe van uitgestorven is bullshit Je moeder. |
|
Who gives a shit, really. |
|
quote: not me |
|
reactie op de mensen die er geen weet van hebben en zomaar allerlei dingen gaan schreeuwen die van geen kant kloppen. gezien ik zelf af en toe wel weer terugval op die tijd, is het begrijpelijk dat ik mij dat wel aantrek (noujah, soms) Je moeder. |
|
quote:En die nemen de harde kern mee in hun val. En gabber die in de top40 staat is geen gabber, maar happy hardcore. |
|
*hands over some shit* |
|
Niets mis met gabbers. Al mn vroegere klasgenoten waren gabber. Lache lui waren dat. Als ik geen metalhead was geworden was ik wel gabber geworden. Maar dan had ik nu wel een hersenbeschadiging gehad ipv een acoholprobleem I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: owjah? dus wij gaan ook ten onder als metal uit de top40 cultuur verdwijnt? en gabber is geen muzieksoort, ik had het over de personen. Je moeder. |
|
quote: Ja, maar om er dan gelijk een heel topic aan te wijden, is ook weer zo wat. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ach er zijn wel meer dingen waarbij ik datzelfde denk... Je moeder. |
|
ik koester nog steeds mijn best of rotterdam records ceedee. ALLES NAAR DE KLOTE. ik baal alleen nog steeds, dat de gabbers onze bomberjacks overgenonen hebben. ik had er al 1 toen ik 16 was(1985). Oud Vuil. |
|
quote:Dat zeg ik niet. Wat bij gabber het geval is hoeft niet geval te zijn bij metal [wat moeilijker uit te roeien is aangezien het grootschaliger is]. |
|
grootschaliger? ik denk eerder dat het niet zo verschilt... feesten voor 5000-10000 man zijn nog steeds regelmatig uitverkocht, zoals 3 weken terug hardcore resurection in amsterdam Je moeder. |
|
en nederland is gabberland bij uitstek. andere landen loeren jaloers naar ons land. hey, karnivoor. ik lig er alweer een tijdje uit, maar word er onder die gasten nog steeds zo debiel veel verdovende middelen gebruikt? ik kende gasten, slikten 4 pillen, snoven er wat bij, rookten gezelli een jointje mee, onder het genot van een bier. Oud Vuil. |
|
quote: ken er wel wat (oa paar vrienden) die wel eens een pilletje of jointje nemen maar snuiven e.d. benk niet van op de hoogte. uit eigen ervaring van de feesten weet ik dat het wel veel is in vergelijking met de festivals maar toch niet iedereen. ikke niet bijvoorbeeld Je moeder. |
|
en houwe zo! 'tis moeilijk bescheiden te blijven...vooral met drugs. paar van die vrienden kicken nu al een tijdje af. dus... wat zijn de tegenwoordige gabberdraaiers. en noem eens een goede nieuwe verz.ceedee, aub. Oud Vuil. |
|
Misschien is het een vooroordeel, maar ik vind gabbers altijd zo'n zenuwachtig loopje hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-09-2002 23:57] |
|
Hmmz.. ik ben persoonlijk niet een echte metal liefhebber, maar ik heb een brede smaak en waardeer de muziek op z'n tijd. Ik heb een bro (emperor667) die hier regelmatig post en ik vind de community wel interessant, vandaar dat ik me hier geregistreerd heb... Maar gabbers.. ben geen echte geweest maar ben wel een liefhebber van de "betere" gabber / hardcore muziek. Ik weet hoe een groot gedeelte van de metalscene tegen gabber aankijkt als inhoudsloze simplistische muziek, en tot op zekere hoogte is dat ook zo (het is iig inhoudsloze muziek, hoewel sommige tracks muziekaal gezien knap in elkaar zitten), maar het is de dan ook feeling, het met elkaar beleven van hetzelfde gevoel, en de agressie van de harde beats. Gabber is zeker nog niet dood, maar zoals hiervoor al vermeld is het niet meer mainstream, en zijn het de echte liefhebbers die hier nog graag op uit hun dak gaan. Op het ogenblik lijkt gabber weer in populariteit toe te nemen, mede door de opkomst van hardhouse (wat verdacht veel elementen in zich heeft van de oude hardcore) en hardstyle. Zo was er inderdaad het hardcore ressurection, en in september is er weer een Thunderdome (waar ik ook wel eens geweest ben) zie http://thunderdome.id-t.com/ Btw, dit soort massale feesten verlopen over het algemeen vrij rustig, en de meeste gabbers die ik ken zijn ook rustige vredelievende mensen die een gevecht het liefst ontwijken. Gabbers worden ook vaak bestempeld als dom, maar ik kan je verzekeren dat ik onder de gabbers die ik ken veel hoger opgeleide mensen ken, minimaal niveau HAVO en hoger. Anyway, had even zin om mijn mening te spuien.. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |